לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

פחדנית


בואי! קדימה!
שאני אתן את המכה הראשונה?
אולי אצליח לשבור לך את הלסת. בואי, לאן את בורחת?
כל כך בא לי להכות אותך עכשיו!!
בואי, תני לי להוציא את העצבים שלי עלייך! 
ותחפשי אחר כך את השיניים ששברתי לך...
שלא תדברי יותר. די לדבר, יקירה.

 

 

אנשים כל כך אוהבים לעצבן. אני שונאת שהיא עושה את זה. זאת הפרסונאליטי שלה, אבל אני עדיין שונאת את זה.

לכי לעזאזל, את והקולה שאין לי.

 

אני כל כך רוצה קולה עכשיו.

איזה חירבון.

 

בקשר לעניין של מקס... זה לא אנושי וחולני. זה כל מה שנשאר לי לומר. ואני עדיין לא מסוגלת להאמין שהכל היה שקר... הבנאדם אשכרה דיבר איתי (לא אישית-בכוונה-לפלאפון)...

 

 

ולעניין אחר- אני חושבת שאני אחזור לכדורי דיכאון. אני מפחדת שאני אתפרץ בקטע מביך ליד אנשים, לא רוצה שזה יקרה.... אבל לא בא לי עליהם. הם עושים אותי היפרית. אין איזה מינון מסוים שאני צריכה לקחת? טוב ברור שאני לא אדע, אני לא הולכת לבוא עם הבעיה הזאת לרופא. -,-"

 

זהו בינתיים. פוסט הבא- פוסט קללות 2. גודנייט. חיבוק עצוב

פיס.אנד.קיס

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 20/9/2013 23:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)