לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

האיטלקייה


לא יודעת אם הזכרתי זאת בעבר, ישנו קומיקס שאני מאוד אוהבת וקוראת בזמן האחרון. לפעמים אני לא קוראת, רק נפעמת מהציור המדהים, מהתזוזה, ההבעות, התנוחות, העיצובים המרהיבים וההרגשה שהציור חי. אני אז מחכה כמה דקות, סופגת את האווירה המדהימה ולאחר מכן מתחילה לקרוא לפחות פעמיים כל עמוד. באחד מציורי הצד של האמנית, היא ציירה את אחת הדמויות שלה- הליצן האהוב והמרושע שלי, איאן. כתבתי לה, תרשי לי לצייר את איאן בשבילך? והיא הגיבה- אם תעשי זאת את כנראה תהיי האדם האהוב עליי בכל העולם. כמה שהתרגשתי, אני מעריצה את העבודה שלה, של האיטלקייה, וזה היה מדהים ומרגש.

ציירתי אותו.

היא ממש התלהבה. גרם לי להסמיק. :$

ואז ביקשתי ממנה עזרה בקשר לקומיקס שלי, אם היא תוכל לתת לי כמה טיפים... והיא אמרה שבכיף, נתנה לי את האימייל שלה ואמרה לי שאני יכולה לשאול אותה כל דבר... זה היה כמו חלום. אני עוקבת אחריה לא מעט זמן באתר שבו היא מפרסמת, כפי שאמרתי הציורים שלה מדהימים. עזבו את זה שהיא צובעת במחשב, קודם היא מציירת ביד עם כל כך הרבה פרטים וצובעת בצבעי מים שמנחים אותה לצביעה במחשב. שגם שם היא צובעת מדהים. אח, אני מאוהבת בסגנון הציור שלה. אני באמת מאוהבת בו, בלי סלנג >_>

האיטלקייה לא ענתה לי כבר חודש ומשהו, אני מפחדת שהיא לא רוצה לענות וגם לא תענה. מחזיקה אצבעות שהיא תענה מתי שתוכל (היא בחורה עסוקה מאוד.)

היא נותנת לי להנות מציור מדהים ^-^

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 17/5/2014 10:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)