לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בבקשה, ראו-נא: באיזו חברה נחותה ומתועבת, מצפים ממני, לחיות ולפעול!!


רק ראו, את הדיווח המזעזע הזה!!

 

שתי ילדות חמודות, מראות לעוברים ושבים, עד כמה יפייפו - ומייד: הגסטאפו מכסה אותן (כלומר, אונסן להתעטף), חוקרן (על-מנת לגרום להן, טראומה טוטאלית, לשארית ימי-חייהן), חוטפות-הילדים הנקבּיות, המתועבות והמשוקצות (עו"סיות משרד-הרווחה, מצביעות "מרצ" וחד"ש מן-הסתם, שזה כמו הוואפן-אס-אס, רק בהרבה-הרבה יותר גרוע, מבחיל, מקומם ומזעזע), מתחילות לדחוף, את אפיהן הנשריים, הנפוחים והתפוחים...


אין, אין. קוראים את זה = ומבינים, כיצד גם לתרבותיים בעמי-אירופה, נמאס כבר, מצחנת-היהודונים, באיזשהו שלב...

נכתב על ידי , 8/1/2014 14:07   בקטגוריות גועל נפש, גסטאפו אז והיום, דוסיוּת, דת היא רעל, ה"""שמאל""" הסלאפי, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, הקפיטליזם ימח-שמו, התעללות בחסרי-ישע, התעללות בילדים, התשקורת הישראלית, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, חדשות רעות, חופש, חופש לכל, חופש מיני, חלאות אדם, מזעזע!!, נודיזם, נריה ביאלה, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, פמינאציזם, פמיניזם, פשיזם, צדק, קצת אמת, רוצחים, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל הבאר-שבעים המושתנים, שהיללו את הפיהרר שלהם דנילוביץ' (במועל-יד מן-הסתם)



 


אין לי ספק, שגם כאן, יצוצו כל הטוקבקיסטים הניאו-נאצים הדאלקים, חובשי-כיפות יגאל-עמיר וכיו"ב, שיקיאו צואתם בנוסח "חחחחחחח עז שידאו שבפרק לו ישנים חחחחחחחחחח", או איזושהי צואה מרוקאית מהרי-סרחון-האטלס, כגון-דא.


 


גם אין לי ספק, שגם כאן, יצוצו כל-מיני מגיבות אשכנאציות (לכל מי שסבר, שרק ניאו-נאצים צפופי-פיגמנטים, אני מתעב - שתדעו: כֹּל הבורגנאצים הקפיטליסטים, הם מבחינתי אותו הלכלוך המתועב בְּדִיּוּק!!), ילידות רמת-אביב זין-בתחת (כלומר, הומוסקסואלים, לסוגיהם ולזניהם) ובאות-חנויות-כיכר-המותגינה, שיכתבו "הפארק נועד לבילוי ולא לשינה ולאלכוהוליזם, הוא צריך להיות מקום בטוח, גם לשמנדריק-ג'וניור!"


 


לכל המגיבים הנ"ל = כמו-גם, כמובן, לכל הבאר-שבעים, שתמכו בחוק זה, בין-אם ע"י העלאתו, בין-אם ע"י תמיכה (פעילה ו/או סבילה!!) בו ובין-אם ע"י כיבודו - יש לי רק תגובה אחת ויחידה: חבל שאביכם הרוחני, אדולף היטלר, לא הספיק לטפל בכם - ואינשאללה עוד יחסלו את כולכם.


 


הדרך האחת והיחידה!!!!, של איזשהו באר-שבעי, לזכות באיזושהי הערכה מצדי אי-פעם, היא לארגן וואחד הפגנת-ענק מטורפת, נגד החוק המתועב הזה, עם אוהלים ושקי-שינה (בלי שום אישורים פשיסטיים!! תהיו גברים, כמו זהבה ומרב וסתיו, לא נקבות, כמו איזה בוז'י, או שמולי!!) בפארק ובקבוקי יין ובירה וויסקי, בכל יד ויד. דווקא.

נכתב על ידי , 21/12/2013 11:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות מעולות (מטמקא של עכשיו)





נכתב על ידי , 25/11/2013 13:20   בקטגוריות אושר שלם, ברלין, הן אפשר, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חדשות טובות, חופש, טיולים, טיסות מוזלות, כדאי, לואו-קוסט, צדק חברתי, אופטימי, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגובתי לאחת הצדיקות הבודדות, בסדום הפוריטאניות הנוראה הזאת, המכונה "שנות האלפיים המוקדמות"


סוף-כל-סוף, קצת דברי-טעם!!



אני טוען, כבר מזה זמן רב, שעל גיל-ההסכמה, להיות לא יותר מ-12.



אין שום סיבה עלי-אדמות, לגיל-הסכמה גבוה יותר. "פדופיליה" אין כאן, כמובן: מרגע, שנערה קיבלה את המחזור, אין היא ילדה עוד, כי-אם בגירה, המסוגלת להרות. אין, על-כן, שום סטייה שהיא, בהימשכות אליה ובקיום יחסי-מין עמהּ - להיפך: הסטייה היא, שלא להימשך לנערה צעירה, אך בשלה...



"פדופיליה", הינה הימשכות מינית, לילדות שטרם בגרו, בין-אם בנות 4 או בנות 9; לֹא זה המקרה כאן.



ולומר, "אבל זה החוק"? נו, מה אתם אומרים!! החוק אוסר, גם, לעשן מריחואנה, או לשתות אלכוהול בחוץ אחרי 11 בלילה, או להרעיש בלילה; אז מה? נכניס למאסר, את כל העובר, על מי מבין החוקים הללו? פאק, בואו נהפוך את ישראל, לכלא אחד גדול וזהו-זה!!



אולי גם נשיב על-כנם, את החוקים, האוסרים מגע הומוסקסואלי/לסבי ושיחות כלשהן, עם אנשי-אש"ף ונסית, בפראות, לכלוא את כל מי, שמעז לעבור, על חוקים אלה - או, אפילו, הקורא לשנותם... כי, אם בלגאליזם עסקינן - זה בדיוק אותו הדבר: חוקים רעים, שחובה לדון בהם ולמחקם לאלתר!!



ולעניין אחר: יחסי-מין, בראשית גיל-הנעורים, הם אחד הדברים היפים, הנעימים, הטובים והבריאים ביותר, עלי-אדמות. יש ללמד, את הנערות והנערים, כיצד לאהוב, אלה את אלה, גופנית ורגשית כאחד, כיצד להתענג יחדיו, על גופיהם הצעירים ועוד, במסגרת החינוך הממלכתי.
נכתב על ידי , 24/11/2013 17:56   בקטגוריות פרשת אייל גולן, חופש מיני, אחווה מינית, חופש לכל, אושר שלם, דמוקרטיה, הן אפשר, השמאל הישראלי, התשקורת הישראלית, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, חוקים וחקיקה, יופי טהור, כדאי, כנסת ישראל, פעילות, פשיזם, צדק, קצת אמת, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, בית ספר, חופש, אחווה ושלום, המקום החופשי, בואו נעשה עולם טוב יותר, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)