לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2009

שנה חדשה.


 

סוף סוף מצאתי זמן לשבת ולסכם ת'שנה האחרונה.

2008 הייתה שנה סבירה, היא לא הייתה נוראית בשבילי אבל גם לא אדירה.

שנה שלמה של צבא, כתיבה ולא הרבה מעבר.

מה שכן הכרתי השנה אנשים שנורא יקרים לליבי, מצאתי חברת אמת ובו זמנית החלטתי להשאיר כמה אנשים מאחור.

לקראת סוף השנה התחלתי לעבוד בצומת ספרים בכרמיאל, ואני ממש נהנת שם, מהספרים, האווירה, האנשים, כיף לי למכור לאנשים ספרים שבעצמי ממש אהבתי.

הייתה גם כמובן ההופעה של פול מקרטני שהייתה מצויינת ואני אזכור אותה לעוד הרבה מאוד זמן.

השנה הזאת גם רשמית סיימתי עם הצבא, ב31.12.08, כמה שזה סימלי יצאתי לחפש"ש.

לא שתיתי יותר מדי, לא אהבתי יותר מדי, לא ראיתי יותר מדי דברים מעניינים, הכל היה פשוט זורם כזה ובעיקר בציפייה להשתחרר. גם את הבלוג הזה קצת הזנחתי השנה, הרבה פחות פוסטים ובו זמנית גם הרבה פחות כניסות וקוראים, אבל זה הולך להשתנות.

אני מקווה ש2009 תהיה שנה שמלאה בהפתעות ודברים חדשים בשבילי, מה שכן, כבר נחמד להתחיל אותה בצורה די אזרחית.

 

הסילווסטר עצמו היה נחמד ביותר, בהתחלה ההורים שלי באו לקחת אותי מהבסיס ואז נסענו כולנו לחגוג ת'חפש"ש ות'שנה החדשה במסעדה שנמצאת בבית דוברונוב (או משו כזה) ליד שמורת החולה (אחד המקומות המגניבים בארץ), היה ממש  נחמד ומזמן לא נהנתי כל כך להיות עם המשפחה שלי, אחרי זה נפגשנו כל החבורה שלנו וישבנו אצל איליה בבית.

היה אלוכוהל, היו אנשים טובים, ככה שהערב מבחינתי היה מוצלח ביותר.

הייתה לי התחלה נהדרת לשנה החדשה.

 

אז בברכה לשנה טובה ומוצלחת ומאושרת ומגניבה לכולנו,

שלכם,

פולי.

 

נכתב על ידי just poli , 2/1/2009 16:53   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)