לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המלצות, המלצות ועוד המלצות


הגיע הזמן להמלצות חמות מבית LADY Q:

 

סדרות (הרב אנימה)

supernatural- יתרונות: אחלה סדרה, אקשן ומצחיקה, יש גם רומנטיקה. מספר על שני אחים המתמודדים עם מפלצות ומלאכים וכל העל טבעי. חסרונות: כמה ייקחו את זה כיתרון, לסדרה 7 עונות כרגע (אני חושבת) והולכת לצאת עונה שמינית.

(shingaki no koujin (attack on titan- יתרונות: אנימה מעולה עם הרבה דם ואקשן ודמויות יפות. האנימציה מצויינת, גם הקולות. מספר על מלחמתו של ארן וחבריו במפלצות אדם (טיטאנים) המאיימות על כל חיי האזרחים. חסרונות: עדיין יוצא, כרגע יש 16 פרקים מתורגמים לאנגלית.

galactik football- יתרונות: בריטי. סיפור מעניין על כדורגל בין כוכבי, דמויות נהדרות, תנועות חלקות וטובות. 3 עונות, לפי ידיעתי. חסרונות: הדמויות טיפה מרובעות, לא יותר מדי, אבל יש בהן משהו מרובע של בריטים שעושה את האנימציה פחות מצויינת לדעתי (אני עדיין מתה על התוכנית הזאת!).

(one piece (anime- יתרונות: מעטים לא שמעו על האנימה הזאת. סיפור על המנגה המופלאה של אודה, חבורת פיראטים המחפשים את ה-one piece, האוצר של מלך הפיראטים. חסרונות: האנימציה בהתחלה נוראית, יש המון פילרים (פרקים וסיפורים שלא קשורים לעלילה) והאנימציה משתנה למשהו טוב רק בפרקים מאוחרים יותר. הסדרה עוד ממשיכה ויש לה 600 ומשהו פרקים, רובכם תקחו את זה כחסרון.

grey's atonomy (אם אייתתי נכון)- יתרונות: סדרה אמריקאית מצחיקה וחמודה על חבורת מנתחים בבית חולים. הרבה אהבה ויחסים. חסרונות: הרבה עונות.

anohana- יתרונות: אחת מהסדרות היפות ביותר שראיתי. מספר על הרוח של מנמה, חברה של חבורת נערים כשכבר גדלו ומתה כשהיו קטנים. רק בן אדם אחד יכול לראות אותה, והיא מבקשת ממנו עזרה לממש את מה שהיא רוצה כדי שתוכל לעבור לעולם הבא. מרגש (אשכרה ירדו לי דמעות). חסרונות: למי שמחפש אקשן, אין אקשן.

junjou romantica- יתרונות: אהבה ויחסים בשלושה סיפורים- הסיפור המרכזי הוא בין נער בן 19 לגבר בן 29, אחריו שני גברים בגיל ה-20 לחייהם ולבסוף בין גבר בן 22 לגבר בן 30. סיפורי מיטה חמודים, למי שאוהב. חסרונות: מי שלא אוהב ימצא את זה מזוויע ומטריד. בנוסף הדמויות מצויירות ללא פרופורציות בעליל, מה שמקשה (עליי, נגיד) להיות מרוצה מהסיפור.

 

קומיקס (הרב מנגה)

(one piece (manga- יתרונות: מעולה מעולה מעולה! סיפור נהדר, מצחיק, הרבה יותר טוב מהאנימה. הציור בהתחלה מקסים (גם אחר כך, אבל פחות אהבתי את השינוי). חסרונות: זה פאקינג ארוך. היום יצא פרק 716, רק לשם ההבנה.

batman- יתרונות: זה מקסים ואני מתה על הסיפור הקלאסי של האביר השחור, העטלף, ושל רובין (דיק *^*) ושל הג'וקר שמטיל טרור בגות'ם. מומלץ ביותר. חסרונות: דיברתי כאן על הקומיקס הראשון ראשון, המהדורה המקורית, ואותה כבר אי אפשר להשיג בכזאת קלות (אלא אם כן את/ה מליונריים וזה יסדר את הבעיה).

