לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על כל המפלגות, שנבחרו לאחרונה למועצת עיריית רחובות


(כי קרא שמהּ רחובות, כי עתה הרחיב מלול הג'ובים לנו ופרה חשבון-בנקנו וגדל למאד-מאד....בלעעעעעעעעעעעעע)


 

נו, ובסוף מה?

המובן מאליו = אכן התרחש וכולם, ללא יוצא-מן-הכלל, השליכו "עקרונותיהם" לפח-האשפה והצטרפו לגועליציית-הג'ובים....גם ה"עבודה" המגעילה, גם "מרצ" הצבועה וגם "כיכר העיר", הירוקים-עאלק, שעוד לא היו כמותם, לצביעות ולגועל: רק נכנסו למועצה = וכבר, מצטרפים לגועליצייתו, של גדול כורתי-העצים, בדברי-ימי-העיר... כי זאת דרך-חיים. זאת השקפת-עולם. זאת אמונה, בצדקת הג'וב והכסף. שעל כך נאמר: "משרה - ושכרה בצדהּ!" (אוסטרובסקי).

 

נכתב על ידי , 16/12/2013 19:00   בקטגוריות מרצ שרץ, גועל נפש, פ ו ל י ט י ק א י ם, רחובות, אקטואליה, שחיתות, ב ח י ל ה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החזון שלי לרחובות (לו רק היו לי, שותפים כלשהם עבורו, זה בהחלט היה נחמד... אבל אֵין לי אשליות כאלה)


קחו, למשל, את איזור דרך יבנה, מצומת המכון בפינת רחוב הרצל עד לצומת עם העוקף המערבי, בואך רחוב המנוף.

 

זהו רחוב מגורים רגיל, ללא מבנים בעלי ערך הסטורי ממשי, אך בעל פוטנציאל עצום, אם רק נזכה להשתמש בו כראוי.

 

רבות נכתב כבר על כך, שבהיות ישראל מדינה קטנה עם אוכלוסייה גדולה, אין לנו ברירה אחרת, אלא לבנות לגובה.

 

בואו נאמר, על-כן, שהיינו בונים, בדרך יבנה לכל אורכהּ, מגדלי-מגורים בני שבעים עד תשעים קומות, בעלי דירות בכל גודל = לא פאר ולא סלאמס!! - תוך שימור, כמובן, כל העצים, הקיימים כרגע ברחוב והוספה עליהם.

 

בנוסף לכך, המגדלים הללו עצמם (שייבנו במתאר זרים ואליפטי~עגלגל ותוך דאגה לחסינות מלאה, כמובן, מפני רעידות-אדמה), יעטפו בשלמה ירוקה, של שיחים ועצים נמוכים וצמחים מטפסים ושרכים, כגנים התלויים של רחובות.

 

באמצעות כך, גם נסייע ליצירת אקלים קריר למדי ומוצל לחלוטין, אפילו בשיא-הקיץ.

 

כל הצמחיה הזאת, תושקה במים ממוחזרים ומוּשבים.

 

על גגות-המגדלים, יוצבו קולטני אנרגיית-שמש ובריכות גדולות, לאגירת מי-גשמים בחורף (שיכוּסו, כמובן, היטב, בכל הימים נטולי-הגשמים).

 

בקומת-הקרקע, של כל המגדלים הללו, יהיו בתי-קפה, חנויות, בתי-קולנוע, מכבסות אוטומטיות, מאפיות, תיאטראות וכיו"ב, כמו גם תחנות להאכלת חתולים וכלבים.

 

רבע מן הדירות, בכל המגדלים כולם, יהיו דיור ציבורי בבעלות-הממשלה.

 

ברחוב (ובכל שכונות-המגורים בכללותן, כמובן) תיסע, אך ורק, תחבורה ציבורית (שתינתן בחינם) ולא שום תחבורה פרטית שהיא. מובילים מסחריים, ספקים וכיו"ב, יוכלו לשכור קרוניות בחניוני החנה-וסע, שימוקמו מסביב לגבולותיה החיצוניים של העיר.

