Eat Your Brains Out

Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

11/2009

שלושה ימים בטורקיה.

אתמול לקראת הערב, חזרתי הביתה אחרי שלושה ימים מטורפים לגמרי בטורקיה.

היה כל כך כיף.

קודם כל, המלון היה אדיר, כל כך יפה, כל כך גדול, היה לנו חדר ענק עם נוף מהמם לים. היינו בחדר ארבעתנו, אחרי ששירלי, המנהלת המגניבה שלי, הצטרפה עלינו מחדר יפה פחות. חוץ מזה המלון היה כולל הכל, אוכל ואלכוהול בחינם. האוכל היה מצויין, מבחר ענק, האלכוהול, ובכן האלכוהול היה בחינם, אז למי אכפת.

יום חמישי הגענו, אחרי טיסה מהירה של שעה אחת, התמקמנו לנו בחדרים, ירדנו לאכול. אחרי שראינו ת'כמויות אוכל ות'כמויות קינוחים, העמסנו צלחת על גבי צלחת, כמו ישראלים אמיתים. אחרי הארוחה, הייתה לנו הרמת קוקטלים עם אבי שומר, המנכ"ל. זה היה נחמד סוף סוף לראות  מי זה המנכ"ל ולשמוע ממנו איך הוא רואה ת'רשת ואיך דברים מתנהלים למעלה.

אחרי זה, קרסנו לנו באזור הפאב, והזמנו משקאות. בלילה כמובן שהיינו בדיסקו. המוזיקה הייתה מעפנה, לא היו הרבה אנשים, ובכלל כל אורחי המלון האחרים היו גרמנים/בריטים זקנים, אבל עדיין היה כיף. אני ממש אוהבת ת'בנות שעובדות איתי בסניף, ככה שלמרות הכל ובעזרת האלכוהול בחינם, כל שלשות הימים בדיסקו היו אדירים.

ביום שישי נסענו לטייל באנטליה, לקחו אותנו לראות מפלים מגניבים, עם כמויות אדירות של מים מתוקים, כמויות שאי אפשר להאמין של מים מתוקים. אחרי זה הלכנו לשוק, אכלנו שווארמה אמיתית, דיברנו עברית עם מוכרים טורקים ואני לא קניתי כלום. יש שם שפע של מוצרים, אבל לא היה שום דבר שאהבתי, איכשהו הכל נראה לי מצועצע מדי ופשוט לא מעניין. אחרי הטיול חזרנו למלון, בערב הייתה קבלת שבת מוזרה, כשכל הבנים שמו מפיות על הראש, ובכלל כל המעמד היה קצת מוזר. אחרי האוכל, ישבנו לנו עוד פעם בלובי, והזמנו עוד פעם כמויות של אלכוהול. לא היה ברור אם המלצר שלנו מבין אותנו או לא, למרות שהוא ממש התאמץ, כל פעם שהוא ניגש אלינו הזמנו 4 קוקטלים, כשבסוף הוא הביא לנו 8, אני תהיתי אם הוא הגדיל ראש או שבכל פעם הוא פשוט מנחש מחדש. בזמן שישבנו לנו, הייתה הרקדה בלובי, דיסקו וטוויסט ומוזיקה מאגניבה ששרו זמרים במקום, אז בשלב מסויים, אנחנו קמנו ולהכנו לרקוד עם הזקנים. ופאק היו שם זקנים שרקדו הרבה יותר יפה ועם הרבה יותר מרץ מאיתנו. אחרי ההרקדה בלובי, הלכנו לדיסקו, והפעם נשארנו עד שגירשו אותנו. אחרי זה הלכנו להסתובב ליד חוף הים ולהצטלם בפוזות מוזרות עם הפילים שעמדו ליד הבריכות. הייתי שיכורה ממש והיה ממש כיף. ביום שבת התערוננו בערך חמש שעות אחרי, ואני אור ובסמה נסענו ישירות לחמם טורקי, לשלוש שעות מפנקות של מסאזים. היה אדיר, פעם ראשונה שעשיתי מסאז, וזה כיף ממש. ועכשיו בא לי עוד פעם.

אחרי שסיימנו בחמם, חלמתי איך שאני אגיע למלון ואלך לג'קוזי. אז באמת הגעתי, ובאמת הלכתי, אבל הג'קוזי היה קר. ממש קר.

אבל עדיין רבצתי בו קצת, וגם בסאונה ובבריכה הקרה לא פחות. לקראת הערב אני, אור, שירלי, סחר ובסמה הלכנו לטייל בעיירה 'בלק' ליד המלון, התפצלנו לנו, בסמה וסחר הלכו לחפש בגדים, ואנחנו פשוט הלכנו להסתובב. קניתי פה ושם שטויות, אבל הקטע הכי מעניין של הערב היה כשתיישבנו באיזשהוא בית קפה מוזר והזמנו נרגילה. היה שם בחור פשוט סקסי בטירוף, שידע בקושי אנגלית, ככה שהתקשורת בנינו הייתה די מצחיקה, הוא לא הבין אותנו, אנחנו לא הבנו אותו.וכל פעם שהוא בא לדבר איתנו, בין עם זה להגיש ת'תה שהזמנו, או להביא ת'נרגילה המצויינת, אנחנו ישבנו, חייכנו ובהינו בו, בסוף אפילו הצטלמנו איתו, הוא באמת היה משו מדהים.

בסופו של דבר חזרנו למלון, אכלנו, שתינו בלובי, הלכנו לדיסקו. אני הסתובבתי חצי מהערב עם שתי משקאות ביד, מה שגרר לזה שהייתי ממש ממש שיכורה, ולא כל כך זכרתי דברים ביום שאחרי. חפרתי הרבה, חיבקתי אנשים, והייתי ממש שיכורה. בערך בארבע וחצי קרסתי לישון, בשביל לקום שלוש שעות אחרי ולהתחיל ת'מסע חזרה הביתה.

אם לסכם ת'שלוש ימים האלו, אז אני לא זוכרת מתי הייתי שיכורה במשך שלוש ימים רצוף, מתי רקדתי כל כך הרבה, ובכלל מתי היה לי כל כך כיף. עכשיו נשאר לארגן ולאסוף מכלום את כל התמונות ולהתרגל לחזור לשגרה של כרמיאל.

היום יש לי בדיוק שנה בצומת ספרים, וכל כך טוב לי שם, ובטיול הבנתי כמה שאני אוהבת ת'בנות שאיתי בסניף, וכמה שאנחנו אדירות, וכנראה הסניף הכי מגניב ברשת. יאפ.

אז זהו לבנתיים, שבוע טוב לכולם.

פולי.

נכתב על ידי just poli , 23/11/2009 09:33   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי