לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

מועקה


אני מרגישה נורא. עשיתי לעצמי נס קפה, הוא מר, חם, למה אני עשיתי אותו בכלל? אין לי שום מוזה, התפירה שלי בזבל והציורים לא יוצאים לדף. אני רועדת והדמעות פשוט זולגות בלי שום סיבה. לקרוא לזה דיכאון? לא? אולי? נס קפה זה לא כל כך נורא. אפשר לסבול אותו. הלב שלי פועם חזק מדי, זה מזכיר לי את הבדיקה השנתית שאני צריכה לעשות באיכילוב. חם כאן. יבש. המאוורר חזק מדי, אז סגרתי אותו, החדר הפך לסאונה מגעילה. ולחשוב שעבדתי כל כך קשה על הפרויקט הקטן שלי, שילמתי כל כך הרבה כסף, במשך שלושה ימים פשוט ישבתי על התחת ועמלתי על חתיכת הבד המזדיינת והפסקתי רק בשביל לאכול את מה שנשאר במקרר, אם נשאר... אולי איזה מלפפון מיובש.

לא בא לי לראות אף אחד, אבל אם אני אשאר לבד אני רק אשקע בתוך עצמי. יש את הדיירת החדשה בבית שלנו שלא מפסיקה לדבר על הבעיות שלה עם בנים, אני משתגעת. אני צריכה להעמיד פנים שאכפת לי, שאני מקשיבה, שאני שמה זין על הבעיות האלה שלה. אני עדיין שותה את הנס קפה המר, שמתי סוכר חום. למה הוא לא עובד?

אין לי למי להתלונן חוץ מלכאן. יש לי תדמית- והיא בן אדם שתמיד שמח, מחייך, צוחק, ומוכשר (בזין שלי). אז את כל השאר אני מנסה להשאיר מתחת לפני השטח, כי זה רק מאכזב אנשים. אכזבתי אנשים כשהם גילו את כל החלק השלילי שבי, אכזבתי מאוד. לא רוצה שוב. אני צריכה לקחת כדור נגד דיכאון? אין לי מרשם. אני לא רוצה שזה יעשה אותי היפרית מדי, אבל אני גם לא רוצה שוב לשוטט ברחוב ולמרר בבכי, לנקות אותו ולחזור הביתה כאילו כלום לא קרה. או לקחת את הכלבה שלי כתירוץ לצאת מהבית או לחזור הביתה מחברים. לפעמים כששומרים יותר מדי זה יוצא בבת אחת, כמו נהר על גדותיו, לא רוצה שיהיו אנשים סביבי כשזה קורה.

הנס קפה הזה מר מדי. אני עדיין שותה אותו.

איזה פוסט חסר טעם.

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 27/9/2013 13:52   בקטגוריות ייאוש, כוסעמק וכל העולם יחדיו, מצב מחורבן, עצוב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)