לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אמא אומרת...


אמא אומרת שאני שמנה

אמא אומרת שהידיים שלי דביקות

אמא אומרת שאני לא נעימה

אמא אומרת שלא לתת לה חיבוק

אמא אומרת שאין לה כח

אמא אומרת שהפולניה חתיך

אמא אומרת שיש אוכל שהיא הכינה

אמא אומרת שהאוכל לא היה מיועד לי אבל בסוף כן

אמא אומרת שהיא לא אוהבת את אור כי היא לסבית

אמא אומרת שאני שרה בקול מזויף

אמא אומרת שאני מעצבנת

אמא אומרת שאני מסריחה

אמא אומרת שגם נעם נאה

אמא אומרת שאני מלאה

אמא אומרת שאני צריכה לרדת חמישה קילוגרמים

אמא אומרת שהיא רוצה לראות את הפולניה

אמא אומרת שאני מנגנת יפה בפסנתר

אמא אומרת שאני מציירת יפה

אמא אומרת שסבא היה גאה בי

אמא אומרת שהיא רוצה להתאבד

אמא אומרת שקשה לה

אמא אומרת שהיא מצטערת

אמא אומרת

ואומרת 

ואומרת

 

על הזין שלי, נו.

נ.ב- יפעת מחרפנת לי את השכל! ייאי לי! עצבניעצבניעצבניעצבני

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 30/11/2013 23:28   בקטגוריות אהבת אם ובת, אהבה ויחסים, פסימי, אופטימי, אמא יקרה לי יש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחת נפש מבלבלת, אוףאוףאוף


אז דיברתי אתמול בפלאפון עם הפולניה, אנחנו תמיד מדברים המון המון המון. כל כך כיף לי לדבר אתו, ממש חופשי אפילו (יחסית לכל החברים האחרים שלי), אבל כמובן שאני לא מספרת לו הכל. את הרב אני כותבת כאן.

איכשהו התחלנו לדבר על סקס, כי הפולניה אמר ש"כולם עכשיו חושבים שזה ממש ביג דיל, ושזה מדהים, אבל אני חושב שצריך להשלים עם זה שזה סתם עוד משהו פשוט לחלוטין ולא צריך לעשות מזה טררם (אני כותבת את מה שאמר מהמילים שלי סטנדרטי)."

"אני מסכימה," אמרתי. "אני גם חושבת שכל ההתלהבות מזה היא מיותרת לחלוטין. אני אפילו מנסה להפסיק לחשוב על זה."

"את? כן, בטח! כל מה שאת חושבת עליו זה סקס!"

"מה, ממש לא!" שקר שקר שקר. "אבל בכל מקרה, לא נראה לי שאני יכולה לעשות סקס."

"למה לא?"

"....כי מגע של בנים מגעיל אותי," סיפרתי לו.

"גם אני?" הוא שאל.

"לא," אמרתי, "משום מה אתה היחידי שהמגע שלו לא גורם לי לתחושת גועל, אבל כל השאר כן."

"גם עמית? אפילו נועם?"

"אפילו נועם."

הוא חשב לרגע. "אני חושב שאני יודע למה אני לא מגעיל אותך. זה בגלל שאני פשוט ממש נשי ומתנהג כמו בת וזה למה את לא נגעלת."

".... זאת פעם ראשונה שאני שומעת שאתה סוף סוף מודה בזה."

"נו, מה לעשות, זה נכון," הוא אמר בעצבון קל. "תמיד שואלים אותי אם אני גיי, ואני תמיד צריך לומר שלא!"

צחקתי. "אבל אתה הכי לא."

"אני יודע!"

 

גם הפולניה אמר שהוא לא רוצה לעשות סקס בזמן הקרוב, כי הוא לא מוכן לזה נפשית. אמרתי לו שזה הגיוני לגמרי.

הדיירת שגרה אתנו, דיירת F (מהמילה fuck כי בא לי), כל הזמן התלוננה שאני מדברת יותר מדי. שתלך תזדיין! אני אדבר כמה שבא לי, עם מי שבא לי, וזה שהיא כותבת או נחה לה בחדר לא מעניין לי את הציצ.

