לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

ה-ציור השנה


הציור שאני הכי גאה בו השנה- והיחידי שאני באמת באמת באמת ובתמים גאה בו- העין של חברה. תבינו, העין שלה זה דבר מיוחד. הצבע משתלב בגונים אפילו נפלאים יותר ממה שציירתי, עם כחול וירוק וצהוב וכתום, ואפילו שציירתי אותה על עדשת ראייה (בלבד! בלי צבע!) רואים את כל הצבעים היפים. מעל העין יש את העגיל גבה שלה שהוא צבעוני כזה.

מקווה שתאהבו ^^

 


 

בצבעי מים, תמיד יוצא לי נחמד כזה.

היה לי ממש כיף לצייר אותו, כי הצבע עור יצא סבבה, המים גם זורמים ואם תועילו בטובכם לקום מהכיסא, להרחק מהצג (אל תקראו רק, תעשו את זה!) ולהסתכל מרחוק- זה אפילו נראה יותר טוב! כשכל הפרטים מתקבצים ויוצרים צורה אחת נחמדה. אני מרגישה רע שאני משוויצה בציור, אבל אני ממש ממש אוהבת אותו.

ממש.

טוב, לא כל כך, הגזמתי. סטנדרטי

והנה עוד ציור של הכלבה, משנה שעברה, גם בצבעי מים. חמודה, לא? מוציא לשון

 


 

ההתחלה שלי בצבעי מים. שנאתי אותם. עכשיו הם סבבה. :0

ייאיי! זה הפך לפוסט ציורים ולא רק לציור של העין. אז אני אפרסם את הסגנון הדי-חדש שלי (בתקופה קצת אפורה), ולדמות שציירתי שלוש פעמים קוראים בשלוש שמות: lady mask, lady rose ו- lady war.

הראשונה זאת ליידי רוז, ה-מושקעת היפה שלי. קיבלתי את ההשראה מציור שנתקלתי בו בדוויאנארט, ציור של עלמה עם שמלה ארוכה שזורה בפרטים, ונקסמתי. נזכרת שכשהייתי קטנה הייתי מציירת ציורים עם המון פרטים קטנים, התגעגעתי לזה. ציירתי בעט רגיל כחול (והיה לי מזל שלא חרגתי מהקווים כי לא תכננתי כלום).

השנייה זאת ליידי מאסק (מסיכה). היא סקנד, כלומר עם דוגמאות קצת שונות אבל לא עולה על הראשונה. קוראים לה ככה כי עשיתי לה פרצוף מסיכה, חלק מכם יראו את המסיכה, חלק לא.

השלישית והאחרונה זאת ליידי war (מלחמה), מלאכית אומללה שמראה את המלחמה ומה שהיא עושה, איבדה את כנפיה... וקיבלה את שמה החדש- מ-peace ל-war. כמובן שמי שמשחק בה כבובת חוטים אלו בני האדם, וברור שהם משחקים איתה ביחד עם צעצועי הנשק...

 

הציור האחרון גרם לכל כך הרבה אנשים לשאול "את בסדר? הכל טוב? מה עובר עלייך? אה? אה?" שהשתגעתי. מאז לא ציירתי הרבה בסגנון הזה, אני מקווה לחזור אליו.

להלן הציורים:

 






 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

אני חושבת שזה מספיק לעכשיו.

וואי, איזו עבודה מעייפת. כיפית, אכן כיפית, אבל מעייפת. אני חוזרת שפוכה בכל פעם, לעזאזל! זה כאילו אני הולכת לשמונה שעות של סחיבת אבנים במעלה הר, חוזרת לחצי שעה במחשב ואז הולכת לישון עד הבוקר. דה פאק?

בקשר לפוסט דמויות- הבנות מתחילות להזיז קצב! יהיו תמונות עד סוף שבוע, אני מקווה. חיבוק של הסוררת

יאללה. הלכתי לישון -yawwwn-

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 6/8/2013 18:40   בקטגוריות ציורים, עבודה, זה עוד לא ממש נגמר עד שהכומר לא שר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)