לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

התקף חרדה שלישי שמוביל לפחד


אני כותבת בבלוג רק כשרע לי מאוד. או כשאני מפחדת. אבל בעיקר כי אני מתחמקת מפגישות עם פסיכולוגים שרוצים לקבוע לי. אני לא מסוגלת להיפגש עם פסיכולוג, מבוגר שלא מבין אותי ומסתכל עליי מלמעלה ומנסה לשחק את עצמו המבין שהוא צריך להיות. זה המקצוע שלו. בקשר לפיסכיאטרים הם לא רוצים לתת לי כדורים, רק לפסיכולוג. רק פסיכולוג.
חוויתי התקף חרדה לפני כמה ימים, זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לי. בפעם הראשונה הייתי קטנה מאוד, ולכן הסכנה הייתה יותר גדולה, מפני שלא יכולתי לנשום. הם קראו לזה ״התרגשות״. בפעמים האחרות הרגיעו אותי, או שנרגעתי מעצמי, וזה היה בגלל הסביבה שגרמה לי להרגיש סבל וכמובן שהמשפטים ״עדיף לי שאמות כבר״ ו״אני רוצה להתאבד״ מצד המשפחה לא עזרו. ועכשיו... עכשיו כמעט ונחנקתי, צמאתי והשתוקקתי לאוויר שלא היה קיים. אם הייתי לבד... אולי כבר לא הייתי בכשירות לכתוב את הפוסט הזה. הכיתה שלי עזרה לי להתעשת ונראה שהם נבהלו יותר ממני, אני לא יודעת איך נראיתי להם כשהתחלתי לחרחר.
כשעשינו שוב א.ק.ג בכללית הכל היה תקין. הלב שלי היה תקין, ואני רציתי שהם ימצאו משהו, כדי שלא יתחוור שהכל בסדר ושבעצם אני היא זו שלא בסדר. הם לא מצאו כלום וזה היה ברור. לפסיכולוג. בכל מקרה יש לי קרדיולוג ל-24 ביוני, אבל זה לא מספיק. לפסיכולוג. לפסיכולוג.
פיסות מתחברות לי לאט לאט. האישה שילדה אותי אובחנה כחולה לפני שילדה אותי (אמא טוענת שהייתה חולת נפש, אני כבר לא יודעת אם להאמין לה), יש לי פיצול בהתנהגות, אגב, זה הגיוני לצחוק כמו מטורף בהתקף חרדה? 
אני לא מנסה לתרץ כאן ״הי, תראו, אני משוגעת!! אני מיוחדת!״
אבל אמא אומרת ״אם את לא תדברי על זה, ההתקף יקרה לך שוב ויחשבו שאת משוגעת. יסיעו אותך באמבולנס לאיכילוב, הרופאים לא יודעים לטפל באחת כמוך, וישלחו אותך לגהה, לבית חולים לחולי נפש. את רוצה שיחשבו שאת משוגעת??״
אני לא עונה לשיחות, אנשים מחפשים אותי. אני מפחדת לקום בבוקר ולגלות שאני פסיכית, הצל שלי רודף אותי. ואת כל זה אני מנסה להסתיר.
כמובן שאני ממש גרועה בלהסתיר; והאנשים גרועים בלגלות את זה באותה מידה.
עד כאן.
נ.ב- אם מישהו רוצה להיות הפסיכולוג שלי לפעם אחת ולתת לי עצה... אני יותר מאשמח...

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 10/5/2014 08:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)