 

אם נרצה, באמת, נוכל לממש כל זאת, עד לשנת 2030.

 

הצרה היא, כמובן, ששום-דבר מזה, אינו הולך לקרות.

 

לא באשמת עיריית רחובות; את האנשים שם, אפשר בקלות להחליף.

 

גם לא באשמת שרי האוצר, הפנים והשיכון, ואפילו - יודעים מה?!?? תארו לעצמכם!!! - אפילו לא באשמת בנימין נתניהו, "השד הנורא"!!!!

 

אלא אך ורק, באשמת המוני האזרחים חסרי-הדמיון, בעלי המוחות הזעירים ומשוללי-החזון, העסוקים בחייהם הקטנים והעלובים ואינם מסוגלים, כלל, לדמיין חיים אחרים, סביבה שונה... אך ורק באשמת כל אלה, שצרים אופקיהם כאופקי-נמלה.

נכתב על ידי , 15/10/2013 10:36   בקטגוריות ב' זה אהל, דמוקרטיה, הכרה במציאות הקשה, השטחים הפתוחים, השמאל הישראלי, ירק, ישראל מול אירופה, סביבה, פעילות, צדק חברתי, רחובות, רעיונאות (קופירייטינג), שובי רוטשילד, הן אפשר, תלוי רק בנו  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך קונים דירה בישראל?


אני אסביר לכם.
א' - יחד עם עשרת-אלפים בני-אדם נוספים במצבכם, מקימים אוהל.
ב' - לא זזים ממנו, ויהי-מה!!, עד לשינוי משמעותי במדינה.
ג' - מאהל ה-10,000, הופך לבירת ישראל דה-פקטו. העשירים יכולים להצטרף, אך מעתה ואילך, אין עוד למליאת-הכנסת כל תפקיד.
ד' - מאהל ה-10,000, מעביר חוק, לפיו דירה תעלה, אך ורק, 48 משכורות, בגובה השכר החציוני - ולא מעבר לכך.
ה' - לאחר העברת החוק החדש (וחוקים נוספים, בנגע לטבלת המחירים במדינה בכלל, כמו-גם לתנאי-ההעסקה, לשכר ועוד...), עובדים 6 שנים וחוסכים חוסכים חוסכים.
ו' - קונים דירה!! קולקול
(מתוך תגובה שלי בדיון בנושא בטמקא, מלפני שלושה חדשים בדיוק)
נכתב על ידי , 6/10/2013 22:21   בקטגוריות דמוקרטיה, כנסת ישראל, פעילות, תל אביב, רחובות, אופטימי, אקטואליה, צדק חברתי, ב' זה אהל, שובי רוטשילד  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה עדכונים...


היום לפני-הצהריים, הוצאתי צו-הרחקה, נגד ציון אסף. לא בשמחה עשיתי זאת, הבנאדם היה, בעבר, חברי הקרוב - אבל, היה עליי לעשות זאת, בלית-ברירה, אז מקץ חדשיים וחצי של התלבטויות, כך עשיתי.

 

סיכוי להקמת קואליציית-שמאל בגרמניה, אינשאללה. באוסטריה, לעומת-זאת, הטוב ביותר, שניתן לצפות לו, הוא קואליציה גדולה מתונה, בהנהגת הסוציאליסטים.

 

לו היו הבחירות, נערכות היום, לי לא היתה מפלגה (אלא אם-כן הייתי מחליט, למרות-הכל, להצביע "עבודה" - פשוט ע"מ לעזור ל"עבודה", להיות המפלגה הגדולה ביותר בכנסת... עם כל זאת, שכל אנשי מפלגה זו ברחובות, ללא-יוצא-מן-הכלל, מעוררים בי בחילה פיזית של-ממש), אבל בדבר אחד, אני בטוח: מי שמאמין, שאפשר יהיה להקים ממשלה ליהודים, בלי ש"ס = שיקום!!

 

אף-אחד לא קם... אף-אחד לא קם...

