לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Flying BooBs


לכתוב את מה שעולה לי בראש בלי לשים על אף אחד, קומיקס וקטעי כתיבה יוצרת. בלי גזענות או הומופוביה. כרגע כותבת סיפור על אהבת בנים. יש לי מח קטן בגודל של אגוז ברזילאי, אבל מסתדרים איתו בסופו של דבר. שלכם, ליידי קיו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דעות שירגיזו רבים מכם, ואף יתנגדו להם מאוד


כמו למשל הגועל והזעם שלי כלפי אנשים שאומרים את המשפטים כמו "לסרס פדופילים!" ולזה עונים "רעיון טוב" או "אין תקציב, אבל כשיהיה... למה לא?"

"עונש מוות לפדופילים!" "פדופילים חולי נפש!"

קודם כל, בשביל להסביר את דעתי הראשונית- פדופיליה\הבופיליה זאת אינה מחלה, או סטייה או כל דבר רע. זאת נטייה מינית נטו, בדיוק כמו הומוסקסואליות וסטרייטיות ונקרופיליה וזאופיליה וגאופיליה ו-וואטאבר (שלכולם אני דוגלת בדעה זהה לחלוטין, ואני יכולה להרחיב על הדעה הזו במידת גודל של דפים שלמים). כשגבר רוצה יחסי מין באופן מנטלי עם נער\ילד\תינוק ואך ורק חפץ בכך- הדבר טבעי, זה בסדר, זה בסדר גמור. זה כמו שארצה לעשות אהבה עם גבר ברחוב; זה כמו שאישה תרצה לתנת אהבים עם אישה שהיא מכירה.

כל זה מדבר על רצון או תשוקה, שאף אחד לא יכול לומר שזה דבר רע ולא בסדר. המעשה הוא מה שלא בסדר, לא הנטייה של המבוגר לעבר הנער. אונס הוא חטא גדול ולא יתואר, וגבר שאנס ילדה בת שש לבין גבר שאנס אישה בת 30 אין הבדל בכלל. אונס הוא אותו אונס, העונש הוא אותו עונש.

והמילים "סירוס", "עונש מוות", "סקילה" שמכוונים ישר לפדופילים? באמת?

הם חיות? יותר חיות מאתנו?

מי נתן לנו, בני אדם מטומטמים שלא יודעים מהחיים שלהם, זכות לסרס בן אדם אחר בגלל נטייתו המינית? אם הייתה זכות כזו, ובכן, מכך שעלינו לסרס את כל בני האדם! כל אחד מאתנו יכול לגדול כאנס, זה לא מסוכן?
תזכרו שככה גם הגיבו לפני לא הרבה מאוד זמן כלפי הומוסקסואליים ולסביות, שנטייתם לא התקבלה ברבים, וגם להם היו קוראים "חולי נפש".

תזכרו, שכל הפדופילים האנסים למיניהם לא מייצגים את כל הנטייה הפדופילים\הבופילית על הסף. כמו שלא כל אנס מייצג את האנושות כולה. אני רוצה לירוק בפרצוף של האנשים המפגרים שבכלל העלו את הרעיונות המזוויעים האלה. 

אין אנו חיים במדינה דמוקרטית? ומה עם זכויות טבעיות של שוויון ובטחון וקבלת האחר?

שכחתם קצת מה כל זה אומר?

נ.ב- הפוסט כתוב בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 28/11/2013 11:28   בקטגוריות ביקורת, אהבה ויחסים, עצוב, מצב מחורבן  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בן דוד סוטה וספרים חדשים ומחסום קטנצ׳יק


לא עדכנתי כמה זמן, לא היה לי הזמן והכח לכך.

בכל מקרה, מכירים את ההרגשה שאתם מכירים מישהו וממש רוצים שיהיה גיי? בן דוד שלי, עליו מדובר. האדיוט בגיל שלי, והוא לא מפסיק לבהות לי בציצים (אני לא חושבת שהוא מודע לכך). זה עולה לי על העצבים, כי זה כל כך ברור שהוא עושה את זה ואין לי כח! לשטויות האלה. אתמול ראינו סרט עם פאקינג חשפנית, היינו עם הפאקינג הורים שלנו והוא פשוט נעץ בהם מבט. הלו, אחי- הפרצוף שלי למעלה. הם לא ידברו איתך. כן, הם גדלו מאז ראית אותם בפעם האחרונה, זה לא סיבה להזיל עליהם ריר. אידיוט.

ואז אמא עושה בושות באמצע הקניון. רגיל. 

בכל מקרה, השגתי 900 מהעבודה ככה שהגיע הזמן להשתמש בהם (עדיין לא מצליח לחסוך כמו שצריך) ומה יותר טוב מספרים חדשים ויפים?

