לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2013


אני חושבת שהדבר שהבחור האחרון השאיר אותי איתו, זה לא שברון לב, אלא מירמור.

אני מסתובבת בימים האחרונים, ממש לא אומללה, אבל מסננת לכל עבר שנמאס לי מגברים.

ספק בצחוק, ספק רצינות.

אולי יותר ברצינות.

אני לא בטוחה שאני יכולה להתמודד עם זה, עם משחק הדייטים המתיש, עם הפחד המתמיד מאוד נטישה, עם ההתקרבות ואז הניתוק הפתאומי.

קשה לי וכל כך מפחיד לי.

ואני ממורמרת יותר מהכל.

 

לא בא לי להיכנס לשום דבר יותר בחיים, אבל באותו הזמן אני מרגישה בודדה. לימבו אכזרי של פחדים, רצונות וצרכים.

אוף.

 

נכתב על ידי just poli , 12/3/2013 00:44   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)