לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הילד האתיופי החטוף: עקב גזענות חשוכה דחה, ביהמ"ש התחתון(נים), את בקשת המשפחה האמיתית, לדיון נוס


לאחר שקבעו, הגזענים המתועבים, כי הילד יישאר, עם המשפחה שחטפתו (בגיבוי הפיהררונגיה הממשלתית ופקידותיה המטונפות), דחה, בית המשפט התחתון (של מפלגת "מרצ"=שרץ), שתי בקשות, לדיון חוזר בפרשה, שהגישו האם הביולוגית, האמיתית והחוקית ואחותהּ

חטיפת ילדי תימן, טייק 2!!

ובזו הפעם, ביזמת אשכנאצים ותיקים ושווארצע-חייעס מרוקאיים יחדיו, נגד חסרי-הכל החדשים...
על כולםן לזכור, תאריך חשוך זה = כתאריך שבו ניתן גיבוי משפטי מוחץ ודרסני, לחטיפת ילדים מחיק-משפחותיהם, רק "כי הם כולה כושים" - באותו יום אפל, בשנת 2040 או 2060, בו "עוזי משולם האתיופי" יעשה הרבה יותר, מרק להתבצר...

מילא בשנות הקמת-המדינה, עוד היה תירוץ, שהיינו קטנים וחדשים וטפשים והיה הרבה מאד בלגן ולא ידעו, בגדול, שגזענות ממוסדת וחטיפת-ילדים לאימוץ/אומנה, זה לא הכי סבבה.

אבל מה יהיה, התירוץ הפעם?

נכתב על ידי , 21/1/2014 21:05   בקטגוריות ב ח י ל ה, בגץ, בהמיות, גזענות, גסטאפו אז והיום, אשכנזים, המצב חראגיל, התעללות בילדים, התעללות בחסרי-ישע, זכויות-אדם, חדשות רעות, חלאות אדם, ישראל היא סדום, כן למלחמת-המעמדות, מזעזע!!, מרצ שרץ, ניצול מזעזע, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, סכנה חמורה, עדות המזרח, עשיר טוב זה עשיר מת, פמינאציזם, פשיזם, צביעות הגזענים, רוצחים, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל הבאר-שבעים המושתנים, שהיללו את הפיהרר שלהם דנילוביץ' (במועל-יד מן-הסתם)



 


אין לי ספק, שגם כאן, יצוצו כל הטוקבקיסטים הניאו-נאצים הדאלקים, חובשי-כיפות יגאל-עמיר וכיו"ב, שיקיאו צואתם בנוסח "חחחחחחח עז שידאו שבפרק לו ישנים חחחחחחחחחח", או איזושהי צואה מרוקאית מהרי-סרחון-האטלס, כגון-דא.


 


גם אין לי ספק, שגם כאן, יצוצו כל-מיני מגיבות אשכנאציות (לכל מי שסבר, שרק ניאו-נאצים צפופי-פיגמנטים, אני מתעב - שתדעו: כֹּל הבורגנאצים הקפיטליסטים, הם מבחינתי אותו הלכלוך המתועב בְּדִיּוּק!!), ילידות רמת-אביב זין-בתחת (כלומר, הומוסקסואלים, לסוגיהם ולזניהם) ובאות-חנויות-כיכר-המותגינה, שיכתבו "הפארק נועד לבילוי ולא לשינה ולאלכוהוליזם, הוא צריך להיות מקום בטוח, גם לשמנדריק-ג'וניור!"


 


לכל המגיבים הנ"ל = כמו-גם, כמובן, לכל הבאר-שבעים, שתמכו בחוק זה, בין-אם ע"י העלאתו, בין-אם ע"י תמיכה (פעילה ו/או סבילה!!) בו ובין-אם ע"י כיבודו - יש לי רק תגובה אחת ויחידה: חבל שאביכם הרוחני, אדולף היטלר, לא הספיק לטפל בכם - ואינשאללה עוד יחסלו את כולכם.


 


הדרך האחת והיחידה!!!!, של איזשהו באר-שבעי, לזכות באיזושהי הערכה מצדי אי-פעם, היא לארגן וואחד הפגנת-ענק מטורפת, נגד החוק המתועב הזה, עם אוהלים ושקי-שינה (בלי שום אישורים פשיסטיים!! תהיו גברים, כמו זהבה ומרב וסתיו, לא נקבות, כמו איזה בוז'י, או שמולי!!) בפארק ובקבוקי יין ובירה וויסקי, בכל יד ויד. דווקא.

נכתב על ידי , 21/12/2013 11:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את מה מממנים, כספי-המסים, של הישראלי העמל?‏


כולנו יודעים, כמובן, על הבנייה הפרועה (יותר מאי-פעם) בהתנחבלויות, הלבנת-המאחזים, שמירה על כל גבעה, בהּ השייך יעקב אבן-יצחק סבנו, גיהק פעם, או השייך יוסוף, חרבן פעם ועוד כיוצא-באלה מריעין-בישין - כמו-גם, כמובן, על השירות ההמוני, של כלל העבדים-היינו-במצרים-והננו-גם-כעת, לפרעוני חברות "טבע", "שטראוס", "ורטהיימר" וכיוצא-באלה שיקוצי אוייבי-העם.


