לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תגובה למאמר (מלפני 9 חדשים), "מדוע לפנות לבחורה ברחוב זאת הטרדה?"


אה....כי נשים ישראליות, ברובן המוחלט, מטומטמות יותר מבלטה ממוצעת?

האמת, מבחינתי אֵין בעיה - אנחנו, גברי-ישראל, נמצא לנו כלות בחו"ל ואילו הישראליות האנטיפאטיות החשות את עצמן, ישארו לבדן - עד שבגיל 45 יתעוררו פתאום - ואז, מי בכלל ירצה אותן... וישארו לחלוטין לבדן, לעולמי-עד.

בְּדִיּוּק כמו שמגיע להן.

נכתב על ידי , 29/11/2013 11:26   בקטגוריות אחווה מינית, בריחת מוחות, דוסיוּת, דת היא רעל, הכרה במציאות הקשה, המקום החופשי, חדשות רעות, חופש מיני, חשיכה דוסית, טמטום פתולוגי, ישראל מול אירופה, מגדר, מרצ שרץ, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, פיגור שכלי, פמינאציזם, פמיניזם, רוצה בנות!!, תלוי רק בנו, אהבה ויחסים, פסימי, אקטואליה, ביקורת, נקבות מפגרות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על חוק-המשילות, לתפארת סוכני וול-סטריט (כלומר הטייקונים ועוזריהם) באיייייירץ הקויייייייידש


בדיוק צפיתי, בדיון*) בועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת (הועדה בראשות התפלץ הניאו-נאצי דוד רותם, זיג-הייל זיג-הייל!!), בנושא "חוק המשילות" (כלומר: החוק להכחדתהּ הסופנית, של כנסת ישראל) - בקצרה, הדיון עסק באי-אלו רעיונות הזויים, בדבר "אי-אמון קונסטרוקטיבי" (רעיון, של אי-אלו חולי-נפש, יוצאי מפלגת "שינוי" זכרונהּ לברוך-שפטרנו-ממנהּ-ברוך-הוא, הסובב סביב הפיכת מנגנון אי-האמון בממשלה, להשבעת ממשלה חילופית - ואם לא הושבעה, אז הפיהרר הנוכחי, יוסיף למשול, כאילו לא ביקשו להפילו כלל וכלל - ע"י-כָּךְ, יהפוך כל מנגנון אי-האמון כולו, לקרקס מימי טרום פעילות-"אנונימוס", נגד ניצול חיות בקרקסים ואז, יוכל הפיהרר = באמצעות כתבלביו בתשקורת, דוגמת נדב אייל, גדעון לוי, ארי שביט, יצחק נוי, דן כנר, נחמיה שטרסלר, סבר פלוצקר ופלוצים אחרים למיניהם - לטעון, ש"היי, כל המנגנון הזה, של הצעת אי-אמון בממשלה, הפך לקרקס מימי טרום פעילות-"אנונימוס", נגד ניצול חיות בקרקסים!! בחיאת דינאק, בואו פשוט נבטל אותו ודי, מי צריך אותו בעצם?" = ואז: אין עוד מנגנון לאופוזיציה, להבעת אי-אמון בממשלה ובפיהרר...), למותר לציין: רַק הח' דב חנין, דיבר לעניין (כל השאר חנטרשו בולשיט אידיוטי, ברמות-טמטום כאלה או אחרות) ועם סיום החנטרשת, במקרה לגמרי, מצאתי ויד חדש זה, העוסק בנושא דנן בדיוק; תיהנו.

 

 

*) - הקישור לדיון (שהסתיים) - פשוט ע"מ להסביר, היכן צפיתי בו ולהמליץ לכולכםן, לשים הקישור בקרב הדפים, אליהם אתם נכנסים תמיד, מדי בקר יום חול.

נכתב על ידי , 28/10/2013 12:37   בקטגוריות אמריקקים, בעלי-ההון ימח-שמם, בריחת מוחות, גדעון לוי, דמוקרטיה, האימפריאליזם העולמי, האקדמיה, הארץ, הקפיטליזם ימח-שמו, התשקורת הישראלית, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חדשות רעות, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, כנסת ישראל, מטורפים למיניהם, מרקל ימח-שמה, סכנה חמורה, פשיזם, צדק, צדק חברתי, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למעשה, אתם יודעים...