recipe no oujisama- יתרונות: מנגת יאוי לחובבי היאוי. 7 פרקים בסך הכל, אין יותר מדי פרטים. ג'ונקו כרגיל כותבת נהדר ומציירת בהתאם. חסרונות: למי שלא אוהב, כמובן, זה יהיה ככה-ככה, כי הסיפור עדיין חמוד ומצחיק גם בלי כל ה...

spiderman- יתרונות: ספיידרמן זה פשוט מושלם, כח על מגניב של עכביש ממעבדה וקורי כביש תלויים מכל גג במנהטן. וכמובן הג'ינג'ית הלוהטת מרי ג'יין, יש יותר טוב? חסרונות: אין לי מושג איזה חיסרון יכול להיות פה.

kingdom hearts 1+2- יתרונות: נהדר. מבוסס על משחק פלייסטיישן ו-xbox שנקרא final fantasy- kingdom hearts (יש שלושה ארבעה משחקים בסדרה הזאת). המשחק נוצר על ידי חברה יפנית ודיסני, כך שזה שילוב מהמם של דמויות יפניות ודמויות דיסני. מספר על נסיונו של סורה, דונאלד דאק וגופי להציל את קאירי מה-heartless ולפתוח את כל שערי העולמות עם ה-keyblade. חסרונות: עדיף לשחק במשחק עצמו. גם חבל שאין אנימה רשמית.

super lovers- יתרונות: שוב, יאוי, רק שכאן יש משהו שונה- הקטעים לא מפורטים, בינתיים יש ממש קצת מהם ויש אשכרה סיפור רקע מפורט מאוד, שהוא מדהים בעיני. הציור מושקע וקטעים מצחיקים לא חסר. אחת המנגות האהובות עליי. בכללי מספר על ren, ילד בשוויץ שמאומץ על ידי האמא הביולוגית של הארו, ולאחר תאונה שארעה לאחר מכן להוריו, הארו הופך לקר יותר. זה לא מונע מren לבוא ליפן ולחיות איתו ועם התאומים. חסרונות: יצאו עכשיו רק 18 פרקים (קראתי את האחרון אתמול ונהניתי ^^).

 

סרטים (הרב יפניים, מה לעשות)

princess mononke- יתרונות: סרט מקסים ועשוי היטב, אנימציה טובה, על שדים וקללה נוראה. חסרונות: אין.

the pirates of the caribbean- יתרונות: 4 סרטים מושלמים. ג'וני דפ. פיראטים. אהבה. דם. אקשן. חסר משהו? חסרונות: אין.

howl's castle (די בטוחה שחסר חלק מהשם)- יתרונות: גאוני, אנימציה מעולה, סיפור מהמם. האול מהמם בכללי ^^ חסרונות: קצת לא מובן, למתקשים שביננו.

harry potter- אני באמת צריכה לפרט?

 

אני אוסיף עוד אחר כך, אין לי כח... הולכת לצאת קצת עם חברה אחרי ריב עם אבא (והוא גם נהיה ממש סנילי, או שזה רק בטלפון?) שטוען שאני לא מבקרת אותו ושהוא מתגעגע אליי ושאני לא חייבת גם לבוא אם לא בא לי (זה לא סותר?). כלומר, יש נקודה בדבריו, אבל אבא, אם אתה כל כך מתגעגע כפי שאתה טוען, מה דעתך שאתה תבקר אותי מדי פעם? זה לא שאתה עובד רק בצפון ובדרום. כל מה שאני מבקשת זה שלא תסמוך רק עליי בקטע הזה.

מתחילה עבודה ביום ראשון! ייאי -.- 8 שעות ביום, לא פשוט... אבל זה רק שבוע, אז בסדר.

אכתוב את הפרק מאוחר יותר. 

קיסס.

 

LADY Q IS HHERE FOR YOU

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 31/7/2013 19:04   בקטגוריות קומיקס, סרטים, המלצות, סדרות, אהבה ויחסים, מצב מחורבן, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)