לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

מדוע להעסיק עובדים מקצועיים בשכר מלא ועם זכויות, כשאפשר לנצל עבדים במקום זאת?


חברותים,

זה-עתה, תוך בדיקת אתר ה"כללית", נפלו עיניי במקרה, על ההודעה: "שירות לאומי בכללית"...



 

לכאורה - ממש נהדר, לא? הזדמנות לנתינה, צ'אנס לפיתוח קריירה, ממש גן-עדן...

 

אז זהו. שלא.

 

יותר ההיפך מכך.

 

 

בתור מעסיק, כשאתה שוכר עובדים מקצועיים, עליך:

א' - לשלם להם, שכר מלא (לפחות מינימום ומומלץ בהחלט מעבר לו, על-מנת למשכם אליך...)

ב' - לתת להם, תנאים סוציאליים מלאים (ביטוח לאומי, חופשה, ימי-מחלה ועוד)

ג' - הכי קריטי!! - הם רשאים להתפטר מעבודתם, אם אינם מרוצים ממנהּ, רשאים לנקוט עיצומים ורשאים לשבות

 

בשירות לאומי, לעומת-זאת, מחוייב המשרת למדינה. הוא אינו יכול לומר, "די, נמאס לי מן העבודה הזאת, רוצה להחליף, לשנות, הבוס לא בא לי טוב, השעות לא מתאימות, בא לי לעבוד במסעדה / בתרגום / סתם, לקחת לי חדש~חדשיים לחשוב, מה מעוניין, לעשות בהמשך"...

 

הוא אינו רשאי, אפילו, לנקוט עיצומים, או לשבות!!

 

הוא רכוש-המדינה. לאן שיסכים ללכת, ישלח - וזהו-זה!! ירצה לשנות משהו? ייאלץ להתחנן, לקבל רשות, מסרסורי-העבדים = אנשי המשרד הממשלתי, האמון על השירות הלאומי...

כאשר כל הזמן, ברקע, האיום: תעשה בעיות? היידה לצבא!!

 

אין זו העסקה ישירה!!!!

 

מבינים עכשיו, מדוע למעסיק, זה משתלם כל-כך?

 

מבינים עכשיו, מדוע השירות הלאומי = תועבה?!

נכתב על ידי , 23/1/2014 13:27   בקטגוריות אין עתיד, כי יש לפיד, ב ח י ל ה, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, דמוקרטיה, הקפיטליזם ימח-שמו, התעללות בחסרי-ישע, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חברה וכלכלה, חדשות רעות, חופש לכל, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, טמטום פתולוגי, ישראל היא סדום, לבני, לפיד, מזעזע!!, מרצ שרץ, ניצול מזעזע, סכנה חמורה, פשיזם, צדק חברתי, קצת אמת, שובי רוטשילד, שחיתות, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)