לו שליש, מן התל-אביבים שלא טרחו כלל לצאת ולהצביע, היו יוצאים ומצביעים לניצן = ניצן היה ראש-עיריית ת"א.


לו שלושה-רבעים מהם, היו יוצאים ומצביעים למדואל = מדואל היה נבחר.


(צריך לזכור, גם, שבמקרה של אחוזי-הצבעה גבוהים יותר, האחוז, שהשיג - למשל - החולדה, מצטמצם משמעותית: הוא השיג 54 אחוזים, מתוך 32 אחוזי-ההצבעה שהיו = משהו כמו 16~17 אחוזי-תמיכה בטוטאל, לא מעבר!! לא מעבר!!)


כך גם במדינה כולה, תשעה חדשים בדיוק לפני-כן: היו בישראל הרבה מערכות-בחירות, עם 83, 84 אחוזי-הצבעה... הפעם, לעומת-זאת, הצביעו רק 67 נקודה משהו = 16 אחוזים פחות.

16 אחוזים, הם (בקירוב) 19 מנדטים (יכול להיות אפילו 20, עם חישובי-עודפים שונים).


ואלה, ברובם המוחלט, האנשים שלנו = שמאלנים מובהקים.


לו שני-שלישים מהם, היו מצביעים ל"עבודה", היום ראשת-ממשלת ישראל, היתה שלי יחימוביץ', בראש קואליציה עם "מרצ", "התנועה" ואולי גם חד"ש. אז הכל היה טוב ואני, אולי לא הייתי מוכרח לגלות מכאן.


לו כולם, היו מצביעים, נניח, לדע"ם, היום ראשת-ממשלת ישראל, היתה אסמא אגברייה-זחאלקה, בראש קואליציית-שמאל מובהקת, עם ה"עבודה", "מרצ", חד"ש ואולי, גם, רע"ם-תע"ל-מד"ע. ואז, כבר עכשיו, היו ההתנחבלויות, בשלבי-פירוק מתקדמים, הגדר/חומה, היתה מפורקת גם-כן, היינו קושרים, קשרים דיפלומטיים מלאים, עם כל מדינות-ערב והאסלאם עלי-אדמות (בהתאם ליזמה הערבית), הבריאות, הרווחה, החינוך והשיכון לכל, היו שבים להיות, כולם כאחד, סוציאליסטיים במובהק וההפרטות הפרועות והרווחים הכלואים, היו רק זכרונות, מן השנים העגומות!!


הטראגי הוא, שהדבר היה, לשביעות-רצונם המלאה, של רובם המוחץ, של הנמנעים-מהצבעה. הם יכולים; פשוט, מסיבה שכלל אינני מסוגל להבין, פשוט מאד, אינם טורחים.עצובעצובעצובעצוב

נכתב על ידי , 27/10/2013 09:35   בקטגוריות בריחת מוחות, דמוקרטיה, הבחירות המוניציפאליות, החולדה, הכרה במציאות הקשה, הן אפשר, השמאל הישראלי, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, טמטום פתולוגי, כנסת ישראל, מטומטמים למיניהם, מתמטיקה פשוטה!!, פיגור שכלי, פעילות, צדק, צדק חברתי, שלי יחימוביץ', תל אביב, תלוי רק בנו, אקטואליה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוקיי, זמן לעשות קצת סדר בבלגן האחרון...


אז ככה:

"רשתות חברתיות" וירטואליות: מקץ זמן רב, בו ניסיתי להתנתק מטוויטר וחזרתי אליה ולאחר תקופה קצרה, של חזרה לפייסבוק, התנתקתי, סוף-כל-סוף, באופן סופי ומוחלט, מכל הרעל הזה כולו!! הפעם האחרונה, בהּ עוד היה לי משתמש בפייסבוק, היתה לפני שבועיים כמעט - וגם זאת, עקב הטרטור מצד לילך, שאעשה לי דף עסקי כי רק אעשה דף עסקי והכל יהיה נחמד וטוב. עשיתי, הרגשתי בבירור, שאני משחית זמני לריק שם ודי-מהר, חיסלתי כל העניין כולו. מכיוון, שמחר ימלאו שבועיים להוראת-המחיקה הסופית, הרי שמחר, ישמיד פייסבוק, את כל המידע בחשבוני אצלו - וברוך שפטרנו!! בעוד מספר ימים, יושמד, סופית, גם כל המידע שבטוויטר (כי שם, זה לוקח חדש תמים).

