לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2010

יום הולדת וכאלו.


 

אז כן החלפתי עוד מספר. עכשיו אני בת 22.

ורק אתמול עוד הייתי בבצפר, איך הזמן רץ כל כך מהר?

 

21 הייתה שנה טובה, באמת. בשנה החולפת הצלחתי למצוא לעצמי כיוון, החלפתי עיר, החלפתי עבודה, החלטתי שאני הולכת ללמוד ואפילו מצאתי מה וגם הכרתי את דניאל.

החיים שלי די השתנו ועיצבו את עצמם בגיל 21. ואני אוהבת את זה.

ועכשיו אני הולכת לחיות את מה שעבדתי קשה בשבילו, הלימודים מתקרבים בצעדי ענק ותל אביב הופכת לממשית אפילו יותר. בשלוש השנים הבאות אני פה.

אני רוצה שתהיה לי שנה טובה, מלא בסיפוקים וסיפורים טובים. זה מה שאני רוצה.

שיהיה רק טוב.

 

הסופ"ש בבית היה נחמד, הרבה משפחה כי חגגו לסבתא 75, וזה היה נחמד, שינוי אוירה ולא ראיתי את כולם שנים. היה פרנקלין, הייתה ארוחת יום הולדת מוצלחת עם המשפחה לכבוד היום הולדת שלי, ובסופ"ש הזה אני אחגוג. בתקווה שיבואו הרבה אנשים ויהיה מלא אלכוהול.

 

וזהו, הנה עוד חודש נוסף לרשימה.

שיהיה חודש אדיר.

נכתב על ידי just poli , 6/7/2010 19:58   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)