לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: = -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה מאפיין משפחות הרוסות?


אליבא ד"השרץ = דה-שמוקר: סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאצים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי (=סוטה) של-עצמם", התשובה היא (בין-השאר): נודיזם.




 

 

כן!! אשכרה, שחור (בעיניים) על-גבי אתר-"עיתון", מצהירה היהודיה המלוכלכת חבל, כמובן, שלא נגמרה כבר באוושוויץ,  כיאות וכהולם), ש"ילדים עירומים" (כלומר, נודיסטים מאושרים ובריאים בנפשם לאין-שיעור, יותר ממנהּ וממשפחתהּ מסריחת-הגנים) = משפחות אומללות והרוסות... שלא לדבר, כמובן, על מי, שהיה בר-מזל מאושר דיו, למצוא-אהבתו, בחיק-משפחתו!!!!! זה, בכלל, פשע כלפי-שמיא, אליבא דדת היהודונית המצחינה, המתועבת והמסריחה (שורש כל הדתות המונותאיסטיות = שורש כל הרע בעולם המערבי, בכלל).



כותרות """עיתונאיות""" כאלה, לגמרי גורמות לי, להבין את היטלר, גבלס, אייכמן, הימלר וכל היתר. לחלוטין ולגמרי.

כי - אם היהודים באירופה, של שנות השלושים, דמו במשהו, לפמינאציות "השרץ = דה-שמוקר", מימינו אלה, דוגמת אותה "גליה יהב" מטונפת... - באמת, למה כבר אפשר היה, בכלל, לצפות מהם???

נכתב על ידי , 29/1/2014 09:45   בקטגוריות אתאיזם, ב ח י ל ה, בעלי-ההון ימח-שמם, גועל נפש, דוסיוּת, דת היא רעל, ה"""שמאל""" הסלאפי, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות, וול-סטריט ימח-שמהּ, זכויות-אדם, חופש לכל, חופש מיני, חולי-נפש, חשיכה דוסית, חלאות אדם, יהדות, מטומטמים למיניהם, מרצ שרץ, נ ש י ם, נודיזם, נקבות מפגרות, נריה ביאלה, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, סכנה חמורה, עשיר טוב זה עשיר מת, פמינאציזם, פעילות, פרימיטיביות, פשיזם, צדק, קצת אמת, שוקן וקוראיו, תלוי רק בנו, תעאיוש, אקטואליה, ביקורת, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסמרטוטון הפמי=היטלראי "הארץ",


המוכר גם בתור : "השרץ = דה-שמוקר: סמרטוטון לאשכנאצים צפונבוניים, החשים את חור-התחת ההומוסקסואלי[כלומר: הסוטה] של-עצמם", יוצא = במגזינו הדר-שטירמערי "און-לייף" - בקריאה לחסום, את כל אתרי-הפורנו בישראל, לכולם ולאלתר.


אני, מצדי, יוצא בקריאה מקבילה, לחסום, לכולם ולאלתר, את כל האתרים, בהם נכתב משהו, בשבח זכויות שוות לנשים, להומולסבים (=סוטים), לערבושים ולכיו"ב צחנות.


במקביל, הריני מכריז בזאת, על גירושיי הסופיים, מן השמאל המטומטם ועל אי-הזדהות, באופן רשמי, עם כלל המפלגות, הפעילות בין הים התיכון לנהר הירדן וגם מעבר לכך.


המפלגה האחת והיחידה, להּ אסכים להצביע, מעכשיו, היא מפלגת-פורנו, שתתמוך בזכות כלל הגברים במדינה, לצרוך כל סוג של פורנו עלי-אדמות (לרבות סנאף וקידי-פורן) ובהשתקה מוחלטת, נצחית ואולטימטיבית, של כל הפמינאציות עלי-אדמות, רצוי באמצעות גז ציקלון-בה.


למפלגה כזאת, אני אצביע, יהיה מצעהּ המדיני, ככל אשר יהיה. מצדי, שיהיו בעד מדינה אחת לכל, אפארטהייד, שתי מדינות לשני עמים, או טראנספר לכל הערבים.


לחור-הקקי שלי, לא אכפת כבר, מכל זה.