בכל מקרה, לקחתי את הפלאפון ואת ליידי (הכלבה המהממת שלי) ויצאנו החוצה, דיברנו עוד הרבה -גם על פרשת הפדופיל האחרון והפסקנו מיד כי הדעות שלנו מאוד מנוגדות- ואז איכשהו הגענו לנושא של "LADY Q שונאת את עצמה". כמובן שהוא התחיל לומר דברים כמו "את יכולה לסמוך עליי, דברי אתי, ספרי לי" אבל אני יודעת שגם הוא לא יבין. כלומר, הוא ינסה להבין, והוא יאמר שאני מאוד פופולארית כי האישיות שלי מדהימה. אבל יש את החלק של האישיות שלי שהוא לא מכיר, שזה הניצול שאני עושה לאנשים שיקרים לי ותסכול שאני מוציאה כאן בדר"כ. לכן אנשים לא מבינים את השינויי הפתאומי במצב הרוח שלי (מאנרגטית מאוד לשינוי דרסטי של עייפות וקדרות). טוב, אבל זה מה שיש.

יצא שדיברנו במשך שעה ו-19 דקות, עד שהייתי חייבת לנתק כי היה מאוחר וליידי השתעממה בחוץ. פשוט... כיף לי אתו. הוא כמו סם שאני צריכה לצרוך כמעט כל יום.

וחוץ מזה שלכל אחת בחבורה שלנו (אפילו ללסבית) היה קראש קטן עליו, אני סבורה ששלי עדיין נשאר.

אני לא רוצה.

לא רוצה לא רוצה לא רוצה.

למה אני לא יכולה להשלים אתו כחבר טוב?

אוף.

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 29/11/2013 11:48   בקטגוריות אהבה ויחסים, אינטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דעות שירגיזו רבים מכם, ואף יתנגדו להם מאוד


כמו למשל הגועל והזעם שלי כלפי אנשים שאומרים את המשפטים כמו "לסרס פדופילים!" ולזה עונים "רעיון טוב" או "אין תקציב, אבל כשיהיה... למה לא?"

"עונש מוות לפדופילים!" "פדופילים חולי נפש!"

קודם כל, בשביל להסביר את דעתי הראשונית- פדופיליה\הבופיליה זאת אינה מחלה, או סטייה או כל דבר רע. זאת נטייה מינית נטו, בדיוק כמו הומוסקסואליות וסטרייטיות ונקרופיליה וזאופיליה וגאופיליה ו-וואטאבר (שלכולם אני דוגלת בדעה זהה לחלוטין, ואני יכולה להרחיב על הדעה הזו במידת גודל של דפים שלמים). כשגבר רוצה יחסי מין באופן מנטלי עם נער\ילד\תינוק ואך ורק חפץ בכך- הדבר טבעי, זה בסדר, זה בסדר גמור. זה כמו שארצה לעשות אהבה עם גבר ברחוב; זה כמו שאישה תרצה לתנת אהבים עם אישה שהיא מכירה.

כל זה מדבר על רצון או תשוקה, שאף אחד לא יכול לומר שזה דבר רע ולא בסדר. המעשה הוא מה שלא בסדר, לא הנטייה של המבוגר לעבר הנער. אונס הוא חטא גדול ולא יתואר, וגבר שאנס ילדה בת שש לבין גבר שאנס אישה בת 30 אין הבדל בכלל. אונס הוא אותו אונס, העונש הוא אותו עונש.

והמילים "סירוס", "עונש מוות", "סקילה" שמכוונים ישר לפדופילים? באמת?

הם חיות? יותר חיות מאתנו?

מי נתן לנו, בני אדם מטומטמים שלא יודעים מהחיים שלהם, זכות לסרס בן אדם אחר בגלל נטייתו המינית? אם הייתה זכות כזו, ובכן, מכך שעלינו לסרס את כל בני האדם! כל אחד מאתנו יכול לגדול כאנס, זה לא מסוכן?
תזכרו שככה גם הגיבו לפני לא הרבה מאוד זמן כלפי הומוסקסואליים ולסביות, שנטייתם לא התקבלה ברבים, וגם להם היו קוראים "חולי נפש".

תזכרו, שכל הפדופילים האנסים למיניהם לא מייצגים את כל הנטייה הפדופילים\הבופילית על הסף. כמו שלא כל אנס מייצג את האנושות כולה. אני רוצה לירוק בפרצוף של האנשים המפגרים שבכלל העלו את הרעיונות המזוויעים האלה. 

אין אנו חיים במדינה דמוקרטית? ומה עם זכויות טבעיות של שוויון ובטחון וקבלת האחר?

שכחתם קצת מה כל זה אומר?

נ.ב- הפוסט כתוב בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 28/11/2013 11:28   בקטגוריות ביקורת, אהבה ויחסים, עצוב, מצב מחורבן  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)