לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

להחרים, מיידית, את חברת "שטראוס-עלית"!!


מתוך הידיעה המרתיחה: המוצר המיתולוגי "קפה נמס עלית" עובר לייצור בחו"ל: חברת שטראוס תסגור בחודשים הקרובים את מפעל קפה נמס עלית בלב העיר צפת (דרום צפת), בשל אילוצים של איכות הסביבה, כך לפי החברה. הייצור יועבר בחלקו למפעל באזור התעשייה בצפת וייצור אבקת הקפה יועבר למפעלים בברזיל, גרמניה ובוויטנאם.

 

על גבי אריזות המוצר תודפס בכל זאת ארץ הייצור: ישראל, משום שלפי שטראוס, רוב הליכי הייצור יישארו בארץ. שטראוס מייצרת גם את הקפה המיובש בהקפאה מעבר לים ורוב הקפה הנמס הנמכר בארץ מיוצר בחו"ל. שטראוס אף מייצרת ממתקים מסוימים של עלית בטורקיה, כמו כיף כף מקלות וחטיף ביסקוויט ושוקולד חלב, במילוי קרם חלב.


ג ו ע ל - נ פ ש .

אמנם, "אבקת קפה נמס" אינה קפה, מעולם לא היתה קפה ולעולם גם לא תהיה קפה (קפה אמיתי, הוא או קפה שחור, הנקנה במשקל בחנויות קפה ותבלינים, או אספרסו, קפוצ'ינו וכד') - אבל, עצם-הצעד, פשוט מעורר בחילה.

כל אדם, עם מינימום כבוד עצמי, חייב להחרים, מעתה ואילך, את חברת-הענק "שטראוס-עלית", על מותגיה השונים ("יטבתה", "יד מרדכי", "סלטי אחלה", "מקס ברנר" ועוד כיוצא-באלה מריעין-בישין נצלניים).

וזאת כי "שטראוס-עלית", כבר גרועה ממש כ"תנובה" (ואני כותב "ממש כ" ולא "יותר מ", פשוט כי "גרועה יותר מ'תנובה'", פשוט, זה בלתי-אפשרי פיזיקאלית).
נכתב על ידי , 23/11/2013 20:35   בקטגוריות שטראוס-עלית, חרם צרכני, בהמיות, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, האימפריאליזם העולמי, הקפיטליזם ימח-שמו, וול-סטריט ימח-שמהּ, חזירות עבריינית בהמית, חלאות אדם, ניצול מזעזע, פעילות, צדק חברתי, שובי רוטשילד, תלוי רק בנו, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)