הראשון הוא ״מורדים״, ספר שני של ״מפוצלים״.

שני הוא ״השקט והשאל״, ספר שני של ״החור שברעש״.

שלישי הוא ״צבא האלים״, שנשמע אחלה ממש אבל, יווני וגייז.

רביעי הוא ״כוחו של התת מודע״ שאני הולכת להחליף עכשיו, מסתבר שיש אחד כבר בבית.

וחמישי הוא ״האוטוביוגרפיה של השטן״. התחלתי לקרוא אותו, כל כך מעניין! הלוואי וכולם היו יכולים לקרוא ואז היה לנו עולם טוב יותר ולחות סבל...

 

אוקי, בקשר לסיפור החדש- הבטחתי להתחיל, לא מצליחה להתחיל. ייקח זמן, יש לי מחסום קטן.

פוסט דמויות של ״סיבה לנסות״? מתעכב. כנראה שאפרסם אותו בלי ציורים :<

ואממ... זה העדכון לעכשיו.

אני מקווה שאהיה פעילה גם בזמן הלימודים, אני לא סומכת על עצמי בעניין זה.

פיס. אנד. קיס

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 19/8/2013 18:10   בקטגוריות המלצות, ביקורת, סיפור חדש, זונות בכל מקום, זה עוד לא ממש נגמר עד שהכומר לא שר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגישה מדי- מכתב כועס לעצמי 2#


כן, יקירה. את רגישה מדי, נותנת לאחרים לדרוך עלייך ונותנת לעצמך להידרך (ככה אומרים, אני תוהה?). קחי ת עצמך בידיים! תתחזקי, תתמודדי עם הבעיות המפגרות שלך בשקט, אף אחד לא צריך לדעת מה מפריע לך ואת לא צריכה להפריע להם עם התירוצים המטומטמים שלך. אין לך כח לזה? עומדת להתמוטט? תעשי את זה בשקט, אל תעשי טררם. מספיק יש להם סביב הראש, עמוסים בבעיות משל עצמם. אל תקשי עליהם.

ולמען השם, תחסכי קצת כסף. הנה סיימת את העבודה המותק שלך בגן וקיבלת 900 ביד מזומן. את הולכת לבזבז את זה על פוסטרים ופיגרים וקומיקס? אין שום דבר פסול בהם, אבל הגיע הזמן שתחסכי תכסף שלך (ומי כמוני יודעת איך את "חוסכת"). תקני לדברים שאת צריכה, לא רוצה.

הבלוג שלך כושל ואף אחד לא מעוניין במה שאת כותבת.

את אוהבת רחמים עצמיים, לא ככה? טיפשה.

ועוד משהו, טיפשונת קטנה שלי. הקטע הזה שמעליבים אותך וקוראים לך בשמות (היי, אמא) ושגוררים אותך לסיטואציות אינטימיות שאת בכלל לא מעורבת בהם (ובשביל מה יש חברות מזל עקרב?) ושסוחטים אותך כמו לימון ירוק עם מעט מדי מיץ? הגיע הזמן שתשימי לזה סוף.

שימי פס אדום, ושלא יעברו אותו. אף אחד אחר חוץ מלבדך לא יכול לעשות את זה, רק שאין לך את השכל בשביל להראות להם עד איפה אפשר להגיע.

תעמידי אותם במקום.

ותתחילי לעמוד בעצמך.

איכס, מה זה? יש לך שיערות על הרגליים.

בכעס,

LADY Q.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

דווקא אין לי בעיה עם השיערות ברגליים, אני ממילא הולכת רק עם ארוך.

ומה אני יכולה לעשות? איך אני מסבירה להם ש...

איך אני מסבירה לעצמי בכלל? המכתב הזה רק מכניס אותי לבוץ הזה שוב, אני כבר בתוכו. לא עוזר לי, לא.

איפה הכלבה המותק שלי שאוכל להתכרבל איתה?חיבוק עצוב

 

!!CHEER UP CHEER UP CHEER UP

 

בכל מקרה, יום שלישי אכנס שוב, ואתחיל את הסיפור החדשדש. מקווה שישפר את המצברוח המוזר הזה שלי (I'm kinda off).

השיער שלי קצרצר ואני נראית כמו בן (אבל תווי פנים נשיים, עם הגוף הסופר-דופר-איכסי נשי שלי).

אני קצת מסטולה. כמה זמן לא ישנתי כמו שצריך?

פיס. אנד. קיס

נכתב על ידי Lady Q הכותבת , 11/8/2013 00:42   בקטגוריות פסימי, ביקורת, ייאוש, הכלבה המקסימה שלי, קומיקס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סיפורים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Q הכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Q הכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)