לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הסמרטוטון הפמי=היטלראי "הארץ",


המוכר גם בתור : "השרץ = דה-שמוקר: סמרטוטון לאשכנאצים צפונבוניים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי[כלומר: הסוטה] של-עצמם", יוצא = במגזינו הדר-שטירמערי "און-לייף" - בקריאה לחסום, את כל אתרי-הפורנו בישראל, לכולם ולאלתר.


אני, מצדי, יוצא בקריאה מקבילה, לחסום, לכולם ולאלתר, את כל האתרים, בהם נכתב משהו, בשבח זכויות שוות לנשים, להומולסבים (=סוטים), לערבושים ולכיו"ב צחנות.


במקביל, הריני מכריז בזאת, על גירושיי הסופיים, מן השמאל המטומטם ועל אי-הזדהות, באופן רשמי, עם כלל המפלגות, הפעילות בין הים התיכון לנהר הירדן וגם מעבר לכך.


המפלגה האחת והיחידה, להּ אסכים להצביע, מעכשיו, היא מפלגת-פורנו, שתתמוך בזכות כלל הגברים במדינה, לצרוך כל סוג של פורנו עלי-אדמות (לרבות סנאף וקידי-פורן) ובהשתקה מוחלטת, נצחית ואולטימטיבית, של כל הפמינאציות עלי-אדמות, רצוי באמצעות גז ציקלון-בה.


למפלגה כזאת, אני אצביע, יהיה מצעהּ המדיני, ככל אשר יהיה. מצדי, שיהיו בעד מדינה אחת לכל, אפארטהייד, שתי מדינות לשני עמים, או טראנספר לכל הערבים.


לחור-הקקי שלי, לא אכפת כבר, מכל זה.


כל חיי, מאז גיל 9, היכרתם אותי כשמאלני, פעיל-שוויון, מבטל/ת-מגדר ומה-לא? סבבה, ברגע זה, זה נגמר.


אכפת לי, כמובן, גם מן הסביבה - אבל, אני יודע, כעובדה: כל מפלגה, הטוענת להיותהּ "ירוקה"? זה שקר מוחלט ומרגע-הגיעם, לכנסת/עירייה, הם ניצבים בראש כורתי-העצים, מעני-החיות וכד'. הכל למען הג'וב. בלאט.

נכתב על ידי , 5/1/2014 14:24   בקטגוריות ה"""שמאל""" הסלאפי, הארץ, הכרה במציאות הקשה, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, בעלי-ההון ימח-שמם, גדעון לוי, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות, פ ו ל י ט י ק א י ם, עשיר טוב זה עשיר מת, פמינאציזם, פמיניזם, פרשת אייל גולן, פשיזם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ורד לי = העכברוש ששאג - מעיזה להשתלח בסתיו


שנאת ורד לי לסתיו, נוטפת ארס טהור, מכל מלה ברשומתהּ זו. מעניין יהיה, כמובן, לבדוק מדוע. האם ורד לי, היא חברתהּ האישית ושותפתהּ לעסקים, של אחת מרבותי-הטייקונים - וסתיו מסכנת אותהּ, באיזשהו אופן?




משום-מה, בוחרת ורד לי להתעלם מן העובדה, שסתיו שפיר חברה באופוזיציה - כן, ממש כאילן גילאון (אלא שהיא מוצלחת מאילן - וזה מה, שהורג את כל המרצניקים למיניהם, לסוגיהם ולזניהם, זה ברור לי, לחלוטין ולגמרי). בתור אופוזיציונרית, יש גבול עד כמה היא יכולה להשפיע = היא עושה כל מה שאפשר!! בישראל, לחבר-כנסת מן האופוזיציה, אין הרבה יותר כוח, מאשר לאדם פרטי. מה היא יכולה לעשות?




להגיש הצעות-חוק? היא מגישה!! רובן נדחות על הסף ומייד.
להגיש הצעות-לסדר? היא מגישה!! רובן נדחות, כמובן.
להציג שאילתות לשרים? היא מציגה!!

