לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

זמן עובר לאט ומהר... תלוי במה אתה רוצה ובוחר...


המשפט הזה לא נחוץ כאן, אבל קיטשיות תמיד בריאה וטובה בשבילנו.

.

.

.

לנשום.

לנשום.

לשאוף ולנשוף. לנשום.

להוריד את הלחץ. לנשום עמוק. אבל איפה האוויר?

מתי הוא יגיע?

האם הוא יגיע?

האם הוא יגיע אליי?

האם מגיע לי אוויר?

ואם הייתי מתרכזת בזמן שלי בלי אוויר, האם הייתי מצליחה להפסיק לפחד?

 

הם הורידו ממני את הציפיות רק כדי שלא אגיע למצב שבו אני נחנקת. מנטלית, פיסית, הכל הולך. עכשיו אני משקיעה רק במה שבאמת חשוב לי, דברים שבהם אני רוצה להוציא ציונים טובים בשביל העתיד שלי. נראה מה יקרה. 

תקופת בגרויות. זה כל כך מוזר. בתחילת השנה עוד הרגשתי כמו ילדה בת 12, כיתה ו', אין לחץ, מאה בהכל, כל הילדים קטנים ומטומטמים והמורות רק רוצות לברוח מאתנו. ועכשיו... זה כאילו עברתי בזמן שנתיים מהחיים שלי בשתי שניות, אבל לא בדיוק. 

כל כך מוזר.

מביא לתהיות.

 

השתוקקות לאוויר תמיד הייתה ותישאר לי. יהיה התקף או לא יהיה. תמיד היה חסר לי קצת, תמיד הייתי צריכה להתנשם הרבה אחרי ריצה אולי יותר מהאחרים, תמיד הייתי צריכה להפסיק לשיר באמצע השורה כדי לנשום שוב, תמיד הייתי רגישה לסיגריות במרחק של 10 מטר ממני, תמיד הרגשתי חולה בצפון תל אביב עם כל הרעלים שבאוויר.

טוב נו, אלה לא תירוצים לכלום. אלה עובדות.

למה אני כותבת על זה בכלל?

רציתי לכתוב על זמן.

 

מה זה זמן?

זאת הרגשה שנשארת בזכרון ועוברת לפי הדברים שנעים מסביבנו, שמש ששוקעת, עננים זועמים בלילה חשוך. זה פחד מהנורא מכל. זאת שמחה והנאה מהסביבה. זה עצב שמתמשך לנצח. ואולי הנצח הוא קצר יותר משתוכלו לדמיין במוחכם.

דמיינו שדה פרחים שטוף שמש. אתם יושבים על הדשא הירוק והרך ומריחים את הפרחים, עוצרים לרגע את הריצה התמידית שלכם לכל מקום, אולי גם עוזבים את הסמארטפון המזדיין שלכם בצד. עובר זמן, ומה זה זמן? זה שעמום, זה געגועים לטכנולוגיה ולרעל ולאנשים עם רעל, זה הבחנה ביתושים ובחרקים נוספים העולים לכם על הגוף, זה אדרנלין וזה כאב ברגליים. ואז קורה דבר מופלא; כל אלה גורמים לזמן לעבור לאט מאוד, כל כך לאט שאינכם מסוגלים לסבול זאת. אתם קמים, מחזיקים בסמארטפון היקר שלכם, מדברים עם הבן זוג, והופה! הפלא ופלא, השמש שוקעת ונהיה חשוך. מה קרה? הזמן עבר בזעף, עבר אתכם כאילו הייתם עוד עלה נידף של סתיו.

ביי ביי, שדה פרחים. שלום לך, מציאות משעממת יקרה!

ומה כל זה אומר?

עוד דוגמא. דמיינו את עצמכם בשיעור בכיתה. נכנסת מורה מאוד משעממת, מאוד מאוד מאוד משעממת, למחשבת ישראל, ומתחילה לדבר. מה זה זמן? זמן זה השמיעה של הדיבור שלה, שנעשה לפתע מאוווווד איטיייייי, זאת הרגשה של זיעה וחום מהחלון הפתוח, גרון יבש, לחות, התקתוק הקולני של שעון הכיתה והזמן עובר מאוד מאוד לאט. ואז מה קורה? מתחילים לדבר עם חבר (בהתכתבות, בדיבורים, בפלאפון), מתחילים לצייר, לקשקש, לקרוא ספר, לעשות בדיחות, לשחק בפלאפון, לשמוע מוזיקה באוזניות... ולא עברו שתי שניות, צלצול. סיום השיעור.

כמה שהזמן עף...

 

את השנה הזו אינני זוכרת, אך בכל זאת אני כן. אני זוכרת זכרונות של חברים ודברים שעשיתי וחוויות, אבל הכל מרגיש לי כאילו היה בעברי הרחוק ולפני כמה שנים טובות, כשמתברר שהיה רק לפני חודשים ספורים. מדהים, לא? גם החוויות הרעות וגם הטובות, נראות לי כה רחוקות...

כי אני חיה עכשיו ולא אז. וחוץ מזה יש לי זיכרון כמו של דג. זה קצת מוריד מהפואנטה של הפוסט הזה.

 

המסקנה של הפוסט:

טכנולוגיה זה חרא. אוויר צח זה טוב. מחשבת ישראל זה לא חשוב בתכלית. אוויר זה מצויין. מח של דג. מה אמרתי שוב?





 

פיס. אנד. קיס

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 12/5/2014 22:21   בקטגוריות התרגשות מנטלית ופיסית, זה אומר שהמחזור קרב... נכון?, זיעה קרה, חטיבה ותיכון, ייאוש, פחד, פסימי, אופטימי, בית ספר, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)