לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות על העולם ובכלל


אני, דניאל קלטי. יוצר ואיש-רוח רומנטיקן, מקורי, נודיסט וצמחוני, בן 38 מרחובות.

כינוי: 

בן: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: -. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גבירותי ורבותיי: אוושוויץ, טייק 2!!


פולין סוערת: איך הוקם המתקן הסודי, שבו עינו, האמריקאים, חטופים מוסלמים?


שנות הארבעים: גרמניה בונה מחנות-ריכוז, בשטחהּ של פולין, לעינוי ולהשמדת בני-אדם, המעצבנים אותהּ משום-מה.

שנות האלפיים: ארצות-הברית בונה מחנות-ריכוז, בשטחהּ של פולין, לעינוי  ולהשמדת בני-אדם, המעצבנים אותהּ משום-מה.

ההבדל היחיד:

בשנות הארבעים, היתה פולין כְּבוּשָׁה - ולא יכלה, על-כן, להתנגד לזוועה.

בשנות האלפיים, פולין חופשיה לחלוטין - ומסכימה, לפיכך, מרצונהּ החופשי, לכל זה...

אמריקאי טוב = אמריקאי מת.

עשיר טוב = עשיר מת.

אימפריאליסט טוב = אימפריאליסט מת.

ועוד יגיע, מועד נקם ושילם.

נכתב על ידי , 26/1/2014 18:27   בקטגוריות אובאמה, אירופה = יבשת-הנאציזם האימפריאליסטית, המטיפה, בעלי-ההון ימח-שמם, גסטאפו אז והיום, האיחוד האירופי ימח-שמו, האימפריאליזם העולמי, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, הפוליטיקה הבינ"ל, הקפיטליזם ימח-שמו, וול-סטריט ימח-שמהּ, זוועה, זכויות-אדם, חדשות רעות, חופש לכל, חלאות אדם, ימני טוב זה ימני מת, כל הלאומנים הקפיטליסטים בכל העולם אותה תועבה, כן למלחמת-המעמדות, מעריצי-היטלר, מרקל ימח-שמה, נאטו, נאצים ונאציזם, סורה חושך, הלאה שחור!! סורה - מפני האור!!, סכנה חמורה, עשיר טוב זה עשיר מת, פשיזם, צביעות ושקר, צדק, קמרון, קצת אמת, רק בסוציאליזם תקווה, אקטואליה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בנגע למהומות באוקראינה


נא לא להתבלבל!!

המדובר ב"מחאה", שאורגנה (ביזמת ה-CIA והתאגידים המערביים), ע"י קבוצות פשיסטיות ואף ניאו-נאציות במוצהר, במטרה למוטט השלטון החוקי והנבחר באוקראינה ולמסרהּ, תוך שעבוד העם האוקראיני כולו, לידי תאגידי-המערב.

כל האנשים ההגונים, באוקראינה ובעולם כולו כאחד, תומכים בשיתוף-הפעולה, הבריא והנכון, עם נשיא הפדרציה הרוסית, ולדימיר פוטין = אחרון המגינים על העולם, מפני הטירוף צמא-הדם, של וול-סטריט ומשרתיה ושרק בזכותו (בין-השאר) נמנעו, מחרחרי-המלחמה מוושינגטון, פריז וירושלים, מפתיחת מלחמה איזורית, עם סוריה ואיראן.
נכתב על ידי , 25/1/2014 21:16   בקטגוריות אובאמה, אירופה = יבשת-הנאציזם האימפריאליסטית, המטיפה, אמריקקים, בעלי-ההון ימח-שמם, גרמניה, אולנד, האיחוד האירופי ימח-שמו, האימפריאליזם העולמי, דמוקרטיה, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, הפוליטיקה הבינ"ל, הקפיטליזם ימח-שמו, וול-סטריט ימח-שמהּ, ולדימיר פוטין, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, זוועה, חדשות רעות, ימני טוב זה ימני מת, כל הלאומנים הקפיטליסטים בכל העולם אותה תועבה, מרקל ימח-שמה, נאטו, נאצים ונאציזם, סכנה חמורה, סוריה, צדק, קצת אמת, קמרון, רוסיה, שלום-העולם, אקטואליה, פסימי, אוקראינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אן-דן-דינו, במי נתמוך היום-מו, ברודן נגד המטורפים, או בהפכים?


או: טירופם של המערביים חולי-הרוח...


גורמי מודיעין אירופאים דנו בחשאי עם אסד במאבק באל-קאעדה


שבוע לפני ועידת ז'נבה 2 חשיפת העיתון "וול סטריט ג'ורנל" עשויה ללמד על תפנית ביחס המערב למשטר הסורי...



 

אירופה-אמריקה-ישראל זיג: חובה לעזור, למורדים האסלאמיסטיים, נגד אסאד!!

אירופה-אמריקה-ישראל זג: חובה לעזור, לאסאד, נגד המורדים האסלאמיסטיים!!

בחיאת דינאק,
אולי פשוט, תעזבו כבר, בשעה טובה, את סוריה ותושביה במנוחה?!???

