לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2010

סימני חיים.


 

אז כן, אני חיה לי בתל אביב ולא עושה הרבה בנתיים.

בקורס רוב הזמן, וכשפתאום צץ לי זמן פנוי, כמו אתמול והיום, אני לא באמת יודעת איך לנצל אותו, וגם לא באמת יש לי כוח יותר מדי.

ובקורס, יש את הימים היותר טובים והנוראיים, פעם בא לי לעבוד בנתב"ג, פעם זה הדבר האחרון שאני רוצה.

זה מחרפן קצת, אבל אני מחזיקה את עצמי ולא פורשת.

 

חוץ מזה,אני תמיד בשאיפה של לכתוב יותר ובסופו של דבר בכלל לא כותבת.

 

פורים עבר, לא היה פורימי כמו שנה שעברה,אבל עדיין נחמד ביותר.

הייתי עם הבחור שלי הרבה, וזה היה מגניב ביותר, וחוץ מזה אפילו התחפשתי לפיראט בדקה התשעים.

 

ולא יודעת, כרגע אני בצפייה לחנוכת בית ביום חמישי ולתחילת העבודה יום ראשון.

ובעיקר להתחיל לחיות, אני כבר שבועיים בת"א ואפילו פעם אחת לא הייתי בדיזנגוף סנטר.

התחנה מרכזית כבר יותר ממציקה לי.

 

וזהו כזה אני מניחה, רק מראה סימני חיים.

המשך שבוע אדיר,

פולי.

נכתב על ידי just poli , 2/3/2010 17:45   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)