לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2009

נון סטופ מויזק וכאלו.


 

אז הגיע הזמן לפוסט ארוך ושלם על חוויותי בת"א.

 

יום רביעי התעוררתי לי ונסעתי לאולגה, הגעתי בערך באחד אליה והיה לנו מלא זמן עד להופעות של פלאפון, ביחוד שסינרגיה עלו ראשונים, ואף אחד לא באמת רוצה לראות אותם. אז החלטנו לסוע לדיזנגוף, אכלנו בספגטים, מה שהיה הראשון במסורת שהחלטנו לפתח, מסורת שבה בכל ביקור בת"א נאכל במקום חדש ולא קשור לחלוטין לקודם. אחרי ספגטים, הסתובבנו עוד קצת, מצאנו חנות יד שנייה מגניבה עם המוכר הכי מגעיל בעולם, קנינו ספרים מוזלים ובסוף נסענו לעבר גני התערוכה.

גלינו שהמקום היה מופצץ בהרבה ילדים קטנים ושגם הגענו בדיוק לסוף ההופעה של מופע הארנבות, אבל לפחות הספקנו לתפוס ת'שירים הטובים שלהם. הסתובבנו  מלא באזור, היו כל מיני דוחנים של פלאפון ובדרך גם הספתי כל מיני הפתעות שפלאפון חילקו ללקוחות (חולצה, מחברת ועוד כל מיני), בסופו של דבר אביב גפן עלה להופיע. ואה זה היה נורא, אני ממש לא אוהבת אותו, ובאמת חוץ מהקטע עם מוניקה סקס, ההופעה הייתה באמת די נוראית, לצערי זה ניבא את המשך הערב כולו.

אחרי אביב גפן עלו להופיע חבורה של גברים מבוגרים שעמדו מול מחשבים, ריקדו קצת ובעיקר השמיעו שיר דאנס מוזר ומשעמם במשך שעה שלמה. זה היה נורא. אבל אתם יודעים, חשבתי, ליידי גאגא אח"כ, בטח יהיה מוצלח, לפחות לא נורא כמו זה.

אז לא! היא נוראית, ברמות של מה לעזאזל חשבתי ללכת להופעה שלה. לא רק שהייתי מוקפת בערסים קטינים (דרך אגב, זה משהו ששמתי לב ביומים האלו של הופעות, תמיד איכשהוא האנשים הכי מוזרים ומציקים בעולם מקיפים אותי בהופעות), גם הייתי צריכה לסבול מופע מיותר, סמי אירוטי ועם שירים מעצבנים. ואפילו את פוקר פייס, השיר היחיד שלה שאהבתי, היא הצליחה להרוס. זה היה נורא. באמת.  אח"כ גם חזרנו ברגל עד לאולגה, מה שהתברר כקרוב בצורה מפתיע אבל עדיין לא הכי נחמד, כי היה ממש חם. אצלה הזמנו פיצה, עישנו קצת נרגילה , והלכנו לישון. כשאני, למרבה השעשוע, חלקתי ת'סלון עם בחור שאין לי מושג מה שמו בכלל. האמת, תמיד רציתי לישון עם בחור שאני לא מכירה =)

 

יום חמישי התעוררנו לנו מוקדם למדי,טוב נו זה היה בערך ב11, אבל זה היה מוקדם יחסית, ונסענו לנו לעבר פסטיבל הקומיקס. בגלל שהפסטיבל של פלאפון היה אחה"צ, זה מנע מאיתנו ללכת לכל ההרצאות, אבל לפחות יכלנו לעשות סיבוב שופינג מהיר באזור. אז הגענו, הסתובבנו וקנינו. אני התאבזרתי בקומיקס של אנג'ל, שמספר מה קרה אחרי העונה האחרונה, הוא עלה בערך 100 שקל, אבל הוא כל כך יפה וממש שימח אותי. אחרי זה, המשכנו במסורת שלנו והלכנו לאכול במסעדה כלשהיא עם בייגלים, נראה לי טל בייגל או משו כזה. בכל מקרה, אחרי שאכלנו, חזרנו לנו לכיוון דיזנגוף, ושם הסתובבנו עוד, ואח"כ צעדנו לכיוון נוקס, שם בלינו די הרבה זמן, ובסוף החלטתי לקנות צבע סגול לשיער. אני לא יודעת מתי אני אצבע ואיך, אבל עצם זה שהקופסת צבע תישב אצלי על השולחן יזרז ויבטח שזה באמת יקרה. בסופו של דבר גם ביום חמישי הגענו לגני תערוכה, רק שהפעם היינו הרבה יותר חכמות, ככה שאחרי ההופעה של היהודים (שהייתה קצרה מדי), הלכנו ותפסנו לנו פינה גבוהה בצד, שמשם ראינו הכל ולא היינו צריכות להיות מוקפות בהרבה ילדים קטנים וצווחנים. אחרי היהודים היה את שב"ק ס. שהיה באמת גרוע, הכל נראה לי ממש מגוחך מהצד. חבורה של גברים מבוגרים ונמרוד רשף אחד (עם תסרוקת נוראית) שמקפצים ומלמלים מילים מפגרות. ממש פאן. אפילו הדג נחש לא הצילו אותם. אח"כ היה את סימל פלאן, הרבה ילדים צורחים, אבל בגדול זה לא היה נוראי לחלוטין, מין בוי בנד חביבה עם גיטרות. ובסוף, קייצר צ'יפז עלו,והם היו הסיבה העיקרית שבכלל רציתי ללכת להופעות של פלאפון, למרות שהכרתי בדיוק חמישה שירים שלהם, תפסתי מהם שהם מגניבים בטירוף. וכמה שצדקתי.

הייתה אחת ההופעות היותר טובות. כל הילדים הקטנים הלכו אחרי סימפל פלאן, ככה שאני ואולגה עמדנו ממש קרוב לבמה, חוץ מזה הסולן שלהם פשוט מלא באנרגיות מטורפות, השירים שלהם חמודים ומקפיצים, והם אפילו עשו הפעלות עם הקהל. בקיצור, היה אדיר ממש, מזמן לא נהנתי כל כך.

אחרי ההופעה,ואחרי שכמעט נכנסתי לאוטו זר לחלוטין כי חשבתי שזה מונית, חזרנו לאולגה, התארגנו,לבשנו ת'מגפיים היפות שלנו, והלכנו למוסד. בדרך, כשישבנו בצומת ליד המוסד, כל מיני מכוניות זרקו לנו הערות וכאלו, והכל בגלל המגפיים, אולי חשבו שאנחנו זונות או משו, אבל עדיין זה היה משעשע במידה מסויימת. וזהו המוסד היה מגניב כרגיל, ראיתי אנשים שאני מכירה ומזמן לא דיברתי איתם, היה בחור חביב, אלכוהול ונו, אני נהנתי ממש.

 

אז בשביל לסכם ת'פוסט הנורא ארוך הזה, שבטח עדיין שכחתי מלא דברים, אני אגיד רק שהיה לי כיף ממש, ואני נורא אוהבת את ת"א וצריך עוד כאלו.

 

שבוע טוב אנשים =)

נכתב על ידי just poli , 22/8/2009 19:26   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)