לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על חוק-המשילות, לתפארת סוכני וול-סטריט (כלומר הטייקונים ועוזריהם) באיייייירץ הקויייייייידש


בדיוק צפיתי, בדיון*) בועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת (הועדה בראשות התפלץ הניאו-נאצי דוד רותם, זיג-הייל זיג-הייל!!), בנושא "חוק המשילות" (כלומר: החוק להכחדתהּ הסופנית, של כנסת ישראל) - בקצרה, הדיון עסק באי-אלו רעיונות הזויים, בדבר "אי-אמון קונסטרוקטיבי" (רעיון, של אי-אלו חולי-נפש, יוצאי מפלגת "שינוי" זכרונהּ לברוך-שפטרנו-ממנהּ-ברוך-הוא, הסובב סביב הפיכת מנגנון אי-האמון בממשלה, להשבעת ממשלה חילופית - ואם לא הושבעה, אז הפיהרר הנוכחי, יוסיף למשול, כאילו לא ביקשו להפילו כלל וכלל - ע"י-כָּךְ, יהפוך כל מנגנון אי-האמון כולו, לקרקס מימי טרום פעילות-"אנונימוס", נגד ניצול חיות בקרקסים ואז, יוכל הפיהרר = באמצעות כתבלביו בתשקורת, דוגמת נדב אייל, גדעון לוי, ארי שביט, יצחק נוי, דן כנר, נחמיה שטרסלר, סבר פלוצקר ופלוצים אחרים למיניהם - לטעון, ש"היי, כל המנגנון הזה, של הצעת אי-אמון בממשלה, הפך לקרקס מימי טרום פעילות-"אנונימוס", נגד ניצול חיות בקרקסים!! בחיאת דינאק, בואו פשוט נבטל אותו ודי, מי צריך אותו בעצם?" = ואז: אין עוד מנגנון לאופוזיציה, להבעת אי-אמון בממשלה ובפיהרר...), למותר לציין: רַק הח' דב חנין, דיבר לעניין (כל השאר חנטרשו בולשיט אידיוטי, ברמות-טמטום כאלה או אחרות) ועם סיום החנטרשת, במקרה לגמרי, מצאתי ויד חדש זה, העוסק בנושא דנן בדיוק; תיהנו.

 

 

*) - הקישור לדיון (שהסתיים) - פשוט ע"מ להסביר, היכן צפיתי בו ולהמליץ לכולכםן, לשים הקישור בקרב הדפים, אליהם אתם נכנסים תמיד, מדי בקר יום חול.

נכתב על ידי , 28/10/2013 12:37   בקטגוריות אמריקקים, בעלי-ההון ימח-שמם, בריחת מוחות, גדעון לוי, דמוקרטיה, האימפריאליזם העולמי, האקדמיה, הארץ, הקפיטליזם ימח-שמו, התשקורת הישראלית, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חדשות רעות, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, כנסת ישראל, מטורפים למיניהם, מרקל ימח-שמה, סכנה חמורה, פשיזם, צדק, צדק חברתי, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיווח על שידור ישיבת-הכנסת בערוץ-הכנסת, יום ד' ה-16.10.2013


אחרי מס' שאילתות חשובות יותר (ל"שר" בנט: אם אתה כ"כ בעד סיפוח-השטחים, אז תספח!! היידה, מדינה שוויונית אחת לכולם, בין הים לירדן, אני הכי בעד!! אבל, אתה לא) ופחות (שבעס ב"ארקיע"?? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח), עלה הנאצי המטונף ההוא אקוניס, למסירת הודעה מטומטמת (משרד קליטת-העלייה, יקרא מעתה, משרד העליה והקליטה פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יענו WTF????????) ואז הצעות-לסדר:




