לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2008

נאמ


 

אז אני בבית, מיום השלישי האמת, פשוט לא יצא לי לכתוב קודם.

בצבא כרגיל היה בסדר כזה, היו כמה רגעים מצחיקים והכל בעיקר היה אותו דבר, משמרות ועוד משמרות ועוד משמרות.

יום שלישי, הקצינה שלי הצליחה לטרטר לי ת'צורה, כשאמרה לי להגיע לחטיבה ואיך שירדתי בש.ג. הודיעה לי שבסוף בכלל לא צריך לבוא ושחררה אותי לדרכי. די התעצבנתי האמת,יותר מדי אוטובוסים לא עושים לי טוב.

 

בכל מקרה, אתמול הייתי בתל אביב, פגשתי את אורי. הוא חמוד =)

היה ממש נחמד והוא קנה לי פרח ^^

היה קטע די מצחיק, ישבנו לנו כזה בספסל וחכינו לאוטובוס ואז ניגשה אלינו איזשהיא זקנה, שביקשה שיחת טלפון, ואחרי שהבאתי היא נשארה לחפור לנו קצת. היא התחילה לטעון שאני ממש מזכירה לה את החברה של הבן שלה ובאותה נשימה התחילה לספר כמה שהיא לא אוהבת אותה. זה היה די מעליב, אבל מאוד משעשע.

 

חוץ מזה הכל כרגיל, הרבה נרגילה באבן ודי שום דבר מעבר.

 

עוד מעט יש לי שיעור נהיגה, לא נהגתי משבוע שעבר ככה שהולך להיות מעניין.

 

וזהו,

שיהיה לכם סופ"ש טוב,

שלכם,

פולי.

נכתב על ידי just poli , 6/11/2008 10:24   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-6/11/2008 16:30



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)