לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

*אהמ* פורים מתקרב *אהמ*


נא להתעורר!

פורים מתקרב!

 

אז אני הולכת להתחפש עם חברה. היא תהיה ג׳ולייט ואני רומיאו, דווקא יתאים לשיערי הקצר והמתולתל~ משהו שחשבנו עליו ברגע האחרון, כי לי ולה לא היו רעיונות ובכל זאת רצינו לעשות משהו...
אז... למה אתם מתחפשים?
אם זה משהו מStar Wars , Disney, או סרט כלשהו של טים בורטון, אסגוד לכם לנצח.
מאחלת הנאה בחג! *פרצוףמחייך*
טוב ואז עד, שבוע טוב לכולם!
נ.ב- הפגישה עם הפסכיאטר נקבעה למחר, WISH ME LUCK.
שלכם,

 

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 2/3/2014 07:03  
הקטע משוייך לנושא החם: הכנות לפורים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)