 

נכתב על ידי , 16/1/2014 15:38   בקטגוריות אירופה = יבשת-הנאציזם האימפריאליסטית, המטיפה, אמריקקים, ב ח י ל ה, בעלי-ההון ימח-שמם, אולנד, אובאמה, גועל נפש, האיחוד האירופי ימח-שמו, האימפריאליזם העולמי, הימין בישראל ובכלל, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, הפוליטיקה הבינ"ל, הקפיטליזם ימח-שמו, חולי-נפש, נאטו, נאצים ונאציזם, סוריה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על האי השכן ה"""נחמד""" קפריסין - והאיחוד הארי בכללותו...


מתוך הכתבה הזאת - תמצית בעברית:


עשרות עוברי-אורח, צפו בקצין-משטרה, המשתמש בכוח אלים במידה קיצונית, נגד פליט מחוף-השנהב.


ביום רביעי האחרון אחה"צ, עצרו, שלושה קציני-משטרה, אדם מחוף-השנהב, סילביאן סומה, באמצע רחוב הומה בלב ניקוסיה ודרשו ממנו מסמכים. לפי המסמכים גילו, שהוא מתגורר בקפריסין באישור. אף שזיהוי גזעני, על-פי מראה חיצוני, הוא בלתי-חוקי בקפריסין, המשטרה עושה זאת כל העת: "המשטרה כאן, עוצרת אפריקאים כל העת, מחפשת משהו בלתי-תקין ואז קונסת אותנו".


סילביאן סומה, מתגורר בקפריסין מזה שבע שנים ונשוי לקפריסאית. "שאלתי את הקצין - זה ששבר את רגלי אחר-כך - 'למה עצרתני ככה?' והוא השיב, 'כאן קפריסין, אם לא טוב לך חזור למקום ממנו באת ושם תטיף לשוטרים'. אני רק ביקשתי לשאול אותו, מה לא בסדר והוא ענה לי, שאם לא אשתוק יעצור אותי. אמרתי לו, שאין לו שום סיבה לעצור אותי והוא הטיח אותי אל הקרקע ושבר את רגלי".


לדיווח המלא (כולל וידאו, המתעד התקיפה)


וזהו האיחוד האירופי, המטיף הומאניות ודמוקרטיה, לכל חלקי-תבל (במיוחד אלו, שאנס בשיטתיות במשך מאות שנים לפני-כן). זהו אותו סחי, המשלב גרמנים, צרפתים, הונגרים, אנגלים, שבדים, יוונים, ספרדים, הולנדים, איטלקים ורומנים, לכלל גועל-נפש היטלריסטי אחד.


וזהו "האי הנחמד והחביב" קפריסין.


אני מעדיף את ישראל = מדינה, שהאימפריאליזם שלהּ, אינו מגיע לכדי מאית, אפילו, מזה של צרפת - שהבהמיות הוולגרית, של מקצת-תושביה, איננה מתקרבת, כלל וכלל, לזו, של כמעט כלל תושבי דרום-גרמניה - ושאיננה מטיפה מוסר, לעולם ומלואו, בעוד שהיה עליה, תחת זאת, להביט בפאקינג מראה!!


האיחוד האירופי, יהיה שווה דבר-מה אך ורק ביום, בו יהפוך לאיחוד רפובליקות סוציאליסטיות, הנשלט, ביד-ברזל, בידי מועצות-עמלים מהפכניות ושהאזרחות בו, ניתנת לכל מרקסיסט נאור עלי-אדמות - ונשללת, בברוטאליות הראויה, מכלל גזעני-הימין הקפיטליסטיים, הפרו-אמריקקיים, הניאו-נאציים והחשוכים.


ועד שזה יקרה - אני, אישית, מעדיף את ישראל: להישאר עם נאצים תוצרת-בית, במקום הצואה האריאנית, של מרקל ואולנד וקמרון וברלוסקוני וכל השאר, המלהגת להּ בהודו-אירופית למיניה.

נכתב על ידי , 1/12/2013 21:41   בקטגוריות ברלין, בעלי-ההון ימח-שמם, גזענות, גרמניה, דמוקרטיה, האימפריאליזם העולמי, הימין בישראל ובכלל, הכרה במציאות הקשה, הפוליטיקה הבינ"ל, אולנד, הקפיטליזם ימח-שמו, וול-סטריט ימח-שמהּ, אובאמה, חלאות אדם, זכויות-אדם, זכויות-אזרח, ישראל מול אירופה, כולם אותו חרא, לאומיות היא מחלת-רוח, מזעזע!!, מלחמה!!!!, מעריצי-היטלר, מרקל ימח-שמה, נאטו, נאצים ונאציזם, פליטים, פשיזם, פעילות, צדק, צביעות ושקר, קמרון, קצת אמת, שלום-העולם, אקטואליה, ביקורת, פסימי, האיחוד האירופי ימח-שמו, המערב הקפיטליסטי ימח-שמו, רק בסוציאליזם תקווה, מלחמת-המעמדות, גסטאפו אז והיום, כל הלאומנים הקפיטליסטים בכל העולם אותה תועבה, כל המתנגד להגירה חופשית = נאצי, קפריסין, יוונים,  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החנונים , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל קלטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל קלטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)