לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז שאלו אותו שאלה. אז מה?


לשם-מה לענות, תכל'ס, על מה שנשאל, כשיו"ר-הישיבה הוא אח?

 

 

ח"כ סתיו שפיר היא התקווה היחידה, בימינו אלה.

נכתב על ידי , 29/1/2014 19:11   בקטגוריות אין עתיד, כי יש לפיד, גועל נפש, לפיד, סתיו שפיר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משרד-הפנים, ברייך השלישי של העם היהודוני, דרש מ-65 מבקשי מקלט, להתייצב היום בחולות


שלא יתייצבו בשום-פנים-ואופן!! על כל חברותי-הכנסת ההגונותים, להעניק מקלט, לכלל הנרדפים, תוך שימוש בחסינותם הפרלמנטארית.

נראה את מירי גֶּרֶב, דני דנון, גדעון פלוגות-הסער וכל שאר ממשיכי-היטלר ומעריציו הנקלים (כמו גם זהמת ישיבות-הסדרי-הטוקבקיסטים, של נוער ההיטלר-יוגנד מזוועות "תג-מחיר"), פותחים את הפה אז!!
נכתב על ידי , 26/1/2014 11:20   בקטגוריות אריתראים, ב ח י ל ה, גועל נפש, גזענות, דמוקרטיה, הימין והדתיים = נאצים בתחפושת יהודית, הן אפשר, השמאל הישראלי, זוועה, זכויות-אדם, חדש, חדשות רעות, חופש לכל, חלאות אדם, ימני טוב זה ימני מת, יצחק הרצוג, כהניזם, כל המתנגד להגירה חופשית = נאצי, כנסת ישראל, לאומיות היא מחלת-רוח, מיכל בירן, מרב מיכאלי, מרצ, מפלגת העבודה, סודנים, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, סתיו שפיר, פליטים, פעילות, צדק חברתי, שלי יחימוביץ', תלוי רק בנו, אקטואליה, פסימי, מעריצי-היטלר, נאצים ונאציזם, פשיזם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



את מה מממנים, כספי-המסים, של הישראלי העמל?‏


כולנו יודעים, כמובן, על הבנייה הפרועה (יותר מאי-פעם) בהתנחבלויות, הלבנת-המאחזים, שמירה על כל גבעה, בהּ השייך יעקב אבן-יצחק סבנו, גיהק פעם, או השייך יוסוף, חרבן פעם ועוד כיוצא-באלה מריעין-בישין - כמו-גם, כמובן, על השירות ההמוני, של כלל העבדים-היינו-במצרים-והננו-גם-כעת, לפרעוני חברות "טבע", "שטראוס", "ורטהיימר" וכיוצא-באלה שיקוצי אוייבי-העם.


אבל, הנה מתוך הדיון בכנסת - שרק במקרה לחלוטין, הגעתי אליו... - בנושא "שינויים בתקציב". זה מתקיים מדי-שבוע, אתן מבינות כמובן. די-בטוח, שעד עכשיו, כבר אין כמעט שום קשר, בין התקציב ש"אושר" בסוף חדש יולי (כשלוועד קראו לי), למה, שיש לישראל עכשיו, באמצע דצמבר. הנה מה, שלח"כ סתיו שפיר, היה לומר בנושא:








אז היום, עכשיו ממש, עוסקים בפרוייקט "Birth-RIGHT!!!!!!" (מתחרז עם "Zieg-HEIL!!!!!!") - או, בשמו בעברית, "תגלית": אתן יודעות, המיזמון המתועב הזה, במסגרתו לוקחים, רבבות בני-נוער פעורים, שאין להם מושג משום-דבר בעולם ומלמדים אותם, עד כמה חשוב, לסייע לישראל ב-HASBARA (בגרמניה של פעם, קראו לזה "משרד התעמולה" וזה עמד, ישירות, תחת פיקוחו של גבלס), כי היטל - אה, כהנא WAR RECHT (כלשון הגרפיטי, החביב ביותר, על כל ציוני באשר-הוא, כמובן).



מה שהקפיץ אותי, כמובן, היה גאוותו, של הנאצי הקטן והמושתן, בכך שהמיזם שבניהולו, "הפחית את שיעורי-ההתבוללות*), בארבעים אחוז"...



וזה מוגדר, כ"חברה לתועלת-הציבור" (המתנחבלי, כמובן). להלן כמה "פנינים": "ביקור בכותל הוא חובה ... יש גם עוטף-עזה, שזה חשוב לנו לאומית ... רמת-הגולן ... נושא השואה הוא נושא חובה".



ולזה, מבקשים תוספת-תקציב... לצד הכסף הרב, ששם, במיזם דנן, וואחד טייקון, מה קוראים אותו שלד(ון) אדלסון (רוצים עיתון? הרעל בחינם!!).



ככה בקטנה. שתדעו, באיזו מין מדינה, אנחנו חיים כרגע.:-((


הנה, עכשיו בדיוק, איזשהו פשיסט, רק רוצה לוודא, שיש אפשרות, גם, להגיע למערת-המכפלה - ומרגיעים אותו, שבהחלט כן, הם ישמחו, כי "העיקר להפחית ההתבוללות*)"...



