לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2009

פנטזיה.


 

עזבו אותי מבחורים גבוהים ובולנדינים, מפנקיסטים מסוקסקסים, מיוצאי צבא ממורמרים,

כל מה שבא לי כרגע זה גבר, אמיתי, נחוש וחזק.

אני רוצה בחור מבוגר, מלא בנסיון חיים ואולי אפילו כמה שערות לבנות,

לא אכפת לי כל כך.

אני רוצה שיהיה סקסי ושידע מה לעשות,

שיהיה מגניב ושיכיר לי עולמות חדשים.

 

מין רווק נצחי כזה, אחד שמכיר ת'חיים אבל לא לוקח שום דבר ברצינות מדי.

זה בדיוק מה שאני רוצה, משהו מהיר, משעשע, מספק ובלי שום מחוייבות.

 

עכשיו הבעיה היא,

איפה לעזאזל מוצאים אחד כזה?

 

נכתב על ידי just poli , 25/8/2009 16:27   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-25/8/2009 17:49



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)