כל הרוצה, להיות עמי בקשר, יכול תמיד לעשות כן בדואל ([email protected]), בסקייפ (danniel.qeletti), אם מכירני טוב = גם בטלפון ואם גר קרוב (כלומר: מגיע, מדי-פעם, למרכז רחובות, או לסביבתהּ הקרובה...) = פנים אל-פנים, כיאות.חיבוק של הסוררת

 

לבטי-ההגירה: הסתיימו, לאחר תקופת-התלבטות ארוכה-ארוכה, נפלה ההחלטה סופית: אני מהגר מכאן, כפי-הנראה לברלין (היעד הסביר ביותר) ובהקדם!!


תל-אביב: יותר לא אבקר בהּ, לעולם. יחסרו לי טיוליי בהּ, תמיד הייתי מגיע, על הבקר, בין אם ב-174 או בשירות לת"א ואז בשירות קו 5, יושב, לקפה ומאפה או לארוחת-בקר שלמה, ב"אתנחתא", או ב"מתחת לעץ", או ב"בנדיקט" רוטשילד, או באיזשהו מקום אחר, מטייל באיזור שדרות רוטשילד, שנקין, פאיירברג, הבימה, דיזינגוף, דיזינגוף-סנטר, שדרות בן-גוריון, בן-יהודה, אלנבי, פרישמן, חוף-הים, קינג ג'ורג', בוגרשוב, שלמה המלך, גורדון... יושב על החול בחוף, נכנס למים... מבקר, אולי, ב"הלפר" ספרים... ואז, מתחנת פרישמן, או בן-גוריון/דיזינגוף, או כיכר רבין, עולה על 174 - או מאלנבי, או מדיזינגוף, או מבן-יהודה, על שירות 4, או 5, או 16 ואז שירות לרחובות -שלום וביי... אבל, זהו: תוצאת הבחירות המוניציפאליות האחרונות, סתמה את הגולל על כך; משום אהבתי למקומות ההם, לעולם לא ארצה לדעת, מה עולל להם החולדה, בקדנציה הזאת = קדנציית קבורתהּ הסופית, של העיר תל-אביב.

לפיכך, גם כשיש לי קצת כסף, אני יושב בבית-קפה רחובותי, בכיף... ולא נוסע עוד לת"א. בקרוב, כאמור, אעזוב לחלוטין = ונגמר... אבלה בבתי-הקפה של ברלין (או איפה שיהיה...).

 

שונות: לפני שעה קלה, שמעתי מלמטה קריאות "דניאל! דניאל!"... אה?אה?אה?אה?

נכתב על ידי , 24/10/2013 19:16   בקטגוריות ב' זה אהל, בריחת מוחות, ברלין, בתי קפה, הבחירות המוניציפאליות, החולדה, הכרה במציאות הקשה, המצב חראגיל, השמאל הישראלי, חדשות טובות, חדשות רעות, לבטי-הגירה, מפלגת העבודה, נוסטלגיה, ספרים, פייסבוק, פעילות, צדק, צדק חברתי, ציון אסף, תל אביב, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקורב לחולדאי: "הוא יפנה את הזרים מהעיר... זאת הקדנציה האחרונה, יותר הוא לא יתמודד".


עאלק, "יותר לא יתמודד"...

יותר לא תהיה לו תל-אביב, להתמודד בהּ!! הוא קברנהּ הרשמי, של העיר הזאת.

רק את הזרים יגרש?! הוא יגרש את כל מי, שאינו בעל-הון!! גם את כל הצעירים והאמנים והבליינים, כמו גם את כל הערבים ואת כל העניים בדרום!!

אבל - אוקיי. זה מה, שהמטומטמים השווארצעס בחרו? אז זה מה שיהיה, אִכלו מה שבישלתם!! אני עוזב.
נכתב על ידי , 24/10/2013 10:32   בקטגוריות בהמיות, בני-אדם משוקצים, בעלי-ההון ימח-שמם, בריחת מוחות, ברלין, דמוקרטיה, דת היא רעל, הבחירות המוניציפאליות, החולדה, הכרה במציאות הקשה, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, חלאות אדם, טמטום פתולוגי, יהדות, ישראל מול אירופה, כהניזם, מטומטמים למיניהם, מפלגת העבודה, עדות המזרח, פיגור שכלי, פליטים, פרימיטיביות, פשיזם, שכונת התקווה, שלי יחימוביץ', שס, תל אביב, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)