לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2010

סימני חיים.


 

אוטוטו אמצע החודש ועדיין לא כתבתי פה כלום.

אז מה היה בנתיים?

היה ים, היו מסיבות, היה פלסיבו

החיים נחמדים ורק העבודה מעיקה על הכל.

אח אילו רק הייתי רוטשילד.

 

חולפות לי בראש לפעמים מחשבות עמוקות, אבל לא הרבה, העבודה מרוקנת אותי.

אני אומרת שזה זמני, רק עד אוקוטובר, אני רק כל כך מפחדת שבסוף אני עוד אמצע את עצמי שם מעבר.

הצילו.

 

עוד מעט צריך להתחיל לחפש דירה חדשה בצפון, כבר מעכשיו אין לי כוח.

אבל מעסתי בלכלוך של דרום ת"א, אני רוצה עצים ואנשים לא מפחידים.

ואולי אני סתם מנסה לשכנע את עצמי בזה,ככה שיהיה לי קל יותר לעזוב.

החיים רצים לי אבל בו זמנית זה מרגיש שהכל מדשדש לו.

 

אני בעיקר קוראת וקוראת וקוראת וקוראת ואפילו חזרתי קצת לכתוב.

 

וכרגיל הכל ממלא אותי בפחד ובאומץ ובעיקר בצפייה להתמודד עם הכל וללמוד דברים חדשים.

 

נכתב על ידי just poli , 9/6/2010 00:19   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)