לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Ankin :)

בת: 28

MSN:  ASK DUDE.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

מבולבל


שיפור כל כך רציני מאיך שהשנה התחילה לאיך שהיא מתקרבת לסיומה..

אני אוהבת את התקופה הזאת למרות שהיא כל כך צפויה לי , והסבל הוא אותו סבל שקורה פעם בשנה במשך 3 שנים..

והמוות הזה מסביב , יש עוד הרגשה שפורח בכל זאת משהו למרות שדברים אחרים לאט לאט נובלים

אני מרגישה שהתבגרתי שעברתי שהכל אדיש לעבר שההרגשה הזאת של אחרי שהכל עומד להיגמר ולא יפתח דף חדש נעלמה לגמרי

אני לא צריכה אנשים סביבי אני מתמודדת , העמדתי פנים כל כך הרבה שנים שאני לא צריכה את העזרה הזאת עד שלבסוף באמת אין צורך בשום עזרה

שהכל כבר כל כך שיגרתי לסיטואציה שדרשה ממני בעבר כל כך הרבה כוח נפשי , כוח נפשי שיש עכשיו בשפע להתמודד עם כל מה שיקרה בדרך

ואולי אני טועה וזה רק מסכה ומאחורי ההתמודדות הזאת יש ויתור מסוים

 

אבל מה אני חופרת

יש לי אהבה והיא ממלאת אותי כל יום מחדש וכל המחשבות וההרהורים יכולים להסתתר בפינה הקטנה שלהם

יום אהבה שמח לכולם 3>

 

נכתב על ידי Ankin :) , 22/7/2013 13:57  
הקטע משוייך לנושא החם: ט&quot;ו באב
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


נכון שעכשיו החופש הגדול אבל יש מי שממשיכות לעבוד או כאלו שעובדות דווקא בחופש. מה המצב התעסוקתי שלך?
עבדתי כמו חמור עד לתקופה מסויימת כרגע נחה קצת נהנית מהחו]ש

כמה שעות מהיום שלך את עובדת או עבדת?
יש ימים שהגעתי ל16 שעות עבודה..

את מרוצה מהתנאים? מהעבודה? מהשכר?
כן ממש אהבתי את העבודות שעבדתי בהם למרות שזה באמת היה מגיע לשלבים שזה היה מעיק

באילו עבודות הספקת לעבוד?
במלצרות בקייטרינג עבודה עם אנשים , עבודה בקופה

אם היית מנהלת חברה או מקום שבו עבדת היית עושה משהו אחרת? מתנהגת אחרת כלפי העובדים שלך?
ברור , הכל היה בגישה טובה שאנשים ישמחו לבוא למקום העבודה שלהם

האם התפטרת פעם? למה עשית את זה?
כן.. לא אהבתי את הבוסית שלי

האם פיטרו אותך? על רקע מה?
כן בעבודות הראשונות לא הראיתי רושם טוב

אם היית בוחרת עכשיו מקצוע ועבודה חדשים מה היית רוצה לעשות או ללמוד?
נדלן..

את חושבת שהיית יכולה לעבוד מהבית? היית רוצה?
לא.. משעמם נראה כאילו לא קורה כלום

אם היית זוכה בכמה עשרות מליונים ולא היית צריכה לעבוד לפרנסתך - האם היית עובדת בכל זאת?
כן הייתי ממצא את זה באיזשהו שלב..וגם ככה היה נגמר הכסף :)

נכתב על ידי Ankin :) , 22/7/2013 13:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,657
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnkin :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ankin :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)