לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אמא אומרת...


אמא אומרת שאני שמנה

אמא אומרת שהידיים שלי דביקות

אמא אומרת שאני לא נעימה

אמא אומרת שלא לתת לה חיבוק

אמא אומרת שאין לה כח

אמא אומרת שהפולניה חתיך

אמא אומרת שיש אוכל שהיא הכינה

אמא אומרת שהאוכל לא היה מיועד לי אבל בסוף כן

אמא אומרת שהיא לא אוהבת את אור כי היא לסבית

אמא אומרת שאני שרה בקול מזויף

אמא אומרת שאני מעצבנת

אמא אומרת שאני מסריחה

אמא אומרת שגם נעם נאה

אמא אומרת שאני מלאה

אמא אומרת שאני צריכה לרדת חמישה קילוגרמים

אמא אומרת שהיא רוצה לראות את הפולניה

אמא אומרת שאני מנגנת יפה בפסנתר

אמא אומרת שאני מציירת יפה

אמא אומרת שסבא היה גאה בי

אמא אומרת שהיא רוצה להתאבד

אמא אומרת שקשה לה

אמא אומרת שהיא מצטערת

אמא אומרת

ואומרת 

ואומרת

 

על הזין שלי, נו.

נ.ב- יפעת מחרפנת לי את השכל! ייאי לי! עצבניעצבניעצבניעצבני

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 30/11/2013 23:28   בקטגוריות אהבת אם ובת, אהבה ויחסים, פסימי, אופטימי, אמא יקרה לי יש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעשה טוב- מרגיש לי טוב


אז אמא שלי סובלת מבעיות גב נוראיות, פריצת דיסק, לוקחת כדורים כל היום (8 אופטלגין, כדורים מהסוג וגם לדיכאון), וגם ככה יש לה על הראש להחזיק אותנו חיות (אני, היא והכלבה). גם המסג' שעשיתי לה וזה שהיא הזמינה שבוע שעבר לא ממש עזרו, התה מרגיע אותה אז אני משתדלת להכין כמה שיותר כל הזמן וגם לא להכעיס אותה.

ואז עלה לי רעיון נהדר.

לגמול לה על כל מה שהיא עושה בשבילי.

אני הולכת להזמין לה ליום שבת הבא יום ספא כולל הכל (עיסוי רפואי, ארוחות, פינוק), משהו שהיא צריכה, יום חופש! הגיע הזמן להניח את העצבון בצד, את הדעות שלי, את הרגשות, ולעשות מעשה טוב לאישה שעשתה הרבה והקריבה הרבה בשבילי.

יייאי חיבוק של הסוררת

טוב. זה העדכון לעכשיו.

פיס. אנד. קיס

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 21/8/2013 18:41   בקטגוריות אמא יקרה לי יש, אהבת אם ובת, אהבה ויחסים, אופטימי, ספא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)