לנאום בהצגת אי-אמון? היא נואמת!!




וכל זאת, היא עושה בכישרון, שורד לי וכל חברותיה וחבריה כולם (כן, לרבות אילן) יכולותים רק לחלום עליו.



זה, פשוט, הורג פיזית, את ורד לי, שיש חברת-כנסת סוציאליסטית צעירה ומצויינת, המעיזה שלא להסכים עמהּ ואפילו - שומו-שמיים!!!!!!!!!!!!! - להיות ממפלגה אחרת ולא מ"מרצ". זה, פשוט, הורג פיזית, את ורד לי, שהמחאה הצמיחה חברת-כנסת, מעולה יותר מכל מה, שהגברת ורד לי תמכה בו מעודה!!




וזה כל הסיפור כולו.




ורד לי. העכברוש ששאג. מי את, בכלל, שתצייצי איזושהי ביקורת על סתיו???

נכתב על ידי , 1/12/2013 21:10   בקטגוריות ב' זה אהל, בהמיות, בעלי-ההון ימח-שמם, גדעון לוי, גועל נפש, דמגוגיה ריקה ובוטה, הארץ, החולדה, הימין בישראל ובכלל, הקפיטליזם ימח-שמו, התשקורת הישראלית, השמאל הישראלי, זכויות-אדם, חלאות אדם, מפלגת העבודה, מרצ שרץ, נ ש י ם, סתיו שפיר, נקבות מפגרות, פמינאציזם, פמיניזם, צביעות ושקר, פשיזם, צדק, צדק חברתי, קצת אמת, שוקן וקוראיו, שלי יחימוביץ', אקטואליה, ביקורת, אינטרנט, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגובה לרוית הכט...


אני מבטיח לך, שהבוז'י הזה (שבחקירת-העמותות, היה כמו דג), כבר מצוי, במו"מ מתקדם (אולי כבר חותם...), עם ביברמן ולפיד ולבני, ומן-הסתם: גם עם בנט.



בחירתו האומללה, ריסקה סופית את ה"עבודה", לימיה כ"כסאות, כסאות, מעל לכל, מעל לכל בתבל", ממש כבימי פרס=פואד=פרץ=ברק, החשוכים-מכל.



התקווה היחידה: שהח"כיות ההגונות, מן המפלגה הזאת, יתפצלו ממנהּ ויחד עם "מרצ", יקימו את המפלגה הסוציאל-דמוקרטית הישראלית. נכון, זוהי תקווה קלושה. נכון, גם שלי וגם זהבה, אינן בדיוק גאונות-הדור. אבל - זה הכי טוב, שיש לנו כרגע כאן...



לא רוצה לברלין. רוצה ישראל טובה ונאורה.
נכתב על ידי , 23/11/2013 16:57   בקטגוריות איתן כבל, ב' זה אהל, בעלי-ההון ימח-שמם, ברלין, דמוקרטיה, הארץ, הכרה במציאות הקשה, הן אפשר, הפריימריז לראשות ה"עבודה", הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, חברה וכלכלה, חדשות רעות, יצחק הרצוג, כנסת ישראל, מפלגת העבודה, מיכל בירן, מרב מיכאלי, סתיו שפיר, פעילות, צדק חברתי, קצת אמת, שובי רוטשילד, שלי יחימוביץ', אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק 53% מן המתפקדים, הטריחו-עצמם להצביע, בבחירות הפנימיות ב"עבודה"


מישהו יכול, אולי, בבקשה, להסביר לי, למה, לעזאזל, אנשים מטריחים עצמם, לשלם מסי-חבר ולהתפקד למפלגה, אם אינם טורחים, אפילו, להצביע בפריימריז בהּ???



אינני מבין מה קורה פה!! היעדרות מרבית מתנגדי-החולדה, מן הקלפיות בבחירות בת"א, היתה מוזרה דיה - אבל, עכשיו זה???



