לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2009

לקוחות.


 

היו לי שלושה ימים די מוזרים בחנות.

המשמרת אתמול הייתה פשוט נוראית מהרגיל, אבל שתי המשמרות הקודמות היו מלאות בלקוחות מוזרים.

 

לקוחה מספר 1: אישה עם גבות שמגיעות לה לאוזניים בערך, שחפרה לכל העולם, בילתה מלא זמן בחנות, הייתה ממש מעצבנת, הלכה, חזרה, קיוותה לקבל טרמפ מאחד המוכרות כי יש גשם ורצתה ללטף לי ת'שיער.

לקוח מספר 2: בחור שחיפש ספר כלשו ותיאר אותו כ'ספר נורא נפוץ'. היה לנו מצחיק ממש הרבה זמן.

לקוחות מספר 3: אמא ובת. בואו לחפש ספרי שיריה קטנים, שמסתבר שמוצגים בראש פינה, ולנו אין מלאי שלהם. האמא נורא התעצבנה על זה, שזה לא בסדר וידה ידה ידה. ואז הבת אמרה "אמא, זה בטח כי ראש פינה יותר פואטיים מכרמיאל.". היה לי קשה להחביא ת'צחוק. ממש קשה.

לקוח מספר 4: שאלתי בחור עם הוא צריך עזרה, הוא התעלם, ואז ניגש עליי שאלה אם אני רוצה לעזור לו והביא לי ת'רשימת קניות שלו.

לקוח מספר 5: משפחה הגיע לחנות להירשם למכירה המוקדמת של 'יומנו של חנון 3', האמא לא הבינה למה יש בכלל רשימה מוקדמת, אז הסברתי לה שזה סוג של הטירוף של הארי פוטר. אז האבא הסתכל עליי  ואמר 'מי זה הארי פוטר?', אני הגבתי ב'מה באמת אתה לא יודע מי זה?', מה שגרר לזה שהבחור נעלב ממני נורא וטען שזה בסדר כי אנחנו במעגלים נפרדים ודברים כאלו.

לקוח מספר 6: בחור נכנס ומבקש הכוונה לסטמצקי. אני צחקתי עליו ובסוף הוא קנה אצלנו.

 

היו עוד כמה מוזרים, ובעיקר מציקים, אבל זה ההיי לייט.

ומה חוץ מזה?

 

עוד שבועיים טורקיה עם הסניף.

=)

נכתב על ידי just poli , 5/11/2009 11:37   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)