לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

חבורת גושי-הצואה הנאציים, המכנה-עצמה "ממשלת ישראל" (בתמיכת אי-אלו מרוקאים מלוכלכים, כמובן.


החליטה לקדם הצעת-חוק, שתאסור לומר את האמת, על מי שהם ועל מה שהם.

 

לידיעה

 

למאמר בנושא

 

יוזם ההצעה הינו, כמובן, מרוקאי מצחין בזכות-עצמו: חבר-הכנסת(?) צפוף-הפיגמנטים, שמעון אוחיון ("ישראל גזענתנו - מולדובה ביתו"). והיא זוכה, כמובן, לתמיכת חברי-הכנסת(?) מאגר ביומטרי שטרית (עוד יליד הרי-האטלס, כמובן!!) - ממפלגת "התנועה" (או שמא מתנועת "המפלגה"?), של הפרוצה הניאו-נאצית, ציפורה לבני, אהובתם של כלל הסוטים מגן מאיר - בעז טופורובסקי (מצחין-הגנים המטונף ההוא, מן הכנופייה הנאצית "אין עתיד!! יש לפיד!!") וחברו לתועבה הארורה, חובש כיפת-יגאל-עמיר (כיפה סרוחה) דב ליפמן.

 

לפי ההפלצה החדשה דנן, בפעם הבאה, שאכתוב - לדוגמא - "גדעון פלוגות-הסער", ניתן יהיה לאסרני, למשך חצי-שנה תמימה, לאחר """משפט"""-ראווה מבויים, כמו-גם לקנוס אותי, בהון-תועפות, שמימיי לא ראיתי, כמובן.

 

כעת - אין לי ספק, שנקבות מושתנות, דוגמת יצחק הרצוג, תמר זנדברג, יריב אופנהיימר, ניצן WHORE-וביץ וכיו"ב מריעין-בישין עלובות-נפש-התולעת, פעילות "מרצ"=שרץ ו"שלום עכשיו = סכין בגב", מייד יתקפלו ויאמרו "הייל חוק!! הייל חוק!! אנחנו מעריצות את החוק, לעולם לא נערער עליו, שלטהון-החוק מעל לכל, מעל לכל בתבל... WEIL ORDNUNG, ORDNUNG ÜBER ALLES!!!! ציונות-הייל!! ציונות-הייל!! ציונות-הייל!!" כי - טוב נו, זו מאז ומתמיד היתה דרכן, של פעילות "שלום עכשיו = סכין בגב". הן תנועה של תולעים, תמיד היו וגם תמיד יהיו.

 

אבל, לא זאת, תהיה תגובתי.

 

הנאצים הפעילים נתניהו, סער, לפיד, ליברמן, בנט, לבני, פייגלין, רגב, פירון, רותם, אריאל, אלקין, מצנע, שקד, דנון, אוחיון וכל היתר, רוצים להשתיקני?

 

הם יצטרכו לרצוח אותי.

 

כי אני = בניגוד מוחלט, כמובן, לכל פעילות מפלגות ה"אבוּדה", "מרצ"=שרץ וכיו"ב שיקוצים הומוסקסואליים נחותים - אני גבר אמיתי.



חירות או מוות!!!!

נכתב על ידי , 14/1/2014 13:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)