לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

המחשב מת.


כן, אז אין לי מחשב עדיין ושום מחשב אחר לא אפשרי אז- לא יהיה עדכון סיפור הרבה זמן לצערי.אוף והרבה זמן זה... עוד שבוע?

חוץ מזה, יש לי חלומות מנחים, שמראים לי את העתיד או מזכירים דברים. אני חושבת.

אני מדברת על זה יותר מדי ובסוף זה פשוט יפסיק. ><

טוב, החלום הראשון היה לפני תחילת י' וחלמתי שלוקחים אותי (החברות) למקום שאין לי מושג איפה זה למסיבונת ואז לא ידעתי איך לחזור. החלק שהן לקחו אותי למקום לא ידוע היה אמיתי! והייתי בפרנויות שהן ינטשו אותי שם כמו בחלום, אבל זה לא קרה~

החלום השני היה שספרתי את הכסף שלי, שהיה 200 שכבר יש לי, ועוד 250 שנתנו לי, ועוד 70 שחייבים לי, ופתאום פתחתי את הארנק ומצאתי 200 נוספים בארנק. ובוקר אחרי זה הזמינו לי מקום כמלצרית לאירוע וקיבלתי 200 שקל. זה היה קטע מוזר.

וחלום שלישי היה תזכורת- שחלמתי על אח שלי שמשבח אותי ואומר לי שאני האחות הקטנה הכי טובה בעולם, ונישק אותי על המצח. ובמקרה בוקר אחרי זה (היום) זה היום הולדת שלו.

יש! אני אהיה מגדת עתידות!

טוב, זהו לבינתיים. מקווה שתהיה לי עוד הזדמנות לעדכן בקרוב, במיוחד את הסיפור (שאמרו לי שהוא נוראי וגרוע ואני כותבת כמו ילדה בת 9 וזה הרס לי קצת את הביטחון) וזהוו.

פיס.אנד.קיס

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 1/9/2013 22:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)