לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

בעל-שרה: "אין לי כוונה לפנות אף יישוב ולעקור אף ישראלי"


הנה, בבקשה, עבור כל הוזי "שלום עכשיו": האמת הפשוטה.

שום התנחבלויות, לא יפונו לעולם (אלא-אם-כן העם הזה, יעניק רוב למפלגות, מן ה"עבודה" שמאלהּ = שזה תרחיש הגיוני עוד פחות מלהניח, שבעוד שנה ותשעה חדשים, כנבואת מרטי מק'פליי, יהיו לכולנו מכוניות מעופפות).

מכיוון, שללא פינוי ההתנחבלויות הגדולות, אין שום תקווה אפשרית שהיא, לכך שניתן יהיה, להקים מדינה פלשתינית, שאיננה בופוצוואנה 2, הרי ממילא, כל הזיית חלוקת-הארץ-מחדש, נמוגה ומתפוגגת לחלוטין.

מה שבתורו אומר, שהפתרון האחד והיחיד, לבעיית הציונית-פלשתינית, הוא במסגרת מדינה אחת, שחובתנו המוסרית הינה לשאוף לכך, שתהיה שוויונית = ללא לאומיות וללא דת, קרי: סוציאליסטית.

הזוי? אוטופי? חסר-סיכוי?

בעל סיכוי הרבה הרבה יותר גדול, במידה אינסופית, להתגשם בימינו, מאשר חלום "שתי המדינות הריבוניות לשני עמים, עם הקו הירוק כגבול ביניהן"...

נכתב על ידי , 24/1/2014 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)