לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2009

שחרור קיטור.


 

קמתי די עצבנית היום, אבל באמת שאי אפשר להאשים אותי, לא כשבבניין שלי יש שכנים שמחליטים לקדוח בקיר משמונה בבוקר. אין לכם מושג כמה שדבר כזה יכול להרוס ת'מצב רוח. ודווקא היה לי חלום טוב.

 

ובלי קשר, היום אמורים לסוע לכנרת, ולא יודעת, אין לי כל כך חשק, איכשהו הכל הפך להיות קטנוני מדי וכספי מדי.

לא רגילה לדברים כאלו, אנחנו תמיד מחליטים על סכום כסף לכולם וקונים להכל מהכל בשביל הכל.

אבל לא יודעת, אולי יהיה נחמד היום בסוף.

מה שכן יש אנשים כל כך חצופים שזה משהו.

 

וזהו, חוץ מזה מתחיל להיות לי משעמם מהכל עוד פעם.

לא זוכרת מדי אי פעם הייתי כל כך נואשת לבחור שישעשע אותי קצת.

מיום ליום אני יותר ויותר נקבה.

 

נכתב על ידי just poli , 28/8/2009 11:02   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)