עלתה זונתו של היטלר, חברת-הכנסת רות קלדרון (מייסדת "עלמא" ואחת מגמדיו המושתנים, של היהיר לפיד הבן; חביבה על אי-אלו מנשות מפלגת "מרצ", שאינן מצטיינות במיוחד בחשיבה, דוגמת הזנדברגית וכיו"ב) והחלה להתפייט, על גרפיטי של הרצל (כן, הבנו שאת עם "אם תרצו") ועל ציוץ-הציפורים בשבעס (או משהו כזה, לא הכי עקבתי אחרי חִנטרושיה, כן??), ציטטה ממגילת-העצמאות, על שוויון-זכויות וזעקה נגד "הפרדה בין אוכלוסיות והסתגרות" (וואללה מה את אומרת!! אז אולי תגידי זאת, לפיהרר המסריח שלך, שלא היה מוכן לשבת עם ה"זועביז"???? הא??? כוס אוחתק) ואז, כמובן, הגיעה לעיקר: חוק-יסוד מדינה יהודית טהורת-גזע, ודמוקרטית כשלא מפריע, יותר-מדי, לשמירת הטוהר הדמוגראפי של הרייך. בהתאם להוראות הפיהרר המצחין שלהּ, הנערץ כל-כך על נקבות פעילות "שלום עכשיו = סכין בגב", סניף רחובות רבתי.




אחרי זה, עלה הניאו-נאצי המובהק, הֶר אלעזר פון-דר-שטרן (הוורמכטיסט של האשכנאצית הצפונבונאצית לבני וההומופוב, החביב כ"כ על אי-אלו הומוסקסואלים מתועבים, השונאים ערבים ושמאלנים לאין-שיעור, משהם מסוגלים, בכלל, לאהוב מישהו, כולל את-עצמם) והתבכיין, על "אבדן האמון ברבנות הראשית" ועל כך ש = שומו-שמיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רוצים להכפיף, את הרבנות הראשית, לבג"ץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עיירת הטאליבאניסטים בוערת, הצילו, שריייפה!!!!!!!!!!!!!!!!




 




שריפה, אחים, שריפה... היא עולה באש...




 




אז, עלה הפסיכי המושתן ההוא, יוני סבונים (ע"ש סבון "הוואי", או "וולה"?) אבל לא ממש רציתי להקיא, אז השתקתי - ובפעם האחרונה שבדקתי, אקוניס הנ"ל, עלה להשיב... מה קורה עכשיו (12:07)... כן, אקוניס עדיין(!!!!!!!!!) מחנטרש; לא הפסדתי כלום.




 




אוסיף לעדכן, עם שיתקדם ה...דיון הזה (אם אכן יתקדם).






12:10: הכהניסט נסים זאב: ישראל יותר דמוקרטית מארה"ב... (ממתי ארה"ב דמוקרטית = גם, לא ברור לי. מעוז הפשיזם - אבל קשה לי מאד להאמין, שאיזשהו דוס - או בורגנית, או פמיניסטית - מסוגל, בכלל, לראות זאת...).






12:11: גוש-הזוועה מאגר ביומטרי שטרית: אין סתירה, בין יהודית לדמוקרטית... ובכן, מבחינה אחת נכון: הסתירה בין קפיטליסטית (כיישות פוליטית בעלת-מאגרים למיניהם) לדמוקרטית, גדולה יותר, לאין-שיעור...






ולידיעתך, יא שווארצע-חייע מטונף מהרי-הקמיעות: דת היא דבר פרימיטיבי, מעוות ונחות, לא חשוב בכלל, מה ומי.






12:14: לרובי ריבלין ("גם 120 ח"כים, לא יוכלו לשנות, את אופיהּ הדמוקרטי, של מדינת ישראל"...): אתה אופטימי. החוקים, שמועברים לחלוטין עכשיו, מחסלים הדמוקרטיה (או, שמא נדייק: שרידיה הגוססים...) באופן מוחלט.





הדיון בבעיית בריחת-המוחות:




12:17: על-מנת שלא להקיא, השתקתי השידור שוב, עם שעלה לדוכן, לזהמו ולטנפו היטב, השווארצע-חייע המסריח, שמעון אוחיון (בלעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע). הסליחה עמי.אוף




12:22: ח"כ נחמן שי, עלה לנאום. שבתי לצפות.




