לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2011

ירידת מתח.


 

אני בסוג של ירדת מתח מהסופ"ש האחרון, פשוט אין לי כוח לעשות שום דבר או לראות אף אחד.

פשוט תתנו לי להסתגר עם עצמי בחדר לקרוא עד בלי די ולעשות מרתונים של 'משחקי הכס'.

האמת שזה די לא אופייני לי, ואני לא לחלוטין יודעת מאיפה זה נובע. אולי סתם כי החודשיים האחרונים לא היו מרתקים

במיוחד וכל הצטבר לו לבאסה אחת גדולה. 

אני מקווה שזה יחלוף לי, כי אני נמצאת במין מצב  מעצבן, מצד אחד לא אכפת לי מכלום ומאף אחד אבל מצד שני בא לי לחזור לשמחת החיים שלי.

לא שזה חדש שהרגשות והרצונות שלי לא תואמים בניהם.

 

חוץ מזה החלטתי להפסיק לרדוף אחרי אנשים. אני מצהירה על זה ברבים לעיתים, אבל הפעם אני באמת מתכוונת לזה.

הגעתי להבנה שלפעמים לא צריך להילחם עד מוות בשביל לשמור קשרים עם אנשים, ובטח לא כשאני היחידה שנלחמת.

אני צריכה להבין שלא כולם חייבים לאהוב אותי ובעיקר שלא לכולם מגיע להיות חלק בחיים שלי.

אני צריכה לזכור שכמו שאני לא עושה לאף אחד טובה בזה שאכפת לי ממנו, ככה אף אחד לא עושה לי טובה כשאכפת לו ממני.

ואם כמה שעצוב לי להבין שאני לא חשובה מספיק לאדם שנורא חשוב לי, ושעד שהוא בביקור בארץ לא מסוגל לפנות אפילו חמש דקות בשביל

להתקשר להגיד שלום, אני אתגבר ואמשיך אלה.

 

ונראה לי שהפוסט של היום כתוב בצורה מזעזעת,

אבל תצטרכו לסלוח לי על זה, אני עייפה פיזית ומנטלית ולא מצליחה לארגן את המילים בצורה נורמלית היום.

 

בתקווה לימים טובים יותר,

פולי.

 

ודי, שהסמסטר הנוראי הזה יגמר כבר.

נכתב על ידי just poli , 5/6/2011 15:06   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'אן ב-6/6/2011 18:26



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)