לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הסמרטוטון הפמי=היטלראי "הארץ",


המוכר גם בתור : "השרץ = דה-שמוקר: סמרטוטון לאשכנאצים צפונבוניים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי[כלומר: הסוטה] של-עצמם", יוצא = במגזינו הדר-שטירמערי "און-לייף" - בקריאה לחסום, את כל אתרי-הפורנו בישראל, לכולם ולאלתר.


אני, מצדי, יוצא בקריאה מקבילה, לחסום, לכולם ולאלתר, את כל האתרים, בהם נכתב משהו, בשבח זכויות שוות לנשים, להומולסבים (=סוטים), לערבושים ולכיו"ב צחנות.


במקביל, הריני מכריז בזאת, על גירושיי הסופיים, מן השמאל המטומטם ועל אי-הזדהות, באופן רשמי, עם כלל המפלגות, הפעילות בין הים התיכון לנהר הירדן וגם מעבר לכך.


המפלגה האחת והיחידה, להּ אסכים להצביע, מעכשיו, היא מפלגת-פורנו, שתתמוך בזכות כלל הגברים במדינה, לצרוך כל סוג של פורנו עלי-אדמות (לרבות סנאף וקידי-פורן) ובהשתקה מוחלטת, נצחית ואולטימטיבית, של כל הפמינאציות עלי-אדמות, רצוי באמצעות גז ציקלון-בה.


למפלגה כזאת, אני אצביע, יהיה מצעהּ המדיני, ככל אשר יהיה. מצדי, שיהיו בעד מדינה אחת לכל, אפארטהייד, שתי מדינות לשני עמים, או טראנספר לכל הערבים.


לחור-הקקי שלי, לא אכפת כבר, מכל זה.


כל חיי, מאז גיל 9, היכרתם אותי כשמאלני, פעיל-שוויון, מבטל/ת-מגדר ומה-לא? סבבה, ברגע זה, זה נגמר.


אכפת לי, כמובן, גם מן הסביבה - אבל, אני יודע, כעובדה: כל מפלגה, הטוענת להיותהּ "ירוקה"? זה שקר מוחלט ומרגע-הגיעם, לכנסת/עירייה, הם ניצבים בראש כורתי-העצים, מעני-החיות וכד'. הכל למען הג'וב. בלאט.

נכתב על ידי , 5/1/2014 14:24   בקטגוריות ה"""שמאל""" הסלאפי, הארץ, הכרה במציאות הקשה, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, בעלי-ההון ימח-שמם, גדעון לוי, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות, פ ו ל י ט י ק א י ם, עשיר טוב זה עשיר מת, פמינאציזם, פמיניזם, פרשת אייל גולן, פשיזם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגובתי לאחת הצדיקות הבודדות, בסדום הפוריטאניות הנוראה הזאת, המכונה "שנות האלפיים המוקדמות"


סוף-כל-סוף, קצת דברי-טעם!!



אני טוען, כבר מזה זמן רב, שעל גיל-ההסכמה, להיות לא יותר מ-12.



אין שום סיבה עלי-אדמות, לגיל-הסכמה גבוה יותר. "פדופיליה" אין כאן, כמובן: מרגע, שנערה קיבלה את המחזור, אין היא ילדה עוד, כי-אם בגירה, המסוגלת להרות. אין, על-כן, שום סטייה שהיא, בהימשכות אליה ובקיום יחסי-מין עמהּ - להיפך: הסטייה היא, שלא להימשך לנערה צעירה, אך בשלה...



"פדופיליה", הינה הימשכות מינית, לילדות שטרם בגרו, בין-אם בנות 4 או בנות 9; לֹא זה המקרה כאן.



ולומר, "אבל זה החוק"? נו, מה אתם אומרים!! החוק אוסר, גם, לעשן מריחואנה, או לשתות אלכוהול בחוץ אחרי 11 בלילה, או להרעיש בלילה; אז מה? נכניס למאסר, את כל העובר, על מי מבין החוקים הללו? פאק, בואו נהפוך את ישראל, לכלא אחד גדול וזהו-זה!!



אולי גם נשיב על-כנם, את החוקים, האוסרים מגע הומוסקסואלי/לסבי ושיחות כלשהן, עם אנשי-אש"ף ונסית, בפראות, לכלוא את כל מי, שמעז לעבור, על חוקים אלה - או, אפילו, הקורא לשנותם... כי, אם בלגאליזם עסקינן - זה בדיוק אותו הדבר: חוקים רעים, שחובה לדון בהם ולמחקם לאלתר!!



ולעניין אחר: יחסי-מין, בראשית גיל-הנעורים, הם אחד הדברים היפים, הנעימים, הטובים והבריאים ביותר, עלי-אדמות. יש ללמד, את הנערות והנערים, כיצד לאהוב, אלה את אלה, גופנית ורגשית כאחד, כיצד להתענג יחדיו, על גופיהם הצעירים ועוד, במסגרת החינוך הממלכתי.
נכתב על ידי , 24/11/2013 17:56   בקטגוריות פרשת אייל גולן, חופש מיני, אחווה מינית, חופש לכל, אושר שלם, דמוקרטיה, הן אפשר, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חוקים וחקיקה, יופי טהור, כדאי, כנסת ישראל, פעילות, פשיזם, צדק, קצת אמת, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, בית ספר, חופש, אחווה ושלום, המקום החופשי, בואו נעשה עולם טוב יותר, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)