לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2009

הרהורים.


 

אין לי באמת מה לכתוב, אבל בא לי.

הימים עוברים להם, עכשיו אני בחופש, אתמול, היום וגם מחר.

נחמד לי הבטלה הזאת.

נחמד לי גם המחשב נייד, עכשיו אני יכולה להיות כל הזמן על המחשב.

אומנם זה מונע ממני דברים אחרים, שזה לא נחמד, אבל האפשרות להיות זמינה 24 שעות קורצת ממש.

אני קוראת לי, כותבת כתבות בזויות למקושרים וחולמת על להמשיך לכתוב ת'סיפורים הקצרים שלי.

תל אביב נראית רחוקה אבל בו זמנית ממשית מאי פעם.

מקווה שהכל יסתדר.

האנשים בחיים שלי חשובים לי ואני יודעת שאני חשובה להם. איזון נפלא.

אני מקבלת ביקורת, מתמודדת עם זה וממשיכה אלה. איכשהו הפכתי לבן אדם מבוגר.

לא טוב לי במאה אחוז, אבל זה בסדר, כי לא רע לי. שזה שיפור עצום.

וזה בסדר בעיקר כשום דבר לא מושלם.

אני קונה ספרים, ובירה ומבזבזת את כל הכסף.

וזה נורא, אני יודעת.

אבל אף פעם לא הייתי אחת שחושבת יותר מדי על מחר.

אני מאמינה שכל מה שיש לנו זה רגעים. אין עבר, אין עתיד. שום דבר לא חשוב חוץ מעכשיו.

וכל מה שאני יכולה לעשות זה לבנות לעצמי זיכרונות, שברגע שהרגעים יגמרו, יהיה לי במה להיזכר.

וכן זה קשה להיות אדם לא חומרי במיוחד בעולם כל כך חומרי.

אבל אני מנסה בכל הכוח למצוא את המקום שלי ולנסות להבין לאן אני בכלל רוצה ללכת.

תל אביב זה השלב הראשון, לפחות סוף סוף נסגרתי על משהו, מצאתי בעצמי את הכוחות לוותר על הנוחות שלי, על העבודה שאני כל כך אוהבת.

אני צריכה לנפץ את הבועה הכרמיאלית הקטנה שלי. אני צריכה לחיות חיים אמיתים. ותל אביב, זה מה שאני צריכה.

אז יש עוד זמן עד מרץ, ואני צריכה להתחיל לחפש שם עבודה וצריך דירה.

אבל הזמן רץ.

אבל אתם יודעים, העיקר שבסוף, תמיד הכל יהיה בסדר.

 

המשך שבוע אדיר.

פולי.

 

דרך אגב, לא הזכרתי את זה קודם, אבל בסוף החודש, הבלוג שלי, חוגג חמש שנים. שנה הבאה זה כבר כיתה א'.

נכתב על ידי just poli , 15/12/2009 11:50   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)