לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2007

צפת וכאלו.


 

נסעתי היום לצפת בשביל המס הכנסה.

לא הלכתי לאיבוד (כפרע על דקלה ^_^) וכל התהליך אפילו לא היה ארוך במיוחד.

אבל אני לא אוהבת את צפת.

 

אני נוסעת לי באוטובוס עירוני של צפת.

מאחורי יושב ערס , בערך שני מושבים ארוכים מקדימה לו,  יושבת אישה רוסיה יחסית מבוגרת עם מעיל לבן.

ערס: האישה עם המעיל הלבן.

אישה: מה?

ערס: באיזה בושם את משתמשת?

אישה: אומרת ת'שם

ערס: יש לו ריח נורא טוב, אני מריח אותו עד לכאן.

 

עכשיו אני תוהה אם הערס (שהוא בגילי בערך) ניסה להתחיל עם אישה מבוגרת או שהוא מחפש בושם נשים חדש בשבילו.

0_o

 

היה נורא ערפילי היום בצפת. אם זה לא היה צפת, ואני לא הייתי עם פארניות שידרסו אותי או שדוס ינסה להחזיר אותי בתשובה, אולי הייתי אפילו נהנת.

*התמונה צולמה ב11 בבוקר.

 

וזהו, חוץ מזה היום עשיתי קניות אחרונות לצבא.

 

אז מחר היום האזרחי האחרון שלי לשנתיים הבאות, ומחר אני גם מורידה ת'אינדסטריאל שלי אחרי חצי שנה. אני לא נפרדת, כי לי יש קיפרים שישמרו על החורים, אבל זה עדיין עצוב לי, כי אני אוהבת אותו =(

 

טוב זהו להיום,

מחר בטח פוסט ארוך ומתבכיין על הגיוס הקרב.

שלכם,

פולי.

נכתב על ידי just poli , 7/1/2007 18:43   בקטגוריות תמונות, להיות או לא להיות? אני וחיי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של just poli ב-8/1/2007 15:10



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)