לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2010

הירורי חופש וכאלו.


הנה כבר אמצע יולי, הסוף לא נראה רחוק. הזמן עובר מהר, ולא משנה כמה שלפעמים אני מנסה לאחוז בו בכל הכוח ולגרום לו לעצור רק לעוד שניה אחת.

אני שורדת בנתב"ג, מי יאמין כבר כמעט חמישה חודשים, ואני צופה לעצמי רק עוד שלושה, אולי שניים וחצי חודשים נוספים.

הלימודים מתקרבים בצעדי ענק, וזה מפחיד אותי ומרגש אותי ועושה לי חשק לקנות מלא עטים.

המגורים עדיין לא ברורים, אבל השבוע אני סוף סוף אדע אם נועדתי למסע נוסף של חיפושי דירה או שמעונות it is.

אבל נראה לי שעמוק בפנים בא לי דירה, כי דאם, אני אוהבת ת'מיטה שלי יותר מדי.

 

חוץ מזה בזמני החופשי בת"א אני מושטטת לבדי די הרבה, וכשאני לא גוססת מרוב חום אני אפילו נהנת מזה. איכשהו אני מצליחה להסתובב בת"א, להתפעל ממנה, לחפש מציאות (בעיקר לחפש בנרות מגבת של ספיידרמן- שעדיין לא ראיתי בשום מקום) ולהרחיק כל מיני מחשבות מרושעות. החופש פה טוב לי. ת"א טובה לי.

 

הרבה דברים מטרידים אותי, בעיקר עניין הכספים, אני מתרוצצת כל הזמן לאסוף עוד מסמך למגלה כזאת או אחרת ובעיקר מקווה לטוב.

אנה אנשים טובים ועשירים תראו בי ראוייה לכספכם. אני מבטיחה שאני אוציא אותו על הרבה ספרים וקצת בירות.

 

היום היה לי ראיון לכותרת, שזה בצפר לעיתונאות שאמור להיות טוב. אני לא יודעת איך זה הלך, אני מניחה שטוב יחסית, אולי לא מעולה, אבל לא גרוע. הם שאלו שאלות ואני עניתי

ונסיתי להיות חכמה ולהרשים, אני תוהה אם זה עבד, אני מניחה שעוד מעט אני אגלה.וכמובן שעד שתגיע התשובה אני לא באמת אדע כמה, אם  בכלל, אני רוצה ללכת לשם. לפעמים אני מסוגלת לא לחשוב על דברים ולהדחיק הכל ממש.

 

וזהו בגדול הכל טוב. דניאל נפלא, טוב לי איתו וזה הופך את הכל לטוב יותר =)

 

שבוע נהדר לכם.

 

אה ושכחתי להוסיף, שחגגתי שישי לפני שבועיים, והיה אלכוהול והרבה אנשים ומוצלח =)

נכתב על ידי just poli , 18/7/2010 18:38   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)