אולי מישהו, שוטף את מוחות-הציבור (באמצעות מסרים תת-הכרתיים ברדיו, טלוויזיה וכיו"ב), על-מנת שימנע מהצבעה - בכל בחירות שהן?
נכתב על ידי , 22/11/2013 01:40   בקטגוריות איתן כבל, ב' זה אהל, בעלי-ההון ימח-שמם, דמוקרטיה, הבחירות המוניציפאליות, הארץ, החולדה, הפריימריז לראשות ה"עבודה", הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חברה וכלכלה, חדשות רעות, טירוף מוחלט, יצחק הרצוג, כנסת ישראל, מטומטמים למיניהם, מטורפים למיניהם, מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, מיכל בירן, מתמטיקה פשוטה!!, סכנה חמורה, סתיו שפיר, פחד נורא, פעילות, פשיזם, צדק, צדק חברתי, קצת אמת, שובי רוטשילד, שלי יחימוביץ', תל אביב, תלוי רק בנו, אינטרנט, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין מלים. פשוט, אין מלים!


ראו, למשל, את הפיגול הזה: "להסתכל לבשר בעיניים || התנועה לגידול הומני מנסה להפחית את סבל בעלי החיים" אין שום בעיה, במקרה נדיר זה, עם ה"פרמיום" של הסמרטוטון לאשכנזים צפונבוניים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי של עצמם, "השרץ דה-שמוקר" - נהפוך-הוא: בזכותו נחסכות מאיתנו, תודה לאל-שאינו-קיים, תמונותיו של איזשהו טינופת "רוחניק" (בעיני-עצמו בלבד, כמובן) - מן-הסתם עם עור חיוור, נמשים ורעמת-תלתלים (כרגיל אצל תושבי מצפי-הצפון, באדמת-הגליל השדודה-בידי-ילידי-אשכנז) - עם חיוך מכאן ועד להודעה חדשה, בטרם ירצח את הכבשה ("בהומניות", כן. רצח זה דבר הומאני מאד, כידוע!! מאד הומאני, במיוחד למען אלוהי-המנגל!! בלעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע), על-מנת לספק כמה דקות של אושר, לחיכו המטונף.

 

כי המרצחים הללו, הם "הומאניים". כן, מה הומאני הדבר, ללטף כבשה, להביט בעיניה - ולתקוע בהּ סכין!! ממש כמו לחייך, לילדתך הקטנה, ב"אהבה" אין-קץ, בטרם תתפסנהּ בגרון ותטביענהּ בירקון, או להביט ב"אהבה" בחברתך, לפני (ואולי גם אחרי...) שתתקע להּ איזשהו בוקס בפרצוף... כן, בטח, מאד הומאני ונאור, לרצוח חיה!! מאד!! כמה הומאני ורגיש, לקחת חיים, לרצוח, יצור אחר, נטו כי מתחשק, כך-לפתע, לבלוס איזה קבב טוב!!

 

הפתרון היחיד, לטיפול בחלאות: הכרזה, על המושג "רצח" (והעונש ההולם עליו), כתקף - מרגע זה ואילך - לא רק לבני "הגזע העליון" (הארים / בני-האדם), אלא לבני כלל הגזעים כולם (כל האנשים / החיות).

 

ואז חלאות מצחינים (אכילת-בשר, גורמת להצחנה; בעד זה, קרניבורים הם יצורים דוחים כל-כך), דוגמת הלידור לוי המטונף הזה - והגרופית המבחילה שלו, רונית ורד - כבר יפסיקו לחייך... יהיה להם קצת קשה לעשות זאת, ממשכנם בכלא!!

 

צמחונות עכשיו - קרניבורים למאסר!!!!!!!

נכתב על ידי , 21/11/2013 22:35   בקטגוריות בני-אדם משוקצים, גועל נפש, די לזכויות-הפושע, היידה זכויות-הקרבן, הפשיעה המשתוללת והפתרון היחיד לה, הארץ, חולי-נפש, חלאות אדם, ניצול מזעזע, צביעות ושקר, צמחונות וטבעונות, אקטואליה, ביקורת, רוצחים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)