אבל, הנה מתוך הדיון בכנסת - שרק במקרה לחלוטין, הגעתי אליו... - בנושא "שינויים בתקציב". זה מתקיים מדי-שבוע, אתן מבינות כמובן. די-בטוח, שעד עכשיו, כבר אין כמעט שום קשר, בין התקציב ש"אושר" בסוף חדש יולי (כשלוועד קראו לי), למה, שיש לישראל עכשיו, באמצע דצמבר. הנה מה, שלח"כ סתיו שפיר, היה לומר בנושא:








אז היום, עכשיו ממש, עוסקים בפרוייקט "Birth-RIGHT!!!!!!" (מתחרז עם "Zieg-HEIL!!!!!!") - או, בשמו בעברית, "תגלית": אתן יודעות, המיזמון המתועב הזה, במסגרתו לוקחים, רבבות בני-נוער פעורים, שאין להם מושג משום-דבר בעולם ומלמדים אותם, עד כמה חשוב, לסייע לישראל ב-HASBARA (בגרמניה של פעם, קראו לזה "משרד התעמולה" וזה עמד, ישירות, תחת פיקוחו של גבלס), כי היטל - אה, כהנא WAR RECHT (כלשון הגרפיטי, החביב ביותר, על כל ציוני באשר-הוא, כמובן).



מה שהקפיץ אותי, כמובן, היה גאוותו, של הנאצי הקטן והמושתן, בכך שהמיזם שבניהולו, "הפחית את שיעורי-ההתבוללות*), בארבעים אחוז"...



וזה מוגדר, כ"חברה לתועלת-הציבור" (המתנחבלי, כמובן). להלן כמה "פנינים": "ביקור בכותל הוא חובה ... יש גם עוטף-עזה, שזה חשוב לנו לאומית ... רמת-הגולן ... נושא השואה הוא נושא חובה".



ולזה, מבקשים תוספת-תקציב... לצד הכסף הרב, ששם, במיזם דנן, וואחד טייקון, מה קוראים אותו שלד(ון) אדלסון (רוצים עיתון? הרעל בחינם!!).



ככה בקטנה. שתדעו, באיזו מין מדינה, אנחנו חיים כרגע.:-((


הנה, עכשיו בדיוק, איזשהו פשיסט, רק רוצה לוודא, שיש אפשרות, גם, להגיע למערת-המכפלה - ומרגיעים אותו, שבהחלט כן, הם ישמחו, כי "העיקר להפחית ההתבוללות*)"...



ואני מזועזע, לשמוע את סתיו, אומרת שזה "פרוייקט מצויין".עצובעצובעצוב



*) - התבוללות: הכינוי, שהצמידו מפלצות פעילות תנועת "כך", דוגמת ציריסטאסיה רגטובאלי וחיליק בררררררררררררררררררר, לנישואין מתוך אהבה יפה ובריאות נפשית, תוך השתחררות בריאה ומלאה, מהצדעת זיג-הייל, לחוקי-נירנברג ולתורת-הגזע הנבחר (או העם העליון), המוכרת בשמהּ המסורתי "ספרי עזרא ונחמיה".






נכתב על ידי , 16/12/2013 12:38   בקטגוריות אין תקווה, אין עתיד, כי יש לפיד, אמריקקים, בהמיות, בני-אדם משוקצים, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, גזענות, דת היא רעל, הימין בישראל ובכלל, הימין והדתיים = נאצים בתחפושת יהודית, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, המצב חראגיל, הקפיטליזם ימח-שמו, השנאה לליכוד היא בלב, השנאה לליכוד היא בראש, זכויות-אדם, חדשות רעות, חולי-נפש, חוקים וחקיקה, חזירות עבריינית בהמית, חיליק בר, חלאות אדם, חשיכה דוסית, טירוף מוחלט, יהדות, כהניזם, כולם אותו חרא, כל הלאומנים הקפיטליסטים בכל העולם אותה תועבה, לאומיות היא מחלת-רוח, מטורפים למיניהם, מעריצי-היטלר, נאצים ונאציזם, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, סתיו שפיר, פ ו ל י ט י ק א י ם, פשיזם, ציונות, קצת אמת, רוצחים, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ומה יותר אקטואלי עכשיו, לעזאזל


אחרי שאתמול, הצליחו בעלי-ההון, לבצע חיסול ממוקד, בשריד הממשי האחרון, לאופוזיציה סוציאליסטית סבירה בישראל?

 

 

אה, הלוואי שכל העשירות והעשירים בעולם, יחלו באיידס ובסרטן. שפעוטותיהםן יידרסו ושבתיהםן ייחרבו. שכמים ישפך דמם, הלוואי אמן ואמן והלוואי!!!

