לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2011

drunk and free.


למרות שכבר הצהרתי לזה לכל עבר,

אני רק רוצה לציין על כמה שאני גאה בעצמי.

ולמרות שזה קטן למדי,

אבל הצלחתי לעמוד במה שהבטחתי לעצמי, למרות כל הבירה, ולמרות שכל כך התחשק לי.

ניצחתי את עצמי הפעם, בכל הקשור ליחס אליו.

זה לא משנה את עד כמה שהוא עושה לי את זה, וכמה שבא לי עליו לפעמים, 

אבל עצם זה שלא הראתי את זה היום,

שהצלחתי,

מראה לי בעיקר, שאולי כל המטרות המטרופות שהצבתי לעצמי, שקצת מנעו ממני שינה,

יכולות להתממש.

אני אנצח את עצמי.

 

נכתב על ידי just poli , 28/6/2011 00:28   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T a m ב-28/6/2011 01:30



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)