לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2009

דילמות.


 

נסיתי לא לגבש דעה ברורה בקשר לכל המצב בעזה, הייתי בצבא ועשיתי מה שהייתי אמורה לעשות, למרות שההשפעה של המבצע בעזה על העבודה שלי הייתה מועטה ביותר, ככה זה בגזרות מתות.

מעניין אם למדתי בצבא ללכת באדר ולמכור את נשמתי. אני מקווה שלא.

אבל עכשיו המחשבות שלי רצות לאין ספור מקומות. יש בי את גאוות האומה, שהיינו צריכים לעשות את זה, לא הייתה ברירה אחרת, אבל בו זמנית אני לא יכולה להפסיק לדמיין איך מרגיש הצד השני, איך שהחפים מפשע סובלים שם.

אני חושבת שהמבצע הזה היה נחוץ אבל אני קוראת על מה שעובר בצד השני וזה לא נותן לי כל כך מנוח.

שבוע שעבר קראתי בידעות אחרונות כתבה על הצד השני, אחד הפלסטינאים סיפר שם על אורך החיים שהפך להיות בלתי אפשרי לגמרי, אין מים, אין חשמל ויש הפצצות לא נגמרות, נכון הפצצות שמכוונות ליעדים של החמאס, אבל תמיד יש אזרחים באזור. בכל מקרה אני לא מצליחה להוציא לי מהראש את זה שאותו בחור אמר שבסופו של דבר כל מה שנשיג זה עוד דור של ילדים ששונאים אותנו, כאלו שההורים שלהם מתו בהפצצות, כאלו שישבו שעות בחושך.

והוא צודק, אנחנו נמצאים במצב בלתי אפשרי, מין פרדוקס עקוב בדם. הם תוקפים, אנחנו מחזירים ובצדק ,אבל בו זמנית יוצרים דור חדש של מפגעים פוטנציאלים.

מעגל לא נגמר של דם.

 

אני שמאלנית, אף פעם לא הסתרתי את זה, אני לא חושבת שיש במה להתבייש. אני גאה במדינה שלי אבל אני לא תמיד מסכימה איתה. עכשיו בדיוק ראיתי שמר"צ מגנים את המשך הפעולה, ובעניין הזה אני די חלוקה,מצד אחד חייבים לפגוע בחמאס, למנוע מהם לירות ולאמלל את החיים של התושבים בדרום ומצד שני החפים מפשע שם סובלים והשנאה כלפינו רק גוברת. אני כל כך לא רוצה שתהיה כניסה רגלית לעזה, כבר מעכשיו אני יכולה לדמיין את נהרות הדם, הישראלי והפלסטינאי כאחד, שיזרמו ברחובתיה.

אם הכל היה שחור ולבן, אם הכל היה מחולק לטובים ורעים, צודקים וטועים, הכל היה כל כך הרבה יותר קל.

אבל לצערי העולם שלנו מסריח ועסוק בלמיין, לקטלג ולסדר אנשים לפי מדינות, גזעים, דתות.

אני לא מבינה את זה, בשביל מה צריך להבדיל את השוני בין כולנו, בשביל מה צריך להשקיע כל כך הרבה בשנאה.

 

מה שכן מלחמה לא באמת תביא אותנו לפתרון ארוך טווח, בסוף נמצא את עצמנו באותו מצב, רק עם פחות אנשים.

 

חבל שאי אפשר לחיות באוטופיה שהיא הראש שלי.

 

Father, father
We don't need to escalate
War is not the answer
Only love can conquer hate
You know we've got to find a way
To bring some lovin' here today

 

(A Perfect Circle- What's going on)

נכתב על ידי just poli , 1/1/2009 20:43   בקטגוריות האדאולוגיות שלי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-2/1/2009 15:46



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)