נכתב על ידי , 22/11/2013 15:38   בקטגוריות איתן כבל, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, די לזכויות-הפושע, היידה זכויות-הקרבן, דמוקרטיה, האימפריאליזם העולמי, הפרטה מטורפת, הפריימריז לראשות ה"עבודה", המצב חראגיל, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, וול-סטריט ימח-שמהּ, חברה וכלכלה, חדשות רעות, חלאות אדם, יצחק הרצוג, כנסת ישראל, מפלגת העבודה, מרקל ימח-שמה, פעילות, פשיזם, קצת אמת, רוצחים, שובי רוטשילד, שלי יחימוביץ', תלוי רק בנו, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי, זמן לעשות קצת סדר בבלגן האחרון...


אז ככה:

"רשתות חברתיות" וירטואליות: מקץ זמן רב, בו ניסיתי להתנתק מטוויטר וחזרתי אליה ולאחר תקופה קצרה, של חזרה לפייסבוק, התנתקתי, סוף-כל-סוף, באופן סופי ומוחלט, מכל הרעל הזה כולו!! הפעם האחרונה, בהּ עוד היה לי משתמש בפייסבוק, היתה לפני שבועיים כמעט - וגם זאת, עקב הטרטור מצד לילך, שאעשה לי דף עסקי כי רק אעשה דף עסקי והכל יהיה נחמד וטוב. עשיתי, הרגשתי בבירור, שאני משחית זמני לריק שם ודי-מהר, חיסלתי כל העניין כולו. מכיוון, שמחר ימלאו שבועיים להוראת-המחיקה הסופית, הרי שמחר, ישמיד פייסבוק, את כל המידע בחשבוני אצלו - וברוך שפטרנו!! בעוד מספר ימים, יושמד, סופית, גם כל המידע שבטוויטר (כי שם, זה לוקח חדש תמים).

כל הרוצה, להיות עמי בקשר, יכול תמיד לעשות כן בדואל ([email protected]), בסקייפ (danniel.qeletti), אם מכירני טוב = גם בטלפון ואם גר קרוב (כלומר: מגיע, מדי-פעם, למרכז רחובות, או לסביבתהּ הקרובה...) = פנים אל-פנים, כיאות.חיבוק של הסוררת

 

לבטי-ההגירה: הסתיימו, לאחר תקופת-התלבטות ארוכה-ארוכה, נפלה ההחלטה סופית: אני מהגר מכאן, כפי-הנראה לברלין (היעד הסביר ביותר) ובהקדם!!


תל-אביב: יותר לא אבקר בהּ, לעולם. יחסרו לי טיוליי בהּ, תמיד הייתי מגיע, על הבקר, בין אם ב-174 או בשירות לת"א ואז בשירות קו 5, יושב, לקפה ומאפה או לארוחת-בקר שלמה, ב"אתנחתא", או ב"מתחת לעץ", או ב"בנדיקט" רוטשילד, או באיזשהו מקום אחר, מטייל באיזור שדרות רוטשילד, שנקין, פאיירברג, הבימה, דיזינגוף, דיזינגוף-סנטר, שדרות בן-גוריון, בן-יהודה, אלנבי, פרישמן, חוף-הים, קינג ג'ורג', בוגרשוב, שלמה המלך, גורדון... יושב על החול בחוף, נכנס למים... מבקר, אולי, ב"הלפר" ספרים... ואז, מתחנת פרישמן, או בן-גוריון/דיזינגוף, או כיכר רבין, עולה על 174 - או מאלנבי, או מדיזינגוף, או מבן-יהודה, על שירות 4, או 5, או 16 ואז שירות לרחובות -שלום וביי... אבל, זהו: תוצאת הבחירות המוניציפאליות האחרונות, סתמה את הגולל על כך; משום אהבתי למקומות ההם, לעולם לא ארצה לדעת, מה עולל להם החולדה, בקדנציה הזאת = קדנציית קבורתהּ הסופית, של העיר תל-אביב.

לפיכך, גם כשיש לי קצת כסף, אני יושב בבית-קפה רחובותי, בכיף... ולא נוסע עוד לת"א. בקרוב, כאמור, אעזוב לחלוטין = ונגמר... אבלה בבתי-הקפה של ברלין (או איפה שיהיה...).

 

שונות: לפני שעה קלה, שמעתי מלמטה קריאות "דניאל! דניאל!"... אה?אה?אה?אה?

נכתב על ידי , 24/10/2013 19:16   בקטגוריות ב' זה אהל, בריחת מוחות, ברלין, בתי קפה, הבחירות המוניציפאליות, החולדה, הכרה במציאות הקשה, המצב חראגיל, השמאל הישראלי, חדשות טובות, חדשות רעות, לבטי-הגירה, מפלגת העבודה, נוסטלגיה, ספרים, פייסבוק, פעילות, צדק, צדק חברתי, ציון אסף, תל אביב, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)