 

ככה זה, אין מה לעשות. ממשלה בראשות שלי יחימוביץ', שתכלול את ה"עבודה", "מרצ", ש"ס, "יהדות התורה", רע"ם-תע"ל וחד"ש = זה הטוב ביותר, האידיאלי ביותר, לו ניתן לקוות. כל דבר טוב יותר, אינו אלא אשליה, אשר אינה בת-מימוש, במרוצת השנים הקרובות, למרבה-הצער.

 

{כל זאת, כמובן, בהסתייגות, שאם תקום, עוד מפלגת-שמאל - הכל יכול להיות, כמובן. ייתכן, אפילו, שאני-עצמי, אהיה מועמד מטעמהּ}

 

את הפייסבוק עזבתי, כמו-גם (כמה ימים לפני-כן) את הטוויטר. ועכשיו, הפעם, זה כבר סופי לחלוטין. די, מספיק כבר. חלאס. אין לי שום צורך בהן, הן סתם הפריעו. הייתי זקוק לכל זה, בתקופת רָעֶלֶת-השבתות המחרידה, של החדש שעבר - אבל, ספטמבר הנורא, הרי, כבר עבר.סבבי

נכתב על ידי , 3/10/2013 14:14   בקטגוריות גרמניה, הכרה במציאות הקשה, הפריימריז לראשות ה"עבודה", השמאל הישראלי, מפלגת העבודה, פייסבוק, פחד נורא, פעילות, ציון אסף, רחובות, שס, אקטואליה, פסימי, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים, שלימדו אותי (ואת כולםן) מגן-הילדים ואילך...


  1. הרביצו לך? יופי!! תלמד להתחשל ולהרביץ חזרה, כשמכים אותך תחזיר!! תמיד כשמכים אותך תחזיר, זה אחלה שיעור לחיים!!
  2. גרמניה פשעה. גרמניה רעה. פויה גרמניה, פויה!! גרמניה זה נאצים, ההסטוריה הגרמנית, החלה ב-1933 והסתיימה ב-1945. גרמנית היא השפה רק של היטלר!!
  3. חשוב לעזור לדוד הגיבור, אשר על המשמרת. הנה, היום אנחנו מכינים חבילות, לדודים החיילים הגיבורים, השומרים על כולנו תמיד, מפני הערבים הרעים-רעים-רעים.
  4. ישראל, היא מדינה של שלום. אבל הערבים, אף-פעם לא רצו, לחיות איתנו בשלום. כשקמה המדינה, התחננו לפניהם, להישאר פה ולבנותהּ עמנו, אך הם התעקשו לברוח, כי רצו לחזור לפה, עם צבאות-ערב ולהרוג את כולנו, כי כל הערבים, הם נאצים. בגלל זה, הצבא שיש לנו, צה"ל המתוק והיקר של כולנו, צבא-העם, הצבא המוסרי ביותר בעולם, יגן עלינו מכולם!!!! גם מפועל-הבניין ההוא, שבעצם מרגל פה, אחרי כולנו...
  5. בנים לא בוכים, אלא-אם-כן הם תינוקות!! די ליילל!! ליילל מותר, אך ורק, לתינוקות ולבנות!! מה, אתה תינוק?! או בת??

 

ועוד ועוד ועוד...עצובעצוב על הרוב, סבורני, הצלחתי להתגבר - אבל חלק מזה, מכל שטיפת-המוח הפשיסטית, השקרנית, הגזענית, הלאומנית, הסקסיסטית, ההומופובית, הטראנסופובית והמתועבת הזאת, עדיין תקוע אצלי, היטב בנוירונים, עמוק-עמוק-עמוק.עצובעצובעצובעצוב

נכתב על ידי , 24/9/2013 19:49   בקטגוריות אשכנזים, בהמיות, גועל נפש, גזענות, גרמניה, דמגוגיה ריקה ובוטה, הכרה במציאות הקשה, חלאות אדם, יהדות, כהניזם, סקסיזם, עדות המזרח, פשיזם, צביעות ושקר, ציונות, רחובות, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, פסימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)