לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

כבר אמש, כפי שניתן לראות כאן, החלו אצלי ספקות.


לצאת במוצ"ש (המגעיל בחלקי-השבוע בלאט...) ולנסוע, במיוחד, ע-ד לכיכר רבין, בשביל לעמוד ולהחזיק שלט, כשכל הזונות הפמינאציות והבוגדניות, ממפלגת "מרצ"=שרץ, וואחד מחשך-לי ברלב ואחד אלדד מוסוליניב, יקיאו, מעל לבימה, את מלוא-טינופתן וכל חסידיהן המטומטמים, יריעו ויצדיעו "זיג - הייל!!!!!!!!!"?


בשביל זה, לזרוק לפח משהו כמו שש שעות (כולל נסיעות הלוך ושוב, ב"פאר-היצירה השמיימי", המכונה "התחבורה הציבורית במדינת היהודונים"), שלושים ומשהו ~ ארבעים ש"ח (שלגמרי יכולים גם ללכת, על משהו שאשכרה אהנה ממנו, כמו קפה מוקה עם חלב-סויה, מאפה ועוגיות ב"לול", למשל) ואינסוף אנרגיות?


זה הרי לא, שזאת תהיה הפגנת-מחאה אמיתית!! במחאה אמיתית, חברותים, יש מאהל (של גברים אמיתיים!! לא של נקבות עלובות, דוגמת שמולי ושות', המתפנות עוד לפני, שבכלל ביקשו מהן, רק כי רמזו, שאולי, כאילו, הגיע הזמן להתפנות כזה... של גברים אמיתיים, שאינם מניחים לאיש לפנותם, גם במחיר-חייהם!! תחריר, חברותים!! תחריר!!!), המוציא תהלוכות זועמות, שאנשיהן עושים, רעש אמיתי וקוראים ססמאות במגאפון, ללא נואמים פשיסטיים, מול המון פסיבי וסוגד-גורואים!!!!


אז עכשיו, העפתי מבט, בעמוד-האירוע בפייסבוק (זה שאינני שם, לשמחתי, עדיין אינו מונע ממני, לראות, מה קורה...) וראיתי תגובות של אחת, טלי גרופית - ולבד מן ההשתלחויות, הלא-לענייניות, באייל גולן, הסכמתי והזדהיתי לחלוטין... הנה הן:

 

רועי כל שבוע אירוע בעלות של כ15 אלף שח? 
ה'לא נחמדים' כל שבוע הפגינו מול ביתו של שר האוצר
העלות ?-0 שח ..
הגעתם? 
לא שווה לבוא להפגנה בלי במה? בלי אומן? בלי חברי כנסת שאפשרו להעביר תקציב דורסני?

רועי. זה נגמר מזמן. זו לא הפגנת מחאה. זו חארטת אנשים שחושבים שהפרסום יגיע אליהם תוך כך. במה? אומנים? תכף תפעילו בימות יצירה לילדים. פוליטיקאים? מפלגת העבודה בעיניים? אנשי המחאה לא יהיו שם. נקודה.

ורועי.. אני וחבריי למחאה לא נגיע. אבל כשתהיה מחאה אמיתית? אנחנו נהיה שם

רועי. אני הייתי מאלו שחסמו בגופן את פינוי רוטשילד. ומחאת האוהלים לא התחילה מאוהל קטן. זה החארטה שמכרו לציבור. הכול חושב ותוכנן מראש. היה גם מימון. ואילנה, אני לא פסימית. אני כנה וריאלית. ואני לא מוכנה לרקוד עבור שום תאבי פרסום. עבור כאלו שמשחקים בכם. עבור פוליטרוקים ממפלגת העבודה בעיניים שלא היו מעולם עבור, בשביל ולמען המחאה. אלא למען הכיסא. ולכן, אילנה. אנחנו, אנשי המחאה האמיתית? - לא נהיה שם. מי כן יגיע? מספר מצומצם תאבי פרסום. ובדקו אותי לאחר מכן.

אילנה, בטלי את כל הפוליטיקאים , בטלי את כל האומנים , בטלי את במת הנאומים, תפסקי לרוץ אחרי התקשורת ואנחנו נהיה שם עם מגפונים להרים את הרחוב ולהרעיד סיפים.. נקודה.

[...] ראינו מה קרה ברוטשילד. מרוב מוסיקה וג'וינטים, לא היתה מחאה.

אנחנו לא מחפשים כייף בהפגנה , אנחנו רוצים להרעיד את המדינה, לסגור רחובות כמו שהמתנחלים והחרדים יודעים לעשות .אנחנו מפגינים לא בשביל סבבה אלה בכדאי לנתץ את המשטר הישן והחזירי. ולהפריד את ציבור העבדים מסיר הבשר אליו התרגלו. ולכן אנשי מחאה אמתית לא יהיו איתכם אלה רק תאבי הפרסום .

אילנה , בדיוק מהסיבות האלה אנחנו ברחוב, בדיוק מהסיבות האלה אינחנו לא רוצים פולרוקים בשום הפגנה, בדיוק בגלל זה אנחנו לא רוצים את התקשורת המושחתת בהפגנה ולא רצים אחריהם. 
אנחנו, אנשי המחאה, כולנו כל העם , אנחנו המדינה, ואנחנו נחזיר לידינו את המדינה שנגנבה מאתנו ע"י החזירון מעמד בניים, מעמד בעליון והממשלה המושחתת היושבת היום. [...]

לא, אנו - חברי המחאה לא נגד הפגנות , למדנו מתוך נסיון ועל בשרינו, ששירה וריקודים שווים לתחת. לו בהפגנת המיליון היו הרחובות בוערים הסיפור היה אחר

ראי החרדים. ראי המתנחלים. הם יודעים להפגין

ומשה שקד כותב:
עם כל הכבוד והערכה חלק מהכותבים כאן יוצרים מצג של חיילי שמנת ... על מה אתם מוחים ומפגינים? כאשר הרעב האמיתי יוציא אתכם לרחוב אתם תרוצו בלי מוזיקה ובלי אומנים ועד אז ...תמשיכו להתקשקש בפייסבוק...

אז בעד זה אני אומר - עזבו אתכםן משטויות... אני מחר בערב ב"לול"; או בבית, או בקולנוע... אבל, בטח לא בת"א ולא בכיכר רבין.
כשתהיה מחאה אמיתית - טוב נו, אז כמובן, שאגיע!! כי מי, שבכלל ירצה לארגן, מחאה אמיתית, יתקשר גם אליי!!!!

 

נכתב על ידי , 17/1/2014 10:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)