לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  La petite princesse

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2015

בסדר גמור


לפעמים עוברות לי מחשבות בראש שהם לא בסדר.
אני יודעת שהם לא בסדר, כי אין לי אומץ להגיד אותם בקול רם.
לפעמים, הם ממש מהדהדות לי בראש, אז אני משנסת מותניים ומחפשת טיפת אומץ בכיסים,
ואני מנסה להגיד אותם בקול רם.
ואז.. אני שומעת את עצמי, אני מקשיבה למילים שיוצאות לי מהפה כאילו לא אני אמרתי אותם
כאילו הם היו של אדם אחר,
המוח שלי מעבד אותם, בצורה הכי אוביקטיבית שהוא יכול.
והם לא בסדר.
אז אני שותקת, ומנסה גם קצת, להשתיק את המחשבות.
למרות שבעצם, אם אף אחד לא שומע אותם, זה הופך אותם לקצת יותר בסדר, לא?
וכמה שיותר חשבתי על זה, ככה הבנתי קצת יותר שאני לא מבינה בכלל מה בסדר ומה לא.
וניסיתי להבין עם עצמי, מי הגדיר לי מה זה נורמלי ומה פחות
ולא מצאתי את התשובה.
ואז עלתה בי מחשבה, קצת יותר בסדר יחסית לשאר המחשבות שעולות לי בשעות הלילה.
למה אני כל כך בטוחה שהמחשבות שלי הם לא בסדר?
מי אמר שלא כולם בעולם, חושבים לפעמים על הדברים האלה,
למה משמעות החיים זאת מילה כל כך גסה? ולמה לפעמים, לא למצוא בהם משמעות זאת מחשבה אסורה?
ולעזאזאל, פתאום חשבתי שאולי כולם בעולם הזה הם קצת לא בסדר, ויחסית אליהם.. יכול היות שאני בסדר גמור.  
נכתב על ידי La petite princesse , 22/5/2015 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLa petite princesse אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על La petite princesse ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)