ואני מזועזע, לשמוע את סתיו, אומרת שזה "פרוייקט מצויין".עצובעצובעצוב



*) - התבוללות: הכינוי, שהצמידו מפלצות פעילות תנועת "כך", דוגמת ציריסטאסיה רגטובאלי וחיליק בררררררררררררררררררר, לנישואין מתוך אהבה יפה ובריאות נפשית, תוך השתחררות בריאה ומלאה, מהצדעת זיג-הייל, לחוקי-נירנברג ולתורת-הגזע הנבחר (או העם העליון), המוכרת בשמהּ המסורתי "ספרי עזרא ונחמיה".






נכתב על ידי , 16/12/2013 12:38   בקטגוריות אין תקווה, אין עתיד, כי יש לפיד, אמריקקים, בהמיות, בני-אדם משוקצים, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, גזענות, דת היא רעל, הימין בישראל ובכלל, הימין והדתיים = נאצים בתחפושת יהודית, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, המצב חראגיל, הקפיטליזם ימח-שמו, השנאה לליכוד היא בלב, השנאה לליכוד היא בראש, זכויות-אדם, חדשות רעות, חולי-נפש, חוקים וחקיקה, חזירות עבריינית בהמית, חיליק בר, חלאות אדם, חשיכה דוסית, טירוף מוחלט, יהדות, כהניזם, כולם אותו חרא, כל הלאומנים הקפיטליסטים בכל העולם אותה תועבה, לאומיות היא מחלת-רוח, מטורפים למיניהם, מעריצי-היטלר, נאצים ונאציזם, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, סתיו שפיר, פ ו ל י ט י ק א י ם, פשיזם, ציונות, קצת אמת, רוצחים, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הטעות הכי-הכי גדולה שלי לפני שנה


היתה כשתמכתי בדפני - כשצריך הייתי, תחת זאת, לתמוך בסתיו.


 קריצה

נכתב על ידי , 15/12/2013 20:32   בקטגוריות סתיו שפיר, דפני ליף  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ורד לי = העכברוש ששאג - מעיזה להשתלח בסתיו


שנאת ורד לי לסתיו, נוטפת ארס טהור, מכל מלה ברשומתהּ זו. מעניין יהיה, כמובן, לבדוק מדוע. האם ורד לי, היא חברתהּ האישית ושותפתהּ לעסקים, של אחת מרבותי-הטייקונים - וסתיו מסכנת אותהּ, באיזשהו אופן?




משום-מה, בוחרת ורד לי להתעלם מן העובדה, שסתיו שפיר חברה באופוזיציה - כן, ממש כאילן גילאון (אלא שהיא מוצלחת מאילן - וזה מה, שהורג את כל המרצניקים למיניהם, לסוגיהם ולזניהם, זה ברור לי, לחלוטין ולגמרי). בתור אופוזיציונרית, יש גבול עד כמה היא יכולה להשפיע = היא עושה כל מה שאפשר!! בישראל, לחבר-כנסת מן האופוזיציה, אין הרבה יותר כוח, מאשר לאדם פרטי. מה היא יכולה לעשות?




להגיש הצעות-חוק? היא מגישה!! רובן נדחות על הסף ומייד.
להגיש הצעות-לסדר? היא מגישה!! רובן נדחות, כמובן.
להציג שאילתות לשרים? היא מציגה!!

לנאום בהצגת אי-אמון? היא נואמת!!




וכל זאת, היא עושה בכישרון, שורד לי וכל חברותיה וחבריה כולם (כן, לרבות אילן) יכולותים רק לחלום עליו.



זה, פשוט, הורג פיזית, את ורד לי, שיש חברת-כנסת סוציאליסטית צעירה ומצויינת, המעיזה שלא להסכים עמהּ ואפילו - שומו-שמיים!!!!!!!!!!!!! - להיות ממפלגה אחרת ולא מ"מרצ". זה, פשוט, הורג פיזית, את ורד לי, שהמחאה הצמיחה חברת-כנסת, מעולה יותר מכל מה, שהגברת ורד לי תמכה בו מעודה!!




וזה כל הסיפור כולו.




ורד לי. העכברוש ששאג. מי את, בכלל, שתצייצי איזושהי ביקורת על סתיו???

נכתב על ידי , 1/12/2013 21:10   בקטגוריות ב' זה אהל, בהמיות, בעלי-ההון ימח-שמם, גדעון לוי, גועל נפש, דמגוגיה ריקה ובוטה, הארץ, החולדה, הימין בישראל ובכלל, הקפיטליזם ימח-שמו, התשקורת הישראלית, השמאל הישראלי, זכויות-אדם, חלאות אדם, מפלגת העבודה, מרצ שרץ, נ ש י ם, סתיו שפיר, נקבות מפגרות, פמינאציזם, פמיניזם, צביעות ושקר, פשיזם, צדק, צדק חברתי, קצת אמת, שוקן וקוראיו, שלי יחימוביץ', אקטואליה, ביקורת, אינטרנט, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)