לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Eat Your Brains Out


Swimming with the dead makes me want to shiver

Avatarכינוי:  just poli

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008

תל אביב- תמונות


 

אז אתמול הייתי בתל אביב, כפי שציינתי בפוסט הקודם.

היה ממש כיף, וגם את זה אמרתי כבר.

הסתובבנו לנו הרבה בדיזנגוף, אכלנו בבר גיורא וגם הגענו כמעט עד סוף שנקין.

גם ציינתי שבזבזתי ממש הרבה כסף, כי נו קניתי חולצה מגניבה ביותר של פיית נו מור (אחרי ששנים חיפשתי אחת), שלוש דיסקים (שני דיסקים של NIN ואחד של ministry), קניתי 4 סיכות בתומר ות'ספר של פייט קלאב באנגלית.

בזבזתי כמעט משכורת אחד של חודש, אבל אני מאושרת ביותר ^^

 

החולצה, הדיסקים והספר

החולצה מאחורה

אני

 

 

שירן

 

 

אריאל

 

 

אני ושירן

 

 

אנחנו בבאר גיורא (אריאל, איתי, אני ושירן)

 

פרה

 

מדבקה בחנות

 

וזהו, מחר צבא,

יום רביעי יש לי פז"מהולדת, אני לא מאמינה שעברה כבר שנה מאז שהתגייסתי ואין לי מושג איך אני אשרוד עוד שנה שם.

אבל יהיה טוב, נכון?

 

שבוע טוב לכולם

אוהבת

פולי

 

נכתב על ידי just poli , 7/1/2008 10:46   בקטגוריות להיות או לא להיות? אני וחיי, תמונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AgelesS ExistancE ב-10/1/2008 19:49



54,833
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust poli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just poli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)