לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014


בוקר טוב!
נשארתי כל כך הרבה זמן ערה ולא הלכתי לישון. יש היום מבחן. מקווה שהכל יהיה בסדר אוף 

אני עורכת את הסיפור של "סיבה לנסות". גייסתי לעצמי עורכת (חברה, אבל בעניין הזה זאת עבודה רצינית! [פרצוף צוחק]) והיא עוזרת לי לקלוט כמה חורים בעלילה יש לי, כמה הדמויות לא מספיק עגולות (ראו "דמות עגולה" בויקי) וכמה דמויות מסויימות ממש לא נחוצות ורק עושות בלגן רציני שקשה לי לתקן. אני בחורה שאוהבת שמתקנים אותה, כך שזה פשוט כיף אדיר להחליף מיילים על עורכת ולתקן ולשפר! כשפרק ראשון יהיה מוכן אני מאוד רוצה לפרסמו כאן, לקבל תיקונים גם מכם, אם תסכימו...

אם לא אמרתי עדיין- אני וחברה מאוד טובה מתכננות על קומיקס ברצינות (היא כותבת את הסיפור והטקסט, מטפלת בפאנלים ובסידורם וצובעת במחשב ואני מציירת על הדף הרגיל). אנחנו בבניית דמויות שהן מעולות לדעתי (אבל אנחנו שונאות כמעט את כל הבנות שם #למה אני תוהה) ומתאמנות נונ-סטופ! יאללה לעבודה!
אני מתכננת לפרסם קטע כתיבה בהמשך, לא כתבתי אחד חדש כבר הרבה זמן. וידוע שאני גם לא הכי פעילה....

-אין זמן

-אין אינטרנט

-ספר

-ציוריים

וכל אלה

= התעצלות כרונית.

 

זהו, זה סיום שבוע הולנטיין! אני מוסרת אהבה ושמחה בעיקר למי שחושב שנשאר לבד. 

 

נ.ב- הציור המצורף הוא על החתולים המאוהבים שלי. גברים במלוא המילה!

 

אוהבת, שלכם,





נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 16/2/2014 07:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)