נו, כמובן שיקצצו, עוד 100 מיליונים, מן האקדמיה....הרי חייבים לממן, באיזושהי דרך, את הבנייה המשגשגת, בשטחי-המולדת הפלשתינית, למען חובשי-כיפה וחובשות-שביס, בלבד....כי זוהי אתחלתא דגאולה כהן!!




12:25: אוה!! דב עולה!!




עכשיו יהיה מעניין.




12:38: מכניס הנתונים, שדב הביא:



  • מן השנה שעברה לשנה זו: ירידה של 20%, במספר-הסטודנטים, הלומדים מדעי-הרוח (נו, ומה הפלא? הרי כבר מזה שנים רבות, שהשתררה כאן מנטאליות השווארצע-חייעס, לפיה "סתם לימוד לשם-הידע, זה בולשיט וצריך לגמור הלימודים במיידית, לקנות תואר אם רק אפשר - והיידה, לעשות כסף!!!!!!! כסף!!!!!!!!!!!!! כסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

  • כיום, 65% מן הסטודנטים, לומדים במכללות (שברובן, הלא: פטפוטי-הבל נקביים בלבד!!) - ורק 35% באוניברסיטאות (כלומר: כמעט שני-שליש/שליש!!)

  • בערכים ריאליים, בשנות השבעים (לפני ארבעים שנה, כלומר), השקיעה המדינה, סך של 82 אלף ש"ח בסטודנט בשנה - וכיום: רק 26 אלף

  • במספר הפרסומים המדעיים לנפש, ירדנו מן המקום ה{ראשון?} למקום השלושה-עשר


 


עבורי, כמובן, גילויים אלה, אינם חדשים - כבר כשלמדתי, בהר-הצופים, שמתי-לב לעובדה, שמ-2000 ל-2007 (מועד המאבק הגדול), בסך-הכל, ירד מספר החוגים, בפקולטה למדעי-הרוח, לכדי-מחצית ואף פחות מכך. כיום, מן-הסתם, אין שם כמעט כלום...


 


אוה, וכמובן: מדוע להשקיע X כסף, בשמירת-הסטודנטים כאן, כשאפשר להזניחם, לבעוט אותם בכוח, למעשה, החוצה - ואז, מקץ שנים, להחזירם ארצהּ, בעלות של 3X?


 


טוב, אחריו, עלה איזשהו ש"סניק, לא ממש הקשבתי ואז עלה אייכלר, ברבר קצת, על עליית-המוחות, של תלמידי הישיבות החרדיות במאה שערים, או כה - ווט-אבר.


 


אז עלה הטינופת המשוקץ ההוא פירון, להשיב ומן-הסתם לדרוש, להסיר הכל מעל סדר-היום אחת ולתמיד, אז הפסקתי לצפות.


12:54: הצבעה, 14 בעד העברה לוועדה, 1 (מעניין מי...) נגד, ההצעה אושרה.


מתחילים לדון ב"יום המזון הבינלאומי"; עולה עוד איזשהו ש"סניק ארור.


טוב די, אין לי כוח עוד.

נכתב על ידי , 16/10/2013 11:53   בקטגוריות אשכנזים, אתאיזם, בגץ, בהמיות, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, גזענות, דוסיוּת, דמוקרטיה, דת היא רעל, האימפריאליזם העולמי, הכרה במציאות הקשה, המצב חראגיל, הקפיטליזם ימח-שמו, וול-סטריט ימח-שמהּ, חדשות רעות, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, חשיכה דוסית, טמטום פתולוגי, יהדות, כהניזם, כנסת ישראל, לבטי-הגירה, עדות המזרח, פיגור שכלי, פרימיטיביות, פשיזם, צביעות ושקר, צדק, צדק חברתי, ציונות, שובי רוטשילד, תלוי רק בנו, אקטואליה, פסימי, האקדמיה, מדעי הרוח, בריחת מוחות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)