כל חיי, מאז גיל 9, היכרתם אותי כשמאלני, פעיל-שוויון, מבטל/ת-מגדר ומה-לא? סבבה, ברגע זה, זה נגמר.


אכפת לי, כמובן, גם מן הסביבה - אבל, אני יודע, כעובדה: כל מפלגה, הטוענת להיותהּ "ירוקה"? זה שקר מוחלט ומרגע-הגיעם, לכנסת/עירייה, הם ניצבים בראש כורתי-העצים, מעני-החיות וכד'. הכל למען הג'וב. בלאט.

נכתב על ידי , 5/1/2014 14:24   בקטגוריות ה"""שמאל""" הסלאפי, הארץ, הכרה במציאות הקשה, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, בעלי-ההון ימח-שמם, גדעון לוי, הקפיטליזם ימח-שמו, השמאל הישראלי, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות, פ ו ל י ט י ק א י ם, עשיר טוב זה עשיר מת, פמינאציזם, פמיניזם, פרשת אייל גולן, פשיזם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ורד לי = העכברוש ששאג - מעיזה להשתלח בסתיו


שנאת ורד לי לסתיו, נוטפת ארס טהור, מכל מלה ברשומתהּ זו. מעניין יהיה, כמובן, לבדוק מדוע. האם ורד לי, היא חברתהּ האישית ושותפתהּ לעסקים, של אחת מרבותי-הטייקונים - וסתיו מסכנת אותהּ, באיזשהו אופן?




משום-מה, בוחרת ורד לי להתעלם מן העובדה, שסתיו שפיר חברה באופוזיציה - כן, ממש כאילן גילאון (אלא שהיא מוצלחת מאילן - וזה מה, שהורג את כל המרצניקים למיניהם, לסוגיהם ולזניהם, זה ברור לי, לחלוטין ולגמרי). בתור אופוזיציונרית, יש גבול עד כמה היא יכולה להשפיע = היא עושה כל מה שאפשר!! בישראל, לחבר-כנסת מן האופוזיציה, אין הרבה יותר כוח, מאשר לאדם פרטי. מה היא יכולה לעשות?




להגיש הצעות-חוק? היא מגישה!! רובן נדחות על הסף ומייד.
להגיש הצעות-לסדר? היא מגישה!! רובן נדחות, כמובן.
להציג שאילתות לשרים? היא מציגה!!

לנאום בהצגת אי-אמון? היא נואמת!!




וכל זאת, היא עושה בכישרון, שורד לי וכל חברותיה וחבריה כולם (כן, לרבות אילן) יכולותים רק לחלום עליו.



זה, פשוט, הורג פיזית, את ורד לי, שיש חברת-כנסת סוציאליסטית צעירה ומצויינת, המעיזה שלא להסכים עמהּ ואפילו - שומו-שמיים!!!!!!!!!!!!! - להיות ממפלגה אחרת ולא מ"מרצ". זה, פשוט, הורג פיזית, את ורד לי, שהמחאה הצמיחה חברת-כנסת, מעולה יותר מכל מה, שהגברת ורד לי תמכה בו מעודה!!




וזה כל הסיפור כולו.




ורד לי. העכברוש ששאג. מי את, בכלל, שתצייצי איזושהי ביקורת על סתיו???

נכתב על ידי , 1/12/2013 21:10   בקטגוריות ב' זה אהל, בהמיות, בעלי-ההון ימח-שמם, גדעון לוי, גועל נפש, דמגוגיה ריקה ובוטה, הארץ, החולדה, הימין בישראל ובכלל, הקפיטליזם ימח-שמו, התשקורת הישראלית, השמאל הישראלי, זכויות-אדם, חלאות אדם, מפלגת העבודה, מרצ שרץ, נ ש י ם, סתיו שפיר, נקבות מפגרות, פמינאציזם, פמיניזם, צביעות ושקר, פשיזם, צדק, צדק חברתי, קצת אמת, שוקן וקוראיו, שלי יחימוביץ', אקטואליה, ביקורת, אינטרנט, השרץ = סמרטוטון לאשכנזים צפונבונאציים אוהבי-חולדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)