לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

איזה יום קסום וגם ציור על הדרך


"איזה יום עצוב, יום של אסונות

העולם מלא שקרים ומלחמות,

איזו יום כאוב, יום של רציחות

העולם מלא כאב והריגות!"

הגרסא שלי לשיר המהמם הזה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ועכשיו לנושא אחר.

הידעתם ש-attack on titan יצא ב-17 פרקים עד עכשיו? עוד לא ראיתם? אז זה הפאקינג קיו שלכם לראות. אני רצינית.  תראו את הפאקינג סדרה. פשוט תראו.

הסדרה הקסומה הזאת, שכבר המלצתי עליה בעבר, מתקרבת למשהו נורא מעניין והטיטאנים עדיין לא שבעים (ממה, אתם שואלים? תצפו בסדרה, אני עונה), עוד לא ראיתי את 17, מתכוונת לראות עכשיו. גם אתם תראו עכשיו.

אמ אמ אמ... זאת ההמלצה שלי להיום.

 

פווווווווסט דמויות עדיין נדחה בשל חוסר הזמן ועצלנותן של חברותיי לפאנארט, כלומר יש לי תכנון שלהן, אבל אני לא רוצה לעשות ספויילרים.

 

העבודה בקייטנה (גן) היא פשוט נהדרת. מעייפת, בהחלט, אבל יוצאת מגדר הרגיל. הילדים מקסימים וחמודים, וכל כך יפים! אני לא מפסיקה לצלם אותם. אולי אני אצייר שניים ואעלה לפה...?

כי אני לא רוצה לפרסם תמונות של קטינים :0

ואז היום היה לי קצת זמן חופשי, כשהקטנים הלכו לישון (וואו, זאת הייתה הקלה) וציירתי לי ציור עם הצבעים המהממים והמדהימים שאין-לי-מושג-איזה-סוג-הם. תהנו~


 

אולי אני אקרא לה Annie... מזכיר לי את התוכנית שהמלצתי עלייה לפני רגע-

אוקי, אני. די כבר להזכיר להם. הם בסוף לא ירצו לראות בכלל.

א-אבל....

בלי אבל.

טוב, הם ירצו לראות בכל מקרה. נכון?

 

הציור קצת קריפי, אני מודעת לכך. בבקשה נסו לסבול אותו ♥

 

עוד משהו- שקרה היום- בגן שלנו שכחו להפעיל את הפריזר למעלה, ומצאנו בשר מקולקל שהסריח את כל הבניין. לא ראיתי אותו, ופתאום אני שומעת את אבא (שהוא גם עובד איתנו ולכן הפרוטקציה) אומר: "צריך גם לנקות את ה... נו האדום הזה.."

"מה, המיץ?" אני שואלת.

"הדם, הדם."

ובגלל מה שהיה בחדשות לפני כמה ימים, שמצאו גוף של אישה בלי גפיים בתוך מזוודה בתחנה המרכזית של תל אביב, נכנסתי לסרטים שמישהו שם גופה גם אצלנו. לא שנבהלתי; די התלהבתי. אני שומעת את עצמי אומרת "זה בשר טחון? או שרואים את הבשר?"

"אל תזכירי לי, זה עדיין מגעיל אותי," אומר לי  אבא.

"אז תהפוך לצמחוני עכשיו?"

"יכול להיות," הוא צוחק.

חבל שלא זכיתי לראות את הבשר. אולי זה היה עושה לי תראומה ולא הייתי מרגישה רע כשאני אוכלת איזו נקניקיה טובה שהייתה פעם משהו חי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

ונושא נוסף- סיפור חדש! ייאיי!

אני מתכננת לעשות סיפור פחות מציאותי, יותר דמיוני, מה דעתכם? וגם יש קצת אהבה... שתהיה אהבה סטרייטית הפעם? אני מתלבטת... הדעות שלכם חשובות לי. ((פרצוףרציני))

בכל מקרה, אני אתחיל- בפוסט הבא, מבטיחה. העבודה נגמרת מחר ממילא, ויש לי עד שלישי לכתוב, כי אז יש מתמטיקה שצריך לסיים, וזה פאקינג ארוך, כוסעמק! ואם אני לא אעשה את זה, איך אני אמשיך בחיי?

אז הלכתי לישון מוקדם, כי לא חזרתי לפני הרבה זמן ואני שפוכה. אהבה לכולם.

פיס.אנד.קיס

 

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 7/8/2013 19:19   בקטגוריות אופטימי, פסימי, עבודה, סיפרותי, המלצות, לקפוץ לשמיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)