לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2010

סיום.


 

אז מחר הולכת להיגמר תקופה בחיים שלי.

כנראה אחת התקופות המהנות, הדרמטיות והיותר בונות שהיו לי.

אני עוזבת את פלורנטין, מפסיקה לגור עם אולגה, עוברת למעונות ומתחילה ללמוד עוד מעט.

הרבה סופים, הרבה התחלות חדשות.

היום כבר ארזתי את רוב החדר שלי והיום יהיה לילה אחרון בדירה.

זה מפחיד, עצוב ומרגש בו זמנית.

כנראה שזה הכי עצוב מכולם.

היה לי טוב פה, לגור עם אולגה,לחיות מטר מהמוסד, אוטובוס אחד מכל הפאבים באלנבי.

אני אוהבת ת'חיים של לעבוד ולשתות את כל הכסף בחברת אנשים טובים.

אני תוהה איך יהיה במעונות, איך יראה החדר שלי וכאלו.

בהתחשב שכל הספרים שלי וכל הפוסטרים שלי נודדים ביחד איתי אני מניחה שהחדר יהיה מגניב למדי.

אבל אני אתגעגע לחדר שלי פה, למיטה שלי, לדירה האדירה הזאת.

היה טוב בשבעה החודשים האחרונים פה, אני לא מתחרטת אף לא על רגע אחד.

חבל שגם דברים טובים צריכים להסתיים לפעמים, אבל נשארתי עם כל כך הרבה חוויות טובות מפה.

 

סופ"ש הבא אמסטרדם עם אולגה, מקווה שיהיה כיף ונחגוג כמו שצריך את סיום השותפות ותחילת הלימודים.

 

ופאק, מוזר לי לא לגור בפלורנטין ממחר.יאפ.

נכתב על ידי just poli , 29/9/2010 16:50   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